, Wymiana filtra powietrza na BMC ďťż

Wymiana filtra powietrza na BMC

Niszczarka do głowy
Witam. Wymieniłem właśnie u siebie foltr powietrza na dedykowany BMC i jedna rzecz mnie zaniepokoiła. Czy słusznie czy nie to właśnie o to chciałem się was zapytać.
Otóż z wydechu przy schodzeniu z obrotów zaczęły strzelać "marchewy"
Nie powiem żeby mi się to nie podobało ale właśnie czy ma to jakieś konsekwencje??

ps. na poprzednim filtrze objaw taki nie istniał
Pozdr.


Wydech przelotowy czy seria?

Moje propozycje to:

lRegulacja luzów zaworowych - prawdopodobnie problem występował już wcześniej tylko, że stary filtr powietrza tłumił strzelanie poprzez zmniejszoną przepustowość powietrza. W nowym filtrze mieszanka się zmieniła i konieczne są regulacje zaworów, które już pewnie tego potrzebują.

lSprawdzenie stanu świec - może taki dziwny zbieg okoliczności i coś z jedną świecą się stało.

lLewe powietrze w dolocie - sprawdź czy dobrze zamknąłeś airboxa. W Zecie jest trochę ścisku tam ale jak odsuniesz kable wszystko wchodzi gładko. Klapka airboxa powinna kliknąć i przylegać z każdej strony. Dopiero wtedy dokręcamy śrubę.

lNieszczelny wydech - prawdopodobnie któraś z uszczelek mogła popuścić i dostaje się tam powietrze.

Osobiście stawiam na regulacje zaworów. Ile masz nalatane i kiedy były ostatni raz sprawdzane? Nie cyka nic jak dodajesz gazu?

Konsekwencjami będzie na pewno na początek większe zużycie paliwa... dnia Pią 17:05, 18 Mar 2011, w całości zmieniany 1 raz

No więc tak :

tłumik jest akcesoryjny Arrowa kolektor seria.
Świece wczoraj wymienione na nowe NGK
Wcześniej faktycznie zdarzało się mu strzelić ale nie było marchew.
Sprawdzę najpierw jak piszesz dolot i airboxa.
Zawory też nie sprawdzane jak narazie ale trzeba bedzie zajrzec
Przebieg 22000km. przynajmniej na zegarze;)

pzdr.
22k to już czas na regulacje na pewno. Gdzieś przy 16k powinno być chociaż sprawdzenie luzów. Świece są na pewno dobrze dobrane?

Nadal obstawiam zawory chociaż przy takim setupie, jakby strzelał sporadycznie ale jednak zauważalnie to bym się nie przejmował


16k?? Nie wiem jak w 750 ale w 1000 '07 wg serwisówki regulacje zaworów robi sie co 42k km
Spotkałem się z wieloma sprzetami, że dopiero po zmianie fitra na sportowy zaczeły walić w komin Dla mnie to pozytyw... Szczególnie przy Zecie coby stare raszple wiedziały żeby sie chować
Swiece NGK cr9ek czyli dedykowane
Co do zaworów to niestety nie wiem kiedy poprzedni właściciel je regulował. Więc nie zaszkodzi sprawdzić.
Właśnie jakie powinny być prawidłowe luzy ??

ps. co do strzelania to nie jest to non stop aczkolwiek przy zejsciu z odcinki dość często dnia Pią 19:22, 18 Mar 2011, w całości zmieniany 1 raz
Prosze... wg serwisówki dla małego zeta 1 gen.



22k to już czas na regulacje na pewno. Gdzieś przy 16k powinno być chociaż sprawdzenie luzów....

Matney w serwisówce napisali jak byk,że mały Zet wymaga sprawdzenia luzów,bądź regulacji/wymiany płytek zaworowych co 24kkm.

Martru4,nie przejmuj się z tzw:"marchew" z komina,ponieważ wymieniając niektóre elementy/podzespoły,takie jak:
-akcesoryjny przelotowy wydech
-sportowy filtr powietrza
dałeś silnikowi odetchnąć i nie dziw się że strzela z radości

Pozdro i satysfakcji z terroryzmu
Chyba musze sobie zakupić filtr, bo mój duży strzela ale jeszcze nie tak .
AdamFilip pisał że dopiero po wymianie filtra zaczał mu strzelać a ma full układ akrapa
mihoo, serwisówka swoje a życie swoje Przy użytkowaniu "zgodnie z przeznaczeniem" przy 16k myślę, że profilaktycznie i zawczasu można luzy sprawdzić.
No wlasnie po wymianie filtra zaczyna się strzelanie jak u mnie, Marcin w Pułtusku będzie w tym sezonie głośno więc się nie przejmuj
Twojego Adaś i tak nic nie przebije
Mam tłumik przerobiony u Edka i filtr K&N, mogę wysłać filmik jak napier...a marchewami a szczególnie jak schodzi z obrotów to już słychać grzmoty i pioruny
ro zamieść ten filmik Rychu a porównam sobie czy mniej czy więcej niż mój strzela
rychu najpierw wyślij !!!