, Problem z zapłonem husqvarna 610 ďťż

Problem z zapłonem husqvarna 610

Niszczarka do głowy
Witam
Motocykl: Husqvarna 610cc SM 1999r
Problem jest nastepujacy- z głupoty kolegi upaliłem moduł zapłonowy w owym motorze(minus podpiety gdzies pod plastik). Postanowiłem zrobic maly eksperyment i podlaczylem modul od chinskich skuterow(ten taki z potencjometrem od wyprzedzenia ) Efekt- moto cięzko ale odpala, obroty chaotyczne, na wolnych gasnie -trzeba go lekko podtrzymywac -caly czas kicha prycha, czesto cofa do gaznika (i czasem strzeli w wydech ale to mozliwe ze z nadmiaru zgromadzonej w kolektorze wyd. nieprzepalonej benzyny) . Próba krecenia potencjometrem w module na marne , zmiany niezauważalne(możliwe że uszkodzony?). Wydaje mi sie ze ze iskra jest za szybko , jako ze regulacja w module nie dziala posunalem sie o lekki wybryk i postanowilem przesunac krzywke od zaplonu przy magnecie(nie posiadala zadnej regulacji wiec zrobilem tzw "fasolki"). Caly czas metoda prob i bledow - spuszczanie oleju odkrecanie pokrywy przesuniecie o milimetr skrecanie odpalenie i tak w koncu doszedlem ze odpala szybciej niz na poczatku, dalej strzela w gaznik, dalej kaszle -boje sie troche tak odpalac zeby mi korba dolem nie wyszla albo sie nie wygieła. Jak myslicie jest jakas opcja zeby to zaczeło poprawnie pracowac? Dodam że jestem totalnym laikiem, pojecia o jakims wyprzedzeniu zaplonu czy nieprostoliniowej charakterystyce modulu sa mi troche obce., moze cos pomoże -dam link do servisówki

[www]. redbikepix . com/files/Husqvarna/

Husqvarna TE410-610e-TE610e-LT-SM610S workshop Manual - 1998-2000.pdf

Strasznie dziekuje za wszelaką pomoc. Pozdrawiam-Tomasz[/quote][/code]

FOTY:



[/img][/list dnia Nie 17:58, 14 Sie 2011, w całości zmieniany 3 razy


Witam
W chińskim CDI nie ma praktycznie odczuwalnej regulacji jest minimalna .. Ty potrzebujesz wyprzedzenie od 5 do ponad 30 stopni = chińskie CDI nie ma szans na poprawne działanie napisz jakie oznaczenia CDI akurat w tych rocznikach były duże zmiany husqvarna zmieniała właściciela
Dzięki za odp.
h t t p ://husky610sm.perso.neuf.fr/husky610/cdi.htm
Mam dokładnie taki moduł
tutaj translator
h t t p ://translate.google.pl/#fr|pl|noir%2Fblanc-masse dnia Sob 18:44, 13 Sie 2011, w całości zmieniany 1 raz
NIe nie ma czegoś takiego mam dokładnie taki moduł , zrób foty magneta i modułu albo temat wyląduje w koszu!! Czytaj regulamin http://www.zaplon.fora.pl/diagnostyka-ukladow-zaplonowych-cdi-ignition-elektronika-w-silniku,25/szablon-tematu-czytaj-przed-zalozeniem-tematu,211.html . dnia Sob 20:06, 13 Sie 2011, w całości zmieniany 1 raz


