,
Olej w air boxieNiszczarka do gĹowy
Witam kolegów! Robiłem dzisiaj trochę przy mojej Zetce, wymiana oleju, płynu chłodniczego no i przy okazji zajrzałem do filtra powietrza. I zastanowił mnie widok w airboxie. Była tam taka mała plamka, chyba oleju. Coś tłustego, niewielka, taki osad bardziej. Trochę za mało tego było, żeby na 100% zidentyfikować. Ale jeśli to był olej to o czym to może świadczyć? Mam się bać? Mogłem foto zrobić ale wpadłem na to dopiero po tym jak wytarłem to szmatką
ja bym olał, to mogło być czymś z kategorii 10000 rzeczy włączając w tym ciało kosmitów. Nie zapominaj o tym polataj trochę i zajrzyj jeszcze raz, jak się pojawi znowu w tedy będziemy szukać - ja bym tak zrobił więc to moje zdanie:) nie popadajmy w paranoje jak świeżo upieczeni rodzice, AAAA kichną na bank ma grypę!!!! Jak jest to osad lub kilka kropli to nie ma sie czym przejowac. Do airboxa min wchodzi taka grubsza rurka,idąca od silnika poprzez dwa zaworki. Jest to kleen (kawasaki low exhaust emission system) - czyli w wielkim skrócie system dopalania spalin. To przez niego możemy w airboxie znaleźć takie rzeczy jak lepka maź. Faktycznie,przy niewielkich jego ilościach nie ma co sie martwić. Dzięki chłopaki a Ty mihoo oświeciłeś mnie trochę, nie wiedziałem o tym systemie dopalania spalin. Dobrze wiedzieć, że takie rzeczy są Pojeżdżę trochę i jeszcze raz zajrzę do airboxa czy dalej coś tam się wytrąca i w jakiej ilości ewentualnie. Mysle, ze zajrzec mozesz po 1000 km, wczesniej nie ma co. Do airboxa min wchodzi taka grubsza rurka,idąca od silnika poprzez dwa zaworki. Jest to kleen (kawasaki low exhaust emission system) - czyli w wielkim skrócie system dopalania spalin. To przez niego możemy w airboxie znaleźć takie rzeczy jak lepka maź. Faktycznie,przy niewielkich jego ilościach nie ma co sie martwić. polecam taką modyfikacje https://www.dropbox.com/sc/m483sw6hlf32ibr/6A_CyBPBYf https://www.dropbox.com/s/caymn8g3my5g73s/pair3.jpg same zalety już niebawem pojawią się w dziale sprzedam dnia Śro 21:36, 19 Mar 2014, w całości zmieniany 1 raz Wąski - popraw linki,bo nie chodzą. No nie chodzą.. a najlepiej wrzucić foty.. No nie chodzą.. a najlepiej wrzucić foty.. przepraszam poprawione No.. teraz działa.. Do airboxa min wchodzi taka grubsza rurka,idąca od silnika poprzez dwa zaworki. Jest to kleen (kawasaki low exhaust emission system) - czyli w wielkim skrócie system dopalania spalin. To przez niego możemy w airboxie znaleźć takie rzeczy jak lepka maź. Faktycznie,przy niewielkich jego ilościach nie ma co sie martwić. oj Michaś myślałem że wiesz do czego to służy , wyprostuję tą odpowiedź bo wprowadziłeś ludzi w błąd . Zapewne wiesz jak wyglądają głowice w motocyklach z tym rozwiązaniem , tam nie prawa dostać się olej !! ... sorry jeden warunek naprawdę skrajny , wlej olej do tłumika ,przekręć motocykl tak żeby olej przelał sie do głowicy znaczy do zaworów wydechowych i dalej przekręć go na bak i zostaw na jakiś czas , olej przeleje się przez małe kanaliki właśnie połączone z tym z AIR /PAIR i jak chuj wie jak to sie nazywa , ale po drodze jeszcze jest ,że tak sie wyrażę ,blaszane przegrody ,potem zawór podciśnieniowy , i dalej wężyk max 20 cm idący do airboxa ,się qurwa zastanawiałem jakim cudem twierdzisz że tam dostaje się olej lub jakaś maź ?? A skąd wiem ?? bo tak zrobiłem, Albo na tym forum są "głupki" albo robisz z nich "głupków"? i dodam tyle że tam nic nie znajdziesz najwyżej czarną sadze . Jeśli ktoś się nie zgadza z tym co powiedziałem to proponuje słychać dalej a zima w sandałach jest przechodzona. Co do : W11 podał doskonały temat ,sam z tego rozwiązania korzystałem , ale to jest inna teoria. Sorry Michaś ... nie chciałm dasz na zgodę ?? a, zapomnialem dodać olej dostanie sie do airboxa tylko poprzez odmę ze skrzyni biegów . ave dnia Wto 22:19, 25 Mar 2014, w całości zmieniany 1 raz polecam taką modyfikacje https://www.dropbox.com/sc/m483sw6hlf32ibr/6A_CyBPBYf