,
Zapłon sem amal ktm lc4 600 przerywanie przy wys. obrotachNiszczarka do gĹowy
Witam, mam problem ze swoim ktm tak jak w temacie, przerywa przy przekroczeniu ok 5000 rpm. Sprawdziłem oporność stojanu pomiedzy czerwonym a czarnym 1100 ohm, pomiedzy zielonym a czarnym 20 ohm więć chyba ok... Napięcie mierzone przy kopaniu ok 40 V, potem gdy silnik pracuje to ok 100 V ale problem z tym że wraz ze wzrostem obrotów napięcie nie wzrasta...
Witam Uszkodzony może być stator .. napięcie powinno wzrastać -- problemem jednak jest sposób pomiaru w pełni wiarygodny byłby tutaj oscyloskop A jeżeli oporność cewek ładujących to ok 1,1 k ohm to możliwe ze stator jest uszkodzony? W magnecie brakuje paru zewnętrznych magnesów ale o ile mi wiadomo to służą do świateł itp, chyba że tez maja wpływ na działanie cewek ładujących? zauważyłem również ze jeden z dwóch wew magnesów jet trochę ukruszony, może mieć to wpływ na mniejsze napicie ładowania cdi? Witam, to jednak nie było spowodowane kołem magnesowym, po założeniu sprawnego motor dalej przerywa i w dodatku na wolnych obrotach słuchać jakby gubił co trzecią iskrę jęśli posiada pan sprawny stator do lc4 to mogłbym prosić o podanie oporności pomiędzy czerwonym a czarnym przewodem? Czy jest szansa na ,,dobre'' przewinięcie takiego stojana? Witam szans na przewiniecie tego nie widze .. to jest zalane .... widziałem nowe prdukowane nie zalane statory ale cena .. też nierealna jak na tak stare moto -- jak chcesz mogę poskładać generator i pożyczyć do testów .. wepniesz za miast czerwonego i będzie wytwarzał napięcie 300v do zasilania CDI ..... ważne aby sprawne było uzwojenie zasilające światła i podające impuls wyzwalający czyli zielony przewód Zasilanie świateł jest sprawne, czy muszę mieć akumulator do zasilania generatora? Mógłbym sam zrobić taki generator z podzespołów zakupionych w elektroniku? Pisał pan ze przyspieszacz działa w ten sposób ze włącza się po osiągnięciu jakiegoś poziomu napięcia zasilającego i jeżeli będę zasilał cewkomoduł z generatora który zasilany jest napięciem stałym i daje napięcie 300V to na jakiej zasadzie będzie działał przyspieszacz? Nie pisałem tak przyspieszacz włącza się po osiągnięciu pewnego napięcia z cewki podajacej impuls wyzwalający czyli zielony przewód.... zasilanie nie ma wpływu musiałem źle zrozumiec:-) Mam jeszcze jedno pytanie, przeczytałem całe forum i materiały ze strony zaplon i mam mętlik, na schemacie genarator jest zasilany napięciem stalym a w jednym z postów pisze pan: Te inne to na przyklad do Twojego Stojana z uszkodzonym obwodem ładowanie(95% uszkodzen sema) dołąnczam generator wysokiego napiecia zasilany z obwodu ładowania akumulatora(swiatla...) do CDI Tm 14-05 czyli czarmny do czarnego Czerwony ze stojana obcinam i podlanczam z generatora -- dziala bez zastrzezen! generator opracowalem wielkosci paczki papierosów wiec wchodzi pod bak pobór pradu przy RPM 7000 nie przekracza 1 Ampera wiec nie ma wplywu na bilans energetyczny(nie braknie prądu na swiatła ) czyli troszke się gubieczy zasilany będzie z cewek ladowania akumlatora czy też stalym napięciem z akumlatora? to czy będzie zasiany z cewek zasilających oświetlenie w KTM lc4 wersji bez akumulatora ( w tym przypadku działa wewnętrzny prostownik w generatorze ) czy z akumulatora bo przecież w filtrze powietrza znajduje się mały 1 Ah akumulatorek