,
Drgania - mrowienie, rezonans, Turbulencje 2Niszczarka do gĹowy
Panowie mam taki problem.
Niezależnie od prędkości , biegu, obrotów silnika mój Zet ma drgawki.. To nawet nie drgawki a takie mrowienie ( rezonans )odczówalne na kierownicy i jak mi dziś mój plecak powiedział na stopkach pasażera też.. Jakieś pomysły? Rezonans na bank przenosi się z silnika..może za mocno dokręcony w ramę? Wkurzające to jest. Bo jeszcze jak w mieście latam z punktu A do B to idzie wytrzymać ale przy jakimś przelocie w trasę to po niespełna 100 KM nadgarstków nie czuje... Moim zdaniem to coś z łańcuchem , a bardziej konkretnie ze ślizgaczem łańcucha Prawdopodobnie jest starty i podlega wymianie stąd mogą być te drgania Pytanie czy masz te drgania rowniez na postoju? Tzn jak odpalisz silnik i pobawisz sie gazem czujesz dokladnie to samo? Jezeli tak to drgania od silnika. Tu bym sie pokusil o wymiane poduszek. Jezeli nie to drgania od motocykla. Tu bym stawial na glowke ramy, tarcze, kola... dnia Pon 10:36, 11 Cze 2012, w całości zmieniany 1 raz Na wszelki wypadek przejechałbym się maszyną kolegi a potem drążył. Ale to co, było lepiej Nagle się stało W łapach zawsze czuć, drży to niemiłosiernie Mój drży od nowości przy dłuższych trasach tez potrafią ręce zdrętwieć ale juz taki jego urok (chyba) mnie tam cos drży , ale niespecjalnie żeby aż tak drętwiało/mrowiło, nie przeszkadza mi to. moj tez drzy, jak czegos nie dokrece to lubi odkrecic przez to, ale dretwienia od tego ne mam, a masz dobrze ustawione klamki, chodzi mi o poziom , moze masz za bardzo zadarte do gory np dlonie, moj plecaczek tez mowil ze czuje wibracje ale to akurat na + jej bylo;) U mnie wibracje kiery zniwelowałem zakładając sporo cięższe końcówki kierownicy,zatem polecam wypróbować ten patent. Hmm nie pamiętam jak było w Z 750 S ale w obecnej Z 1000 Sx nic nie mrowi dnia Pon 20:13, 11 Cze 2012, w całości zmieniany 1 raz ...ja mam teraz akcesoryjną kierownicę bez ciężarków...może jak założe oryginal z ciężarkami to przestanie drżeć.... Hmm nie pamiętam jak było w Z 750 S ale w obecnej Z 1000 Sx nic nie mrowi ...ja mam teraz akcesoryjną kierownicę bez ciężarków...może jak założe oryginal z ciężarkami to przestanie drżeć.... To w takim razie nawet się nie zastanawiaj, bo akcesoryjne kierownice w większości przypadków są lżejsze od seryjnych (rozstaw też inny), więc faktycznie mogą nie tłumić drgań. Może zamiast nowej kiery jesteś w stanie zamontować obciążenie do tej akcesoryjnej? Mógłbyś szybciej sprawdzić efekt. dnia Pon 23:58, 11 Cze 2012, w całości zmieniany 1 raz Pytanie czy masz te drgania rowniez na postoju? Tzn jak odpalisz silnik i pobawisz sie gazem czujesz dokladnie to samo? Jezeli tak to drgania od silnika. Tu bym sie pokusil o wymiane poduszek. Jezeli nie to drgania od motocykla. Tu bym stawial na glowke ramy, tarcze, kola... Na postoju też drży i to się nasila przy odkręcaniu manetki gazu.. Drgania ewidentnie idą od silnika i nie są czymś w stylu " bo ten model tak ma " Poduszki są przy przednich mocowaniach silnika? tam gdzie crushpady się montuje? dnia Wto 10:13, 12 Cze 2012, w całości zmieniany 2 razy Musisz posprawdzac mocowania silnika do ramy, szczegolnie przy crashpadach, mozliwe ze sie poluzowaly. Zajrzyj do serwisowki i popatrz gdzie sa sruby mocujace silnik do ramy i je sprawdz/dokrec. Silnik jest dokręcony na wszystkich mocowaniach. Sprawdzales kluczem dynamometrycznym? Mialem kiedys podobny problem i wydawalo mi sie ze wszystko jest dokrecone jak trzeba, po wizycie u Mariusza ktory dokrecil sruby wedlug serwisowki okazalo sie ze wlasnie na crashpadach za slabo dokrecilem. Tak..te śruby były dokręcane dynamometrykiem..mocowanie silnika jak i naciąg silnika. Dziś się przejechałem i zwracałem uwagę na każdą pierdołę...i mam małe klikanie z łożyska główki ramy...Muszę je wymienić na dniach..Może to być powodem? |
Podstrony
|