https://www.dropbox.com/s/caymn8g3my5g73s/pair3.jpg same zalety już niebawem pojawią się w dziale sprzedam zablokowanie przeplywu powietrza w instalacji dopalania spalin to dobry mod, a przy tuningu wręcz obowiazkowy. tyle ze do tego nie trzeba nic kupowac - wystarczy tylko zatkac rurkę prowadzącą do airboxa. czymkolwiek, co się nie przemiesci i będzie szczelne. ja wcisnąłem w tą rurkę gladki plastikowy kołek (chyba meblowy). w sumie było tego 3 minuty roboty i zerowy koszt. polecam taką modyfikacje https://www.dropbox.com/sc/m483sw6hlf32ibr/6A_CyBPBYf https://www.dropbox.com/s/caymn8g3my5g73s/pair3.jpg same zalety już niebawem pojawią się w dziale sprzedam zablokowanie przeplywu powietrza w instalacji dopalania spalin to dobry mod, a przy tuningu wręcz obowiazkowy. tyle ze do tego nie trzeba nic kupowac - wystarczy tylko zatkac rurkę prowadzącą do airboxa. czymkolwiek, co się nie przemiesci i będzie szczelne. ja wcisnąłem w tą rurkę gladki plastikowy kołek (chyba meblowy). w sumie było tego 3 minuty roboty i zerowy koszt. A po co to blokować??? Co to zmieni? dnia Śro 8:58, 26 Mar 2014, w całości zmieniany 1 raz polecam taką modyfikacje https://www.dropbox.com/sc/m483sw6hlf32ibr/6A_CyBPBYf https://www.dropbox.com/s/caymn8g3my5g73s/pair3.jpg same zalety już niebawem pojawią się w dziale sprzedam zablokowanie przeplywu powietrza w instalacji dopalania spalin to dobry mod, a przy tuningu wręcz obowiazkowy. tyle ze do tego nie trzeba nic kupowac - wystarczy tylko zatkac rurkę prowadzącą do airboxa. czymkolwiek, co się nie przemiesci i będzie szczelne. ja wcisnąłem w tą rurkę gladki plastikowy kołek (chyba meblowy). w sumie było tego 3 minuty roboty i zerowy koszt. A po co to blokować??? Co to zmieni? po pierwsze eliminuje większość strzałów w wydech akcesoryjny, oczywiście gdy jest wymieniony komplecik, z kolektorami włącznie. po drugie dodawanie powietrza do spalin uniemożliwia rzetelne zbadanie AFR podczas tuningu silnika (kalibracja dawki paliwa). polecam taką modyfikacje https://www.dropbox.com/sc/m483sw6hlf32ibr/6A_CyBPBYf https://www.dropbox.com/s/caymn8g3my5g73s/pair3.jpg same zalety już niebawem pojawią się w dziale sprzedam zablokowanie przeplywu powietrza w instalacji dopalania spalin to dobry mod, a przy tuningu wręcz obowiazkowy. tyle ze do tego nie trzeba nic kupowac - wystarczy tylko zatkac rurkę prowadzącą do airboxa. czymkolwiek, co się nie przemiesci i będzie szczelne. ja wcisnąłem w tą rurkę gladki plastikowy kołek (chyba meblowy). w sumie było tego 3 minuty roboty i zerowy koszt. A po co to blokować??? Co to zmieni? po pierwsze eliminuje większość strzałów w wydech akcesoryjny, oczywiście gdy jest wymieniony komplecik, z kolektorami włącznie. po drugie dodawanie powietrza do spalin uniemożliwia rzetelne zbadanie AFR podczas tuningu silnika (kalibracja dawki paliwa). zyskujemy jeszcze stabilne podciśnienie i zarazem wyższe wszystko to nakłada się na równiejszą pracę silnika jeszcze apropo kołka wiem iż można to zrobić samemu z partyzanta ale możemy uzyskać zwartą i ładną konstrukcje kierunki też wymieniamy mimo że świecą te oryginalne Pytanie laika to po co te małe japońskie rączki to zrobiły jak lepiej chodzi bez?? Pytanie laika to po co te małe japońskie rączki to zrobiły jak lepiej chodzi bez?? norma emisji spalin typowy zawór EGR by to jaśniej powiedzieć teraz DPF ADBLUE Czyli powinienem to zatkac jak chce zrobić w swoim moto: -Wydech akcesoryjn - mam -filtr powietrza - zaraz będę mieć -Power Commander - zaraz będzie - Dopasowanie mapy na hamowni. - W planach Wiec powinienem to zatkac aby na hamowni poprawnie wyszły testy? Wiec powinienem to zatkac aby na hamowni poprawnie wyszły testy? tak a czy przez tego moda wzrasta spalanie? dnia Czw 16:05, 27 Mar 2014, w całości zmieniany 1 raz a czy przez tego moda wzrasta spalanie? nie wiem z naciskiem na nie Czyli powinienem to zatkac jak chce zrobić w swoim