,
Jaki olej do amortyzatorów?Niszczarka do gĹowy
Witam zamierzam wymienić olej w lagach jaki olej mam kupić syntetyk czy półsyntetyk? I jaka gęstość 5W, 10W, 15W czy 20W? Za Motul półsyntetyk 1l gość chce 45 zł a za syntetyk 67 zł. W sumie z lagów mi nie leje, są suchutkie ale motocykl ma przejechane ponad 20 tyś więc chce powymieniać wszystkie płynny w nim.
I czy warto wydawać 60 zł za 0,5 l płynu hamulcowego DOT4 Motul RBF 660 czy po prostu kupić jakiś zwykły płyn za pare groszy? Będę zmieniał klocki hamulcowe więc przy okazji chciałem wymienić również i płyn (klocki EBC wzmocnione zakładam na przód i tył) Oprócz tego wymiana płynu chłodniczego, wrzucam nowy akumulator, świece irydowe i w napęd chce zainwestować co by moto długo służyło Pozdrowienia z Afryki dnia Sob 1:21, 25 Cze 2011, w całości zmieniany 1 raz Ja mam w lagach syntetyka motula 10W i jestem zadowolony. Zet to nakedzik więc 10 w w zupełności wystarczy. Do tego dobre uszczelniacze i bedzie śmigał jak ta lala. Jak nie latasz po torze to wystarczy zwykly plyn DOT4, nie odczujesz zadnej roznicy, zapewniam. A szkoda wywalac 40zl wiecej, lepiej kup za to paliwa i posmigaj . A co do oleju to kup syntetyk a jego gestosc sprawdz w serwisowce, jezeli uwazasz ze lagi sa w tej chwili za miekkie to mozesz sobie te gestosc nieznacznie zwiekszyc ale mysle ze samo to ze zalejesz swiezy olej juz da poprawe. Jak myślicie czy przy wymianie oleju w lagach warto zmienić uszczelniacze na nowe? Stare nie przepuszczają, lagi są suche, ale nie wiadomo jak długo jeszcze pociągną, być może z tego względu warto je zmienić na nowe? Pzdr. Zmień uszczelniacze i bedziesz miał wszystko za jednym razem, poza tym wydaje mi się, że jak je zdemontujesz mogą się później nie nadawać do ponownego montażu. Ale po co ma je demontowac do wymiany oleju? no racja... Ja w Zecie nie zmianialem uszczelniaczy, sam olej wystarczyl. Troche ostroznosci przy montażu i wszystko powinno byc cacy. Chociaz jezeli chcesz zrobic sprzeta na tip top to zmienic mozesz. |
Podstrony
|