, Problem z temperaturą cieczy chłodzącej, wskaźnik szaleje ďťż

Problem z temperaturą cieczy chłodzącej, wskaźnik szaleje

Niszczarka do głowy
CZeść,

W moim małym zecie z 2005 pojawia się problem z określeniem temperatury płynu chłodzącego. Na zimnym silniku temperatura nie wyświetla się wcale. Po rozgrzaniu potrafi pokazać odczyt na liczniku lub nie. Czasem zmienia swoje wartości w ciągu kilku sekund w zakresie 40-70. Nadmienię, że zegary mam od z6xr. Co może powodować błędne wskazania?

Pozdrawiam,
Michał.


Napisz od jakiego dokładnie modelu masz ten zegar lub po prostu wstaw zdjęcie?!

Jeśli chodzi o wskazania wyświetlacza,to winno pokazywać temperaturę od 40*C do 104*C/HI;kontrolki paliwa nie ma - jest tylko rezerwa;wyższe wyskalowanie obrotomierza oraz przekłamania prędkości wraz ze złym naliczaniem przebiegu (zawyżanie).

Pytasz o co może być przyczyną;jeżeli zegar nie był uszkodzony to szukałbym w instalacji,czyli najpierw piny w kostce,potem kable,czujnik - może coś nie łączy/styka?!
Licznik w zx6r. różni się troszeczkę od z750 jest inaczej wyskalowany ! moim zdaniem powinienes zacząć od wtyczki w chłodnicy jak mihoo wspomina może wystarczy przeczyscic piny ja milem podobny problem, ale rozwiązałem go na przyslowiowym kolanie hehe czy to taki licznik?
dnia Nie 14:46, 04 Sty 2015, w całości zmieniany 1 raz
Tak, biały z bursztynowym podświetleniem.


Ok,tylko od jakiego:
636 (2003-2004)



czy 636 (2005-2006)




Pierwszy z nich.
W poprzedniej Zecie miałem taki sam zegar,ale nie miałem takiego problemu,tylko pod koniec użytkowania czasami (na chwilę) gasł cały licznik - problem ten usunąłem czyszcząc piny "kontaktem".
[nie liczę przekłamania prędkości oraz nadliczaniem przebiegu spowodowanego innym przełożeniem - chociaż i na to też jest rada -kalibracja]

Tobie zalecam spr instalację,piny i czujnik! dnia Sob 18:42, 10 Sty 2015, w całości zmieniany 1 raz
Tak też zrobię. Dzięki
Pierw moto nie pokazuje żadnej temperatury(przecież to normalne pokazuje dopiero od 40stopni)
zmienność temperatury (to by tez wydawało mi się normalne w motocyklach są spore wahnięcia trzeba by na żywo ocenić)
zakres od 40 do 70stopni (powinno być od 40 do 104 czyli z opisu bym wnioskował że skoki temperatury oraz zbyt niska temperatura może wynikać z problemu z termostatem) trzeba by sprawdzić temperaturę cieczy (rzeczywistą i porównywać z wskaźnikiem)
czasem pokazuje czasem nie (styki styki styki, czujnik jak styki nie pomogą i na końcu wiązka )
Wiazka rzadko jedynie ze sie przetrze gdzieś to wtedy, termostat takich skoków temp by nie pokazywał bo albo by sie przegrzewał albo niedogrzewał silnika, jak masz możliwośc żeby podmienic czujnik temp jeśli to niepomoze faktycznie szukać w wiązce, wiazka by raczej nie pokazywała wcale watrości temp.
Miałem kiedyś podobny problem i winnym okazał się czujnik temperatury.
  • zanotowane.pl
  • doc.pisz.pl
  • pdf.pisz.pl
  • metta16.htw.pl