moto: -Wydech akcesoryjn - mam -filtr powietrza - zaraz będę mieć -Power Commander - zaraz będzie - Dopasowanie mapy na hamowni. - W planach Wiec powinienem to zatkac aby na hamowni poprawnie wyszły testy? Poczytaj jeszcze o czymś, co się nazywa Fuel Cut Eliminator. Właśnie sie do tego przymierzam, tyle, że poprzez remapping ECU zamiast instalacji pluginu. dnia Czw 16:47, 27 Mar 2014, w całości zmieniany 1 raz A jak się ma sprawa przy zastosowaniu AutoTune? I jak coś to kiedy Wąski masz zamiar to wprowadzić w obieg ppoprzez giełdę? A jak się ma sprawa przy zastosowaniu AutoTune? I jak coś to kiedy Wąski masz zamiar to wprowadzić w obieg ppoprzez giełdę? na dniach A jak się ma sprawa przy zastosowaniu AutoTune? I jak coś to kiedy Wąski masz zamiar to wprowadzić w obieg ppoprzez giełdę? na dniach jaka cena? i czy do z750 2004 też będziesz miał? A jak się ma sprawa przy zastosowaniu AutoTune? I jak coś to kiedy Wąski masz zamiar to wprowadzić w obieg ppoprzez giełdę? Autotune rozwiązuje sprawę bo to permanentna ingerencja w AFR, co ułatwia sprawę w strojeniu moto zawsze niezależnie od warunków jakie są ,AFR będzie odpowiedni. Z drugiej strony poco się spuszczać na tym tematem skoro i tak wiekszość "tjunerów" zaczyna od przelota bo producent coś tam deklarował że mocy ma być wiecej ? a jeszcze jak założyc KN-a to będzie MOC !!! ... jakby nie było to i tak jest ogień ..... w "tłokach" A jak się ma sprawa przy zastosowaniu AutoTune? I jak coś to kiedy Wąski masz zamiar to wprowadzić w obieg ppoprzez giełdę? Autotune rozwiązuje sprawę bo to permanentna ingerencja w AFR, co ułatwia sprawę w strojeniu moto zawsze niezależnie od warunków jakie są ,AFR będzie odpowiedni. Z drugiej strony poco się spuszczać na tym tematem skoro i tak wiekszość "tjunerów" zaczyna od przelota bo producent coś tam deklarował że mocy ma być wiecej ? a jeszcze jak założyc KN-a to będzie MOC !!! ... jakby nie było to i tak jest ogień ..... w "tłokach" 👿👽👿 A jak się ma sprawa przy zastosowaniu AutoTune? I jak coś to kiedy Wąski masz zamiar to wprowadzić w obieg ppoprzez giełdę? na dniach jaka cena? i czy do z750 2004 też będziesz miał? jak zgłębisz trochę temat to zauważysz że do większości Kawasaki są identyczne na pewno pasuje Z750 wszystkie roczniki Z1000 do 2013 zx10R 2004-2008 ER6 do 2008 resztę modeli uzupełnie cena jeszcze jest nieznana będzie to zależało od kosztów ale myślę że do 70zł dnia Pią 0:09, 28 Mar 2014, w całości zmieniany 1 raz No to przy okazji malowania pokrywy masz mnie jako klienta to ja wracam do zasadniczego wątku: olej w boksie filtra powietrza. mianowicie dzisiaj montowałem power commandera i miałem zdemontowany zbiornik. korzystając z okazji zajrzałem do boksa by ocenić stan filtra powietrza mimo, ze moto ma dopiero 5 tys. przebiegu. no i w środku była całkiem spora plama oleju. ewidentnie dostał się przewodem odpowietrzającym silnik. dziwne, bo silnik chodzi super, oleju nie ubywa, wszystko cacy. faktem jest, że na ostatni sezon zalane zostało trzoszkę za dużo oleju. macie może jakieś doświadczenia w temacie? dnia Sob 19:27, 29 Mar 2014, w całości zmieniany 1 raz no i w środku była całkiem spora plama oleju. ewidentnie dostał się przewodem odpowietrzającym silnik. macie może jakieś doświadczenia w temacie? no przecież se odpowiedziałeś no i w środku była całkiem spora plama oleju. ewidentnie dostał się przewodem odpowietrzającym silnik. macie może jakieś doświadczenia w temacie? no przecież se odpowiedziałeś pochodzenie oleju znam, nie wiem jednak na ile to częste zjawisko i czy powinienem się tym martwić no i w środku była całkiem spora plama oleju. ewidentnie dostał się przewodem odpowietrzającym silnik. macie może jakieś doświadczenia w temacie? no przecież se odpowiedziałeś pochodzenie oleju znam, nie wiem jednak na ile to częste zjawisko i czy powinienem się tym martwić nie jest to częste zjawisko tak powinieneś się tym martwić |
Podstrony
|