,
Husaberg FE501,2001rok problem z zapłonemNiszczarka do gĹowy
Witam wszystkich !
To mój pierwszy post na formu Nie wiem czy mój poprzedni post się pojawi bo wkleiłem linka a jestem zarejestrowny mniej niż 24h więc może być problem...... Posiadam Husaberga FE501 z 2001 w którym po założeniu rozrusznika silnik na tym rozruszniku nie chce odpalać. Z kopa pali od pierwszego z rozrusznika brak iskry. co zmierzyłem: -napięcie pomiędzy czerwonym a czarnym z generatora to około 50-60VAC (niezależnie czy kopie cze e-starter) -napięcie pomiędzy zielonym a czarnym przy kopaniu między 5,5VAC a 5,7VAC natomiast przy rozruszniku 3,7VAC (nie wiem czy tu nie jest za mało do otworzenia triaka w cewkomodule CDI)??????? Silnik kręci baaaardzo szybko, w warsztacie stoi też KTM 525EXC który przy "na słuch" niższych obrotach odpala elegancko. Czy jeżeli jest to wina zbyt nieskiego napięcia z cewki położenia wału to czy jest możliwość lekko podnieść napięcie z tej cewki? chciałbym uniknąć przewijania statora (już raz to było robione)..... Damian Będe z zaciekawieniem śledził budowę zapłonu CDI do Junaka )))) Dodałem 05.09.2011 o 10.43: zapomniałem napisać że gdy podłączyłem od brata moduł zapłonowy z takiego samego motocykla motor odpalił z rozrusznika Damian Fotki proszę dodać wysłać mi na PW. Czołem, Mam problemy czasowe żeby zdjęcia ogarnąć, ale chodzi mi po głowie jeszcze taka sprawa, czy ma sens podłączenie zasilania CDI zamiast z cewek (które dość często dają ciała) to przetwornicy CCFL zasilanej 12VDC? Gdzieś widziałem takie przetwornice z 12VDC na 230VAC (można nawet wykożystać przetwornicę pod zapalniczkę)? Co tym myślicie? Damian Dopóki nie będzie fotek statora zapłonu itd temat nie ruszy https://picasaweb.google.com/101571775956408711971/31Lipca2010# link do zdjęć modułu i statora Damian Nikt nie ma żadnych pomysłów? Damian |
Podstrony
|