Witam
temat zaktualizowany[dodane foty]. Czekam na pomoc.Dziękuje.
Witam.Czegoś tutaj nie kapuje , boisz sie żeby ci korby nie uszkodziło a bawisz w eksperymenty .
Pokaż foty magneta, wał jest podparty na łożysku ?? Pamiętaj że to jest wyważane ustrojstwo i po ingerencji w budowę należy to wyważyć. Jaki masz cel ??
Nie łatwiej kupić używkę i zamiast się denerwować polatać na gumie ??
Nie odbierz mnie źle
Spróbuj zamienić miejscami przewody od impulsatora (o ile jest taka możliwość) dnia Nie 21:18, 14 Sie 2011, w całości zmieniany 1 raz
Witam,
dzieki za odp. No tak, probuje to zrobic tanim kosztem a experyment jest typu ryzyk fizyk. Foty magneta? dałem przeciez foty są w 1 poście?:)Czy wał na łozysku? hmm chyba kazdy moto wyczynowy ma na łozysku (nie wiem , chyba ze sie nie znam).
Uzywke cięzko dostać, jak sam wiesz jest to malo popularny motor, ciezko w ogole dostac modul do husqvarny a nie wspomne o roczniku 99. Próbuje to zrobic na tym chinskim module gdyz nowy kosztuje 700zł a kumpel ktory ma honde xl 600 tez singiel podlaczyl taki sam modul i lata do tej pory takze korci ^^. przewody zmieniałem i nic to nie dalo (tzn jak zmienilem to w ogole nie chcial odpalic)
Witam .. XL będzie jakoś chodził .. jakoś!! Ale nie wysilony silnik husqvqrny ..! Fajny motorek ...jednak podłączanie nic to nie da . musisz mieć CDI z przyspieszaczem ! Pytanie czy Masz może stare uszkodzone CDI ???
Tak, mam stare CDI . Znasz może kogoś kto to może naprawić? te pytanie jest typu czy uratujesz me zycie... wiecie chlopaki nie ma to jak kupic motor i tylko sie raz przejechać....bo puki co to moge jezdzic ale..szmatką po baku...
Czyli nie podparte Nie zauważyłem wczoraj , mam chyba dla Ciebie rozwiązanie tylko muszę poszukać na kompie
Z tym podparciem to nie mam pojecia , w 1 poscie dalem servisowke tam powinno byc pokazane . Anyway niecierpliwie czekam na Twoje wskazowki ))
Napisz przyjacielu jak masz podłączone przewody albo foty wstaw normalne bo ciężko się połapać w tym. Coś będziemy radzić na ten problem.
Przeczytałem Twój temat na innym forum , powiem Ci że ostatnio miałem identyczny problem tzn przy próbie odpalania moto silnik stawał w miejscu , jak już zapalił przy pomocy respiratora to parskał , nie równe obroty , kłęby czarnego dymu z wydechu , przepatrzyłem rozrzad ustawiłem wedle biblii (wcześniej był o 180przestawiony) i co to samo no to dalej gaźnik (membrana się nie podnosiła) poprawiłem na koniec połączenia chińskiego modułu i moto zapaliło na tyka i wszystko ok było dnia Nie 16:33, 21 Sie 2011, w całości zmieniany 1 raz
Hey
Kable mam tak naplatane ze ciezko by bylo to fotorelacjonowac .
ZNalazlem modul na allegro
http://cgi.ebay.com/ebaymotors/HUSQVARNA-TE610-1999-CDI-BOX-/200635760477?pt=Motorcycles_Parts_Accessories&hash=item2eb6d2bf5d

i sie okazalo ze kolega ma taki i mi go dzis pozyczy ale znow problem w tym ze nie wiem jakie on ma wyjścia. MAm przed sobą manuala od TE 1999 i w manualu jest pokazane 8 kabli a tu ewidentnie jest 7 i znow wielki znak zapytania
To trzeba odplątać zrobić ładnie zdjęcie , w manualu odszukaj schemat i wklej go tutaj .
No Panowie, próbujecie mi pomoc a przeciez odpowiedz jest w innym temacie na tym wlasnie forum (moja gafa)
http://www.zaplon.fora.pl/diagnostyka-ukladow-zaplonowych-cdi-ignition-elektronika-w-silniku,25/wylacznik-zaplonu,68.html

Postaram sie to jutro podłączyć, jutro napisze jakie efekty.
  • zanotowane.pl
  • doc.pisz.pl
  • pdf.pisz.pl
  • metta16.htw.pl