, PROBLEM Z MOCOWANIEM SILNIKA ďťż

PROBLEM Z MOCOWANIEM SILNIKA

Niszczarka do głowy
Witam wszystkich, dziś napotkałem problem w swoim Z800 a mianowicie od jakiegoś czasu zaczęło mi dzwonić w okolicach silnika, myślałem że coś się odkręciło i wziąłem się za diagnozę i odkręcając lewe plastiki ukazał mi się nie ciekawy obraz urwane mocowanie bloku silnika do ramy.Moje pytanie brzmi czy można jeździć z taką usterką i jak ją naprawić ,niektórzy mechanicy mówią żeby zaspawać metodą TIG a niektórzy żeby to zostawić więc proszę o poradę .

I jeszcze jedno od czego mogło się to zrobić Kawasaki Z800 ABS 2015r 2000km przebiegu .

Z góry dziękuje za pomoc.


A nie mozesz zalatwic tego w ramach gwarancji? Moto ma zaledwie rok,ja na Twoim miejscu nie bawilbym sie w zadne spawy tylko jechal do aso.

PS. Nie chce bawic sie w zadnego lokalnego szeryfa bo sam jestem tu swiezy, ale powinienes najpierw odwiedzic powitalnie zanim dostaniesz zjebe od modow
Właśnie jest problem że nie mam karty gwarancyjnej o moto kupiłem z przebiegiem 400km używany.
Życie jest okrutne pewnie liść był. No i wiesz czemu ktoś go opchnął.


W zecie silnik jest elementem nośnym ramy , więc jazda z urwanym mocowaniem może być niebezpieczna . Można to pospawać , ale chyba nikt nie da Ci gwarancji wytrzymałości spawu Wnioski nasuwają się same
sam sobie odpowiedz -chcesz pokonywać kolejne km prawie nowym moto ze świadomością, że silnik się może ujeb* w każdej chwili? Jedź do ASO, niech sprawdzą to spece od Kawasaki. Będzie drogo, ale niestety - moto to nie jest tanie hobby Ewentualnie jeżeli kupiłeś niedawno, spróbuj zdziałać coś z rękojmią, bo nie da się ukryć, że kupiłem moto z ukrytym defektem (chyba, że wiedziałeś przy zakupie, że jest uwalone).

sam sobie odpowiedz -chcesz pokonywać kolejne km prawie nowym moto ze świadomością, że silnik się może ujeb* w każdej chwili? Jedź do ASO, niech sprawdzą to spece od Kawasaki. Będzie drogo, ale niestety - moto to nie jest tanie hobby Ewentualnie jeżeli kupiłeś niedawno, spróbuj zdziałać coś z rękojmią, bo nie da się ukryć, że kupiłem moto z ukrytym defektem (chyba, że wiedziałeś przy zakupie, że jest uwalone).

Zgadzam sie z przedmówcą. Choc nie będzie to łatwe, zwłaszcza, że musisz udowodnić że sprzedający był świadomy ew. wady.
Ew. duś o karte gwarancyjną bo tak świeże moto bez tego nie jest warte swojej ceny.
Ostatecznie da sie to pospawać i są firmy, które takie rzzeczy dzialają dość profesjonalnie, oczywiście jak na taką usługę np. moto-garage gdzieś chyba w świętokrzyskim.
http://images75.fotosik.pl/468/12b8588e1930baacmed.jpg

http://images76.fotosik.pl/469/6fb86e4fc3f8d271med.jpg

http://images76.fotosik.pl/469/701459997838849bmed.jpg
No nie wygląda to apetycznie.. Rama do spawania, ale tylko jeśli nie uda Ci się dogadać z poprzednim właścicielem albo odzyskać karty gwarancyjnej. Przecież w tak młodym moto nie mogła zginąć.
Właśnie to nie rama tylko mocowanie w bloku silnika nowy blok w Kawasaki 4200 zł . Jak patrzyłem na Allegro silniki od tego modelu to wszystkie mają pęknięcie w tym miejscu.
to juz wiemy dalczego na allegro sa same popekane, ciezko uwiezyc ze w z800 wystepuje taka wada

to juz wiemy dalczego na allegro sa same popekane, ciezko uwiezyc ze w z800 wystepuje taka wada


I dziwić się, że o kawach później taka opinia:/
  • zanotowane.pl
  • doc.pisz.pl
  • pdf.pisz.pl
  • metta16.htw.pl