, Kawa nie pali na 1 cylinder po rozgrzaniu ďťż

Kawa nie pali na 1 cylinder po rozgrzaniu

Niszczarka do głowy
Witam. Borykam sie z problemem takim jak w temacie, a dokładniej to:

3 tygodnie temu kupiłem Zeta z 2005 r, jazda próbna ok, wszystko gra ,ale pozniej mialem wypadek w wyniku czego zlamalem obojczyk i rozbiłem mój nowy nabytek. Dokładniej to zrzuciło mnie na lewy bok w wyniku czego PĘKŁ dekiel alternatora, troszke przerysowałem czachę i zadupek, oraz wgniotłem bak kierownicą.

Dekiel kupiłem, wymieniłem po czym motor zalałem nowy olej i odpaliłem i chodził ładnie, do momentu zagrzania się... Znajomy powiedział mi, że być może to świece lub cewki, ale po wykręceniu ich (trzykrotnie straciłem cierpliwość) okazało się, że WYGLĄDAJĄ ok i nie wiem czy sugerować się samym wyglądem? cewki sprawdzone miernikiem miały 0,32 "czegoś tam"

Znajomy mechanik mówił coś o jakimś impulsatorze, że mogło go ruszyć albo czujnik temperatury, ale jeszcze tydzien bede w gipsie i nie mam jak tego sprawdzić, a poza tym nie znam się na tym... Mam serwis kawy w miście, ale obłożony na najbliższe 2 miesiące, a poza tym nie mam jak sie dostac, bo moto w czesciach

Prosze o pomoc, bo juz zaczynam powątpiewać w to wszystko...


swiece i cewkofajki wygladaja ok, ale sprawdziles czy poza wygladem daja iskre? skad wogole wiesz ze nie pali na 1 cylinder? czym sie charakteryzowala praca po nagrzaniu?
cewki sprawdzone przez miernik, swiece tylko wizualnie, niestety...

co do objawów, to przy przegazowaniu go/wkręceniuna obroty, słychać jakby "klekot" i cieżej mu sie wchodzi na obroty ... nie wiem jak to opisać, ale w samochodzie są takie objawy

Nie mam jak się za to zabrac ze wzgledu na złamana reke dnia Śro 16:53, 09 Kwi 2014, w całości zmieniany 1 raz
to musisz zaczac od swiec, wizualnie to zadne sprawdzenie. mozliwe ze jedna swieca padla i nie daje iskry a wyglada jak pozostale. Sprawdz czy gdzies lewego powietrza nie lapie, moze wtryski rozlączyly sie na jakiejs obejmie z airboxem lub cylindrami.


Dkrece swiece, założę bak i sprawdze jeszcze raz.
do tego musze sprawdzić czy jest ładowanie bo przypomniałem sobie, że coś słabo kręcił dzisiaj
sprawdz szczelnosc czy tego lewego powietrza nie ciagnie. gdyby nie palil na 1 cylinder to jedna rura wydechowa w kolektorze by sie mniej grzala, wiec mozesz odpalic i ostroznie podotykac to wykluczysz te swiece.
Ok dzieki za rade, gdyby ktos wpadł na cos innego to piszcie

Dkrece swiece, założę bak i sprawdze jeszcze raz.
do tego musze sprawdzić czy jest ładowanie bo przypomniałem sobie, że coś słabo kręcił dzisiaj

Po co chcesz dokręcac świece ?? no chyba że w palcach ją przykręciłeś .
do odpalaniu aku nie ma znaczenia jak odpali , wtedy sprawdź ładowanie ,uszkodzony aku po czasie i tak uwali regulator ,
maniek600 dalej myśli że to gaźniki , nie myl wtrysków z throttle bodies , to inny element i nie ma takiej możliwości że coś się odpieło i rozłączyło chyba że silnik wypadł z ramy.
Nie pali na jeden gar.
- świeca nawala
- zatkany wtryskiwacz
- uwalona cefkofajka
- brak impulsu na cefke wtrysku lub cefkofajke ( ale to wykluczam !! )
Żeby się nie kosztować wymień 1 świece , nie pomoże ,zamień cefkofajki na inny cylinder i sprawdź czy to owy nie pali.
Podziękował.
napisałem 'dokrece' a chodziło mi ogólnie o wkręcenie bo mam je w domu
Zastanawiam się czy od razu nie kupić kompletu świec (przeraża mnie późniejsza ponowna mordęka przy ich wykręcaniu)

Jutro się tym zajmę jak zwerbuje pomocnika
ostatnio mialem w cbr929 ze mi sie nie krecil na obroty mimo ze na jalowym rowno chodzil, dodawalem gazu a tu zamulal i jakbym trzymal dalej na gazie to by zgasl. okazalo sie ze airbox spadl z wtryskow z jednej strony, nie wiem czy to bylo bezposrednia przyczyna tej awarii, ale po zalozeniu poprawnie airboxow zaczal normalnie pracowac. mam dwie zetki w garazu 2004 i 2007 zadna nie jest na gaziorch bo takowych nie bylo w produkcji wiec doskonale wiem co z czym sie je, a przyklady podaje z wlasnej autopsji.
wymienialem u siebie ostatnio swiece, przejebana sprawa zewnetrzne to kwestia 5 minut ale te wewnatrz to wiele nerwow i gorzaly polecam kilka przedłużek i przegubów, zeszlo mi ponad 3 godziny i jak masz jakiegos kumatego kumpla do pomocy to bierz klnalem na wlochow ale japonczycy przeszli samych siebie.
Na szczescie mam młodego chłopaszka co mi pomógł bo jedną ręką nie ma szans tego robić...

ide dzisiaj odebrać świeczki i jesli nie bedzie padać to może uda mi sie je dzisiaj wkrecic i sprawdzic czy hula
Po wymianie świec i zagrzaniu moto chodzi równo, przez co bardzo mi ulżyło!

Zastanawia mnie teraz natomiast rollgaz i pompka paliwa

co do pompki, czy na rezerwie bedzie ona piszczec?

rollgaz - po skreceniu go chodzi bardzo opornie jresli chodzi o powrot do stanu spoczynku... po skreceniu srobek tak tylko na styk jest lepiej, ale przeciez nie wypada jezdzic z loznymi, prawda? czy moze gdzies zaginal jakis element ?
Nie odbijanie rollgazu może być spowodowane źle poprowadzonymi linkami, lub jedna z linek jest do wymiany, mianowicie juz się przerywa przez co blokuje ją w pancerzu, lub brakiem smaru w linkach i pod manetką, lub ciężarek kierownicy styka się z manetką i ja ociera
ciezarków jeszcze nie mam bo zmieniałem kierownice, ale obstawiam, ze bedzie to brak smarowania bo przed rozkreceniem było ok