,
CDI 4t Nyeni problemNiszczarka do gĹowy
Witam.
Złożyłem kostkę wg schematu. Jednak po podpięciu do skutera 4t ma objawy: -skuter odpala bez problemów (to akurat plus, na ori CDI miał problemy) -nie ma kompletnie mocy, dusi się, tłumnik strzela, przerywa -v-max 50 km/h przy 65 na zablokowanym module Ktoś mógłby mi doradzić dlaczego tak się stało? Witam były 2 schematy .. zamieść schemat pod postem o kurcze kompletnie o tym zapominałem że były 2 wersje link do mojej http://imageshack.us/photo/my-images/686/4tcdiimpulzus.jpg/ wklej schemat w galerie i zamieść tutaj aby był widoczny ... szukałem ale nie mogę odnależć tego schematu w normalnym czytelnym formacie .. najlepiej dodaj 2 niestety ale nie mogę dodawać galerii link do samego zdjęcia już czytelnego i powiekszonego http://img686.imageshack.us/img686/9300/4tcdiimpulzus.jpg mierzyłeś kolejność impulsów z czujnika ??? najpierw powinien pojawić się dodatni ... to warunek prawidłowej pracy tego CDI niestety ale jestem trochę zielony w tym temacie. jak to zrobić? oscyloskopem? tak oscyloskopem .... zbudowałeś dość trudny dla amatora układ i jesteś zielony ?? http://www.zaplon.fora.pl/mierniki-oscyloskop-genarator,13/ tutaj znajdziesz przydatne aplikacje na komputer po prostu pomyślałem że robiąc to również się trochę nauczę no być może zbudowałem nie tą wersję układziku :/ trochę pracy poszło na marne :/ a jest możliwość jakiejś zmiany impulsatora żeby była inna kolejność impulsów? wrzuce schemacik płytki z eagle może komuś się przyda tylko jeszcze nie wiem w jaki to dział dać bo można by to nawet na główną stronę wkleić dla potomnych jeśli impulsator Masz z 2 przewodami to po prostu zamieniasz miejscami ... wielkie dzięki za pomoc tu masz link do paczki z płytka i schematem dla eagle masz moda więc możesz utworzyć oddzielny temat i przykleić dla potomnych (lub pogadaj z H@ może by to na główną stronkę wrzucił ) link: http://hotfile.com/dl/120459322/843e76a/4T_Nyemi_by_robertow99.rar.html Koledzy do jakiej pojemności silnika jest ten moduł? Gdzieś go już widziałem.. tu pojemność nie ma chyba znaczenia. aczkolwiek Nyemi robił go przy 50ccm Koledzy do jakiej pojemności silnika jest ten moduł? Gdzieś go już widziałem.. Robił do 50 ... i właśnie pojemność ma znaczenie im większa tym przyspieszacz jest bardziej istotny ! 50 poleci na CDI bez przyspieszacza chociaż wstawiając przyspieszacz 10-25 st już mamy 40-50% więcej mocy jednak 125 bez przyspieszacza ledwo jedzie ... wiecej jak 300 już tylko zapala bez przyspieszacza Poczekam jak ktoś odpali sprzęt na tym i zrobi jakieś testy ... niestety ale to nie impulsator :/ dzisiaj miałem czas znalazłem kable od niego, podłączyłem odwrotnie (ale wtedy nawet nie chciał odpalić) cóż może to teraz kwestia mechaniki? Dobrze by było abyś sprawdził zapłon lampą stroboskopową. Chodzi o to czy zwiększa się wyprzedzenie i czy moduł pracuje poprawnie. Z mechaniki proponuję sprawdzić luzy zaworowe. Może sprawdź jeszcze płytkę może coś nie styka zimny lut, . A świece kabel i cewkę WN sprawdziłeś? Ja prze lutowałem całe CDI a okazało się że świeca ma przebicie objawy były prawie identyczne jak u Ciebie. dnia Wto 21:20, 28 Cze 2011, w całości zmieniany 2 razy hmm możliwe że to ta świeca, bo przy oryginalnym CDI wszystko działa sprawnie, a na tym chyba są większe napięcia. a tak po za tematem ładnie mnie "jebło" dzisiaj jak się dotknąłem kabli od impulsatora ( nie chciało się silnika wyłączać i mam ) |
Podstrony
|