, Nie pali na 1 cylider ďťż

Nie pali na 1 cylider

Niszczarka do głowy
Witam pojawił się problem okazało się że moje moto pracuje tylko na 3 cylindry. Sprawdziłem stan świec, iskra jest, świeca minimalnie zalana. Pozostanie mi sprawdzić ciśnienie jak to zrobie to napisze.
Czy ktokolwiek z was miał taki problem .
Pozdrawiam

Rafał


Możesz spróbować jeszcze zamienić świece miejscami z palącego cylindra do nie palącego i odwrotnie. W każdym zakresie obrotów silnika nie pali na jeden?
kurde tego ci nie powiem wiem że nie czuć tej mocy wiec raczej tak ale jak na wolnych obrotach to nie pali na 100%
Jak pisałem zamień świece, na który cylinder ci nie pali?


To, ze jest iskra nie znaczy, ze swieca jest ok. Proponuje zmienic swiece tak czy siak. Droga nie jest. Nie zaszkodzi.

To, ze jest iskra nie znaczy, ze swieca jest ok. Proponuje zmienic swiece tak czy siak. Droga nie jest. Nie zaszkodzi.

Po co wydawać nie potrzebnie pieniądze? A jeżeli mowa o świecach nowych to wymienia się komplet w tym przypadku 4 świece a nie jedną.
Witam ponownie sprawdziłem dziś kompresje na wszystkich cylindrach jest git około 14
Jutro zakupie komplet świec teraz aktualnie są NGK irydowe nie są tanie za sztuke...
Więc może jakieś inne polecacie nie drogie? NGK nie irydowe będą dobre?
zwykłe czyli nie irydowe zaleca producent, irydowe są opcjonalne więc możesz zapodawać zwykłe
Ok dzięki chłopaki za wskazówki jutro kupię o ile będą u mnie w mieścinie a jak nie to coś z ,,Alledrogo" zamówie
Musze jeszcze posłuchać jak wasze zety chodzą są filmiki jakieś na forum ?
Szukaj w relacjach ze zlotów, tam najlepiej słychać
ja zakładałem zawsze zwykłe NGK do kaw i się spisywały
Zamówiłem świeczki jakie zaleca kawasaki NGK 100zł z przesyłką jak zamontuje to zdam relacje
Pozdrawiam
moim zdaniem to świeca albo cewko fajka

To, ze jest iskra nie znaczy, ze swieca jest ok. Proponuje zmienic swiece tak czy siak. Droga nie jest. Nie zaszkodzi.

Po co wydawać nie potrzebnie pieniądze? A jeżeli mowa o świecach nowych to wymienia się komplet w tym przypadku 4 świece a nie jedną.

Zapewne dlatego warto, gdyz to wina swiecy. Skoro ma iskre to mozna raczej wykluczyc przewody wysokiego napiecia podobnie jak zaplon. Niech kupi najpierw jedna swiece. Zobaczy czy mu zajara a potem sobie dokupi 3 pozostale. W ten cudowny sposob jesli jakims cudem to nie wina swiecy bedzie "w plecy" jedynie 30 zl.
Zamienić świece z innym cylindrem i zobaczyć czy dalej ten sam nie będzie pracował
pozdro

To, ze jest iskra nie znaczy, ze swieca jest ok. Proponuje zmienic swiece tak czy siak. Droga nie jest. Nie zaszkodzi.

Po co wydawać nie potrzebnie pieniądze? A jeżeli mowa o świecach nowych to wymienia się komplet w tym przypadku 4 świece a nie jedną.

Zapewne dlatego warto, gdyz to wina swiecy. Skoro ma iskre to mozna raczej wykluczyc przewody wysokiego napiecia podobnie jak zaplon. Niech kupi najpierw jedna swiece. Zobaczy czy mu zajara a potem sobie dokupi 3 pozostale. W ten cudowny sposob jesli jakims cudem to nie wina swiecy bedzie "w plecy" jedynie 30 zl.