zasilany z cewek podających napięcie na regulator napięcia - nie ma to wpływu generator traktuje to podobnie .. czyli sam sobie wyprostuje zmienne niskie napięcie 13,8 V lub przyjmie gotowe stałe napięcie i dopiero to napięcie przetworzy w przetwornicy na 300V to super:-) Czy musze dobrać rodzaj generatora czy wysterczy taki jak pan prezentuje na stronie zapłon? nie wiem o którym mowa .. to koncepcyjne układy .... nie pamiętam co rysowałem .. po prostu robię tego dużo .. i nie tylko w tematach zapłonów .... proszę zamieszczać link a lepiej schemat .... Witam,posiadam zapłon sem amal 11-10 w motocyklu husqvarna te 350 92' i problem tkwi w tym ze nie wiem co mu jest kabli jest dużo i różne końcówki z tego chyba 2 nie pasują bo nie ma ich gdzie podpiąć.. poprostu duzo akbli i nie wiadomo co do czego,tak wiec potrzebuje pomocy wpisałem tutaj post ponieważ jest o sem amal wiec moze nic nie szkodzi,a jeżeli nie w tym miejscu to prosze mnie skierowac do prawidłowego.. pozdrawiam Witam zrób fotki i załóż nowy temat w tym dziale ale dotyczący Twojego motocykla jest blokada na forum od razu fotek nie zamieścisz ..ale temat załóż dnia Czw 22:28, 10 Mar 2011, w całości zmieniany 1 raz Witam, mój problem dalej nie rozwiązany, wymieniłem cały sprawny kompletny zapłon tzn stojan cewkomoduł i koło magnesowe i bez efektu, motorek dalej nie wchodzi na wysokie obroty:-( Czy możliwe że przyczyną takiego zachowania silnika może być luz na łożyskach wału? tak na oko ok. 0,5 mm luzu promieniowego. Moze coś z zaworami lub gażnikiem, nie mam pojęcia i trace wiare, prosze o pomoc... Witam. A jak zachowuje się motocykl na innej świecy i innym kablu WN? Wydaje się, że choć luz wyczuwalny na końcówce wału, to w przypadku zapłonu bezstykowego CDI, motocykl nie powinien tego odczuwać (na platynkach niestety są takie objawy jak u Ciebie). Myślę, że warto upewnić się co do szczelności simmeringów na wale korbowym, uszczelki karterów, czystości dysz gaźnika, ustawienia iglicy przepustnicy, poziomu paliwa (zależy od konstrukcji tego podzespołu), drożności otworka odpowietrzającego korek wlewu paliwa, a także szczelności połączenia głowica cylinder oraz świeca głowica. Połączenie gaźnik głowica też musi być w idealnym stanie. Gdybyś miał jakieś pytania, pisz śmiało . dnia Pon 23:02, 21 Mar 2011, w całości zmieniany 1 raz Witam Pisałeś ,ze włożyłeś sprawne części .. skąd ta pewność ???? widziałeś motocykl pracujący prawidłowo na nowym Tm14-05 ?? czy na słowo przyjąłeś ,ze element jest sprawny >?? Witam! Znalazłem przyczynę niewchodzenia na pełne obroty, zapłon jest w porządku także mam cały sem amal kompletny sprawny jakby ktoś potrzebował Ja kupiłem ten motor nie na chodzie i okazało sie teraz żę ktoś zmienił z tylu oryginalny amortyzator na taki ze zbiornikiem gazu przez co nie mieścił się oryginalny air box i ktoś dorobił króciec na dwa filtry stożkowe od chińskiego skutera, przez co silnik się dusił i bo nie dostawał odpowiedniej dawki powietrza. Efekt był nawet taki ze podciśnienie wysysało znaczne ilości paliwa z gażnika przez co lc4 paliło 7l na dwie godz w terenie i jeszcze paliło swiece od zbyt bogatej mieszanki:-) Kamień z serca, goraco pozdrawiam i dziekuje za pomoc krokodylowi i sławkowi, super że są tacy ludzie jak wy... witam ja jestem zainteresowany tym statorem do Ktm bo mam zepsuty... |
Podstrony
|