, coś kapie? chyba olej ďťż

coś kapie? chyba olej

Niszczarka do głowy
Hi, wracając ze zlotu zauważyłem trochę ochlapaną tylną oponę z lewej strony po chili pod moto była kropla oleju-lub czegoś podobnego. W czasie zlotu parę demonstracji głośności wydechu , przy-gazówki do odcinki, temperatura silnika max 100c parę dni temu wymieniałem płyn chłodzący. Wszystkie płyny w normie olej i borygo bez zmian. Smar na łańcuchu był trochę wodnisty ostatnio sporo padało ale myślę że to nie on plamił. Zlokalizowałem krople oleju zaznaczyłem na zdjęciu- obok śrubki do zlewania płynu chłodzącego , mokra byla śrubka na dole i taka jakby tulejka Przejrzałem cały silnik i wszystko suchutkie, pierwszy raz miałem taką sytuację...

https://docs.google.com/file/d/0Bzqec-CPeDeOTXRfdkEtWlRBNkU/edit
Ktoś ma jakiś pomysł ? wszystko wytarłem do sucha i zobaczę co dalej...

patrzyłem w serwisowce" Water Pump Inspection Check the drainage outlet passage [A] at the bottom of
the water pump body for coolant leaks.
If the mechanical seal is damaged, the coolant leaks
through the seal and drains through the passage"

przez ten kanał raczej nic nie cieknie.... dnia Sob 18:48, 27 Wrz 2014, w całości zmieniany 3 razy


Wytrzyj wszystko do sucha, postaw moto na noc, i podłóż w tym miejscu gdzie może kapać jakiś ręcznik papierowy, bedzie Ci lepiej zlokalizować jakiś wyciek bo może przy wymianie płynów poprostu coś zostało w którymś miejscu, i jak zagrzałeś silnik to wyleciało. Możliwe jeszcze, że uszczelniacz pompy padł i płyn chłodniczy wycieka przez otworek kontrolny w pompie wody, miałem podobnie w tamtym roku
wytarłem wsio do sucha, stał całą noc i nic.... Odpaliłem maszynę pochodził chwile i zaczęła się pojawiać kropla z otworu "kontrolny w pompie wody" tylko że to nie kapie płyn chłodniczy a moim zdaniem olej:P Masz jakiś namiar na ten uszczelniacz?
Być może pusciły oba uszczelniacze w pompie wody, bo jak wiadomo pompa oleju i wody w zecie są obok siebie, i sączy się już olej z otworka kontrolnego

Ja w tamtym roku wymieniałem taki uszczelniacz :
http://allegro.pl/zestaw-naprawczy-pompy-wody-kawasaki-z-750-zx-6r-i4562695924.html

Tylko u mnie kapał sam płyn. Najlepiej było by rozebrać całą pompe wody i dostać się do pompy oleju, i bedzie lepiej widać w czym problem. oczywiście bedziesz musiał spuścić płyn chłodniczy, oleju nie trzeba bedzie wylewać, bo jak zdejmniesz pompe oleju, to wyleci tylko olej z samej pompy i będziesz mógł go wlac spowrotem jak wszystko złożysz

W serwisówce pomoc będziesz mieć w rozdziale

Enigine lubrication system 7-10
Cooling System 4-10 do 4-11

dnia Pon 14:42, 29 Wrz 2014, w całości zmieniany 1 raz


wiadomo dzięki, wstępnie o uszczelniaczach pompy oleju nic nie widzę... cały czas pojawiają się uszczelniacze które podałeś w linku a ładne używane kompletne pompy od 60-120zł.
Będzie chwila to rozkręcę i obadam co jest...
Może źle opisałem mówiąc oba uszczelniacze, bo chodziło mi o ten zestaw naprawczy pompy wody, i ten własnie uszczelniacz jest jakby podwójny, więc mógł rozpaść się cały i puścił olej uszcelniacz kosztuje około 80 zł, a pompy tak jak pisałeś, więc to już kwestia wyboru nigdy niewiadomo w jakim stanie jest uszczelniacz w używanej pompie, więc można stracić dwa razy jak rozbierzesz pompy i poradzisz sobie z problemem to napisz co było i jak załatwiłeś problem krwawiącego zeta
zamówiłem ten zestaw, na weekend będę działał pompę na silikon/uszczelniacz skręcałeś ? mam jakieś zdjęcia tej pompy ale zbytnio tych uszczelniaczy nie widzę tylko jakieś zwykle oringi

https://drive.google.com/folderview?id=0Bzqec-CPeDeOSFJGVzNPVjJMaXM&usp=sharing dnia Wto 21:07, 30 Wrz 2014, w całości zmieniany 1 raz
pompe składasz bez sylikonu, jest tylko jeden o-ring którego widać na zdjęciu NR 4 . uszczelniacza nie widać na żadnym zdjęciu. jak rozbierzesz pompe wody to zobaczysz sam gdzie zamontować zestaw naprawczy wszystko widać w serwisówce
zestaw naprawczy przyjechał, 30min i oba wymienione choć stare jakoś tragicznie nie wyglądały... Po skręceniu wszystkiego do kupy i silnik odpalony, temperatura złapała i pojawia się znowu kropla oleju Po wszystkim trochę żałuje że na obudowe nie dałem kapki silikonu gdyż oringi na obudowie były dość płaskie i może to one przepuszczają... Olej sączy się bardzo powoli więc dobrze nie wypatrzyłem czy kapie z obudowy czy z otworu kontrolnego w pompie... Będzie wena to rozkręcam, trochę uszczelniacza wysoko temperaturowego i jak to nie pomoże zostaje zaryzykować i brać pompę z alledrogo....
niestety nic z tego, teraz pytanko czy pompa z Kawasaki Z750 06-12 jest taka sama jak w moim 2005? wizualnie na moje oko tak ale czy na pewno?

niestety nic z tego, teraz pytanko czy pompa z Kawasaki Z750 06-12 jest taka sama jak w moim 2005? wizualnie na moje oko tak ale czy na pewno?
ja mam taką pompe , info na PW
Pompa jest ta sama co w nowszym roczniku, i kupno nowej w takim wypadku to chyba jedyne rozwiazanie, skoro uszczelniacz był ok, no chyba, że winny jest o-ring który jest na łaczeniu pompy i silnika, wycieka spod oringa i zlatuje w to miejsce gdzie jest ten otwór ? ale skoro sylikon nie dał rady wiec to raczej nie jest przyczyną.

Pompa jest ta sama co w nowszym roczniku, i kupno nowej w takim wypadku to chyba jedyne rozwiazanie, skoro uszczelniacz był ok, no chyba, że winny jest o-ring który jest na łaczeniu pompy i silnika, wycieka spod oringa i zlatuje w to miejsce gdzie jest ten otwór ? ale skoro sylikon nie dał rady wiec to raczej nie jest przyczyną.
tzn , rozbierałeś pompke ? czy cos było grzebane ?
no tak rozebrałem aby wymienić uszczelniacze, nic wcześniej nie grzebałem.... kupiłem "jak nówkę z gwarancją " zobaczymy co będzie szkoda tylko nowych uszczelniaczy stówa w plecy plus druga za pompę ale cóż
  • zanotowane.pl
  • doc.pisz.pl
  • pdf.pisz.pl
  • metta16.htw.pl