A jeżeli zrobi tak jak pisałem wcześniej i teraz napisał kolega "franek" to nie będzie nic w plecy, zero stresu i natychmiastowa odpowiedź.
Swieta racja. Swoja droga chyba juz powinnismy poznac odpowiedz? W koncu przekladka swiecy to nie jest jakis rocket science a od twojej cennej porady minelo juz kilka dni. Zatem. Pomoglo?
Witam wziąłem od kolegi cały komplet świec, dalej to samo
Już nie wiem chyba oddam to do jakiegoś serwisu bo ja takiego doświadczenia nie mam.Może wtryski czy coś?
Zamień cewko fajki razem z przewodem który do nich dochodzi. Jeżeli nie pali ci 1 cylinder to zamień go z 4 lub odwrotnie, jeżeli 2 to z 3 lub odwrotnie.
Jeżeli nadal będzie to samo to przynajmniej będziesz miał pewność, że to nie elektryka. dnia Pon 22:28, 06 Sie 2012, w całości zmieniany 1 raz
fajki są dobre czyli same przewody zamienić?
A probowales odczytac kod blędu? Moze komputer Ci powie coś konkretnego. To że nie pali to może być przewód, świeca, cewka. Sprawdz przerwe na świecy szczelinomierzem. W serwisówce powinno być info ile to ma byc.
Ja bym jeszcze wtrysk podmienił.

fajki są dobre czyli same przewody zamienić?

Tak zamień same przewody.

Ja bym jeszcze wtrysk podmienił.
i to może byc to, temat przerabiałem,zasyfiony wtrysk
Witam aktualnie jestem w Warszawie, jak wrócę do mojej mieściny to planuje dać do jakiegoś mechanika. Też obstawiam że to wtryski bo zamieniałem przewody i nic to nie dało ...
A musze miec sprawne na 4 gary bo wiadomo traska 450km z mojej mieściny do Warszawy. Bo tutaj bede pracował i studiował. Ale pełno moto tu lata. Jeżeli jest ktoś z Warszawy chętnie bym posłuchał i zobaczył jakieś Zetki . Pozdrawiam
Czy to może być również wina modułu zapłonowego?
Raczej nie Ale , wadliwy moduł zasygnalizowałby Tobie błędem kodu FI
Dla ułatwienia tutaj masz wszystko http://www.z1000.fora.pl/problemy-techniczne-z750-z750-s-z750r,16/kody-bledow-fi,1378.html dnia Czw 20:05, 16 Sie 2012, w całości zmieniany 1 raz

Czy to może być również wina modułu zapłonowego?
może i nie koniecznie będzie sygnalizować FI. Posprawdzałeś to co miałeś ?

Witam aktualnie jestem w Warszawie, jak wrócę do mojej mieściny to planuje dać do jakiegoś mechanika. Też obstawiam że to wtryski bo zamieniałem przewody i nic to nie dało ...
Bo tutaj bede pracował i studiował. Ale pełno moto tu lata. Jeżeli jest ktoś z Warszawy chętnie bym posłuchał i zobaczył jakieś Zetki . Pozdrawiam


wiesz.. z ustawkami raczej niema problemu.. czasem w większej grupie.. czasem w mniejszej.. ale zawsze coś się dzieje.. wszystko masz w dziale "spoty, zloty i ustawki.." pozdro 750..
Ok spróbuję pobawić sie z tymi kodami błędów ;> Mam nadzieję że to ogarne.
Dowiedziałem się od mechanika do którego dałem że prawdopodobnie do wymiany pierścienie... Ale zabiore od niego oddam do kogos innego jeszcze
sprawdź kompresje

Witam ponownie sprawdziłem dziś kompresje na wszystkich cylindrach jest git około 14
Jutro zakupie komplet świec teraz aktualnie są NGK irydowe nie są tanie za sztuke...
Więc może jakieś inne polecacie nie drogie? NGK nie irydowe będą dobre?


Skoro kompresja ok, to dlaczego "mechanik" chce zmienić pierścienie?
Jak sprawdzałem kompresje to było 14. On mi powiedział że jest 9,8.9,9 w kolejności cylindrów. Niby jak miałem popełnić błąd. Wszystkie świece odkręcone aku naładowany na full i rozruch po czym sprawdzałem ciśnienie i wyszło tak jak mówię 14. Więc nie mam pojęcia.
Zmień mechanika...chyba jest domorosłym uzdrowicielem silników kurwa.
Pierścień niech sobie zmieni jak z kochanką do wyra idzie.
Kawka...poczytaj dokładnie serwisówke, na końcu są podane problemy i sposób rozwiązania ich.
Daj znać koniecznie kiedy w końcu dojdzies przyczyny.
Haha ^^ Gunter spoko właśnie dlatego zabieram od niego moto , na początku mówił że były jakies błędy w pamięci nie wiem czy komputera o ile takowy jest czy w module zapłonowym. No i on powiedział, że 700 zł dla niego za robocizne + koszta pierścieni i ewentualnie tłoków bo nie wie jak wyglądają i do mnie z pytaniem ,,Ja mam to robić czy inny mechanik twoja decyzja?" Zaraz jade odebrać moto . Pozatym bym czekał na naprawę z miesiąc bo części ze Stanów bierze . Więc wolę oddać motocykl do kogoś innego. dnia Sob 12:12, 25 Sie 2012, w całości zmieniany 1 raz

Haha ^^ Gunter spoko właśnie dlatego zabieram od niego moto , na początku mówił że były jakies błędy w pamięci nie wiem czy komputera o ile takowy jest czy w module zapłonowym. No i on powiedział, że 700 zł dla niego za robocizne + koszta pierścieni i ewentualnie tłoków bo nie wie jak wyglądają i do mnie z pytaniem ,,Ja mam to robić czy inny mechanik twoja decyzja?" Zaraz jade odebrać moto . Pozatym bym czekał na naprawę z miesiąc bo części ze Stanów bierze . Więc wolę oddać motocykl do kogoś innego.

Z tego co piszesz ten "mechanik" to niezły naciągacz!
Witam wina leży prawdopodobnie po stronie modułu zapłonowego/komputera. I mam pytanie może ktoś z okolic udostępnił by na chwilke moduł aby sprawdzić czy to rzeczywiście to. Ja jestem ze Szczecinka 70km od koszalina dnia Sob 19:50, 01 Wrz 2012, w całości zmieniany 1 raz

prawdopodobnie
a kto Ci to powiedział ??
Elektryk bo badał instalacje i padło na to
W sumie to już 2 elektryków to obstawia dnia Sob 20:11, 01 Wrz 2012, w całości zmieniany 1 raz
No kurde jakoś nie wieżę że to moduł. Ale nie sprawdzałem tego więc sorki.
No tak ale sprawdzić nie zaszkodzi...
Jestem w Wa-wie daję motocykl do naprawy serwis Pit Stop motocykle W poniedziałek będe wiedział więcej
Nareszcie problem rozwiązany. Zakup nowego modułu zapłonowego rozwiązał sprawe. Pozdrawiam i dziękuję za pomoc!
To super, określ dokładnie jaką część wymieniłeś i gdzie się ona znajduje w motocyklu
ECU moduł zapłonowy, dałem do Pitstop-motocykle tam mechanik wstawił swój moduł co rozwiązało sprawę znajduję się on pod siedzeniem kierowcy.
Zeta działa jak ta lala i na koło idzie jak szatan!
Mailem podobny problem w swoim zecie (2003) mechanik robił mi serwis silnika i przy okazji mi wykrył ze jeden gar nie działa.
Wiec mi go odblokował ,wtryskując do cylindra olej silnikowy,i zrobił coś tam jeszcze nie chcial powiedzieć (to jego tajemnica) jeszcze mi tam tłumaczył co zrobił (nie pamiętam to było 2 lata temu),wiec nic mnie to nie kosztowało i nic nie musiał wymieniać.
Jestem więcej niz pewny ze cie zrobili w ch, i nic ci nie wymienili tylko odblokowali zastały cylinder.
Wiec panowie moim zdaniem zanim sie zrobi cos większego,warto odwiedzić co najmniej dwóch mechaników..

Jestem więcej niz pewny ze cie zrobili w ch, i nic ci nie wymienili tylko odblokowali zastały cylinder.
.


Sprecyzuj co masz na myśli, to bardzo ciekawe
sam jestem ciekaw
Odblokowali cylinder ?

,i zrobił coś tam jeszcze nie chcial powiedzieć (to jego tajemnica) jeszcze mi tam tłumaczył co zrobił (nie pamiętam to było 2 lata temu),wiec nic mnie to nie kosztowało i nic nie musiał wymieniać..

2 lata temu a "mechanik" łacha ciągnie do tej pory
coś czuje że mam ten sam problem ale zblokowało mi chyba ze dwa
dasz rade dowiedzieć się więcej od mechanika o tym zabiegu?
Drogi franku odblokował mi zastany tłok hehe na szybkiego pisałem
Drogi egoniuszu!
Jesteśmy bardzo ciekawi kto kogo zrobił w większego chuja, czy majster Kawki- Kawkę, czy majster egoniusza- egoniusza
Uwierz nam że Twój przypadek jest arcyciekawy i potrzebujemy jeszcze precyzyjniejszej informacji: co komu stanęło
No mnie niezwykle ciekawi jakim cudem jeden tlok moze sobie stac niewzruszony a reszta pracowac. Najwyrazniej kolega nie bardzo wie co znaczy ze nie pali na jeden cylinder. A skoro nie wie jak zbudowany jest silnik to najpewniej zostal pieknie zrobiony przez swojego mechanika

Drogi franku odblokował mi zastany tłok hehe na szybkiego pisałem
Nie wnikałem w sposób jak to ująłeś, poprostu zastanowiło mnie; co tam można odblokować nie zdejmując głowicy i cylindrów.? pierścienie?

Pozdrawiam:-D
Panowie prosto to ujmując jedyna żecz jaka może mieć miejsce w takiej sytuacji gdy jeden tłok teoretycznie nie chodzi bo w praktyce chodzi ale bezwładnie to kwestia pierścieni.
czyli przytarły sie pierścionki zazwyczaj przycieraja sie od strony wydechu przez co moto nie ma na jednym cylindrze kompresji i moto dziala na trzech, metoda jest prosta dostajemy sie przez wydech do tłoka śrubokrętem uruchamiamy pierścienie i niby działa ale i tak cylinder do wymiany ciśnienie kiepskie i moto chodzi jak dupa, choć o wiele lepiej niż na trzech cylindrach więc nie polecam takiej naprawy. tak sie nie robi nawet na handel.
Sorry Juby, ale taką metodą, to tylko dwusuwa zreanimujesz i to tylko teoretycznie, bo w praktyce okazuje się, że w dwusuwie pierścienie się nie obracają dookoła tłoka.
To jakie inne widzisz Mariusz wytłumaczenie sytuacji opisanej ???
Ps. Uruchamiałem tak już coś dla znajomego pierścien został zablokowany zatarym aluminium z tłoka (aluminum z tłoka naszło na pierścien przez co pierścień nie wysówał się poza tłok i nie sprężynował) diałało ale moto już nie było takie silne jak przed cała sytuacją.

dostajemy sie przez wydech do tłoka
To jakie inne widzisz Mariusz wytłumaczenie sytuacji opisanej ???

Wszyscy skupili się na opisie kolegi egoniusza o zalewaniu cylindra jakimś magicznym olejem odblokowującym moim zdaniem to kolega egoniusz pomylił naprawę z diagnozą. Wlanie niewielkiej ilości oleju silnikowego do cylindra pozwala sprawdzić szczelność pierścieni i potwierdzić lub wyeliminować jedną z możliwych usterek. To czy cylinder w jego Zecie był "zablokowany" to już odrębna sprawa, nie opisał przecież czy silnik pracuje równiej i czy wzrosła moc.