,
Kawa nie pali na 1 cylinder po rozgrzaniuNiszczarka do gĹowy
Witam. Borykam sie z problemem takim jak w temacie, a dokładniej to:
3 tygodnie temu kupiłem Zeta z 2005 r, jazda próbna ok, wszystko gra ,ale pozniej mialem wypadek w wyniku czego zlamalem obojczyk i rozbiłem mój nowy nabytek. Dokładniej to zrzuciło mnie na lewy bok w wyniku czego PĘKŁ dekiel alternatora, troszke przerysowałem czachę i zadupek, oraz wgniotłem bak kierownicą. Dekiel kupiłem, wymieniłem po czym motor zalałem nowy olej i odpaliłem i chodził ładnie, do momentu zagrzania się... Znajomy powiedział mi, że być może to świece lub cewki, ale po wykręceniu ich (trzykrotnie straciłem cierpliwość) okazało się, że WYGLĄDAJĄ ok i nie wiem czy sugerować się samym wyglądem? cewki sprawdzone miernikiem miały 0,32 "czegoś tam" Znajomy mechanik mówił coś o jakimś impulsatorze, że mogło go ruszyć albo czujnik temperatury, ale jeszcze tydzien bede w gipsie i nie mam jak tego sprawdzić, a poza tym nie znam się na tym... Mam serwis kawy w miście, ale obłożony na najbliższe 2 miesiące, a poza tym nie mam jak sie dostac, bo moto w czesciach ![]() Prosze o pomoc, bo juz zaczynam powątpiewać w to wszystko... swiece i cewkofajki wygladaja ok, ale sprawdziles czy poza wygladem daja iskre? skad wogole wiesz ze nie pali na 1 cylinder? czym sie charakteryzowala praca po nagrzaniu? cewki sprawdzone przez miernik, swiece tylko wizualnie, niestety... co do objawów, to przy przegazowaniu go/wkręceniuna obroty, słychać jakby "klekot" i cieżej mu sie wchodzi na obroty ... nie wiem jak to opisać, ale w samochodzie są takie objawy Nie mam jak się za to zabrac ze wzgledu na złamana reke dnia Śro 16:53, 09 Kwi 2014, w całości zmieniany 1 raz to musisz zaczac od swiec, wizualnie to zadne sprawdzenie. mozliwe ze jedna swieca padla i nie daje iskry a wyglada jak pozostale. Sprawdz czy gdzies lewego powietrza nie lapie, moze wtryski rozlączyly sie na jakiejs obejmie z airboxem lub cylindrami. Dkrece swiece, założę bak i sprawdze jeszcze raz. do tego musze sprawdzić czy jest ładowanie bo przypomniałem sobie, że coś słabo kręcił dzisiaj sprawdz szczelnosc czy tego lewego powietrza nie ciagnie. gdyby nie palil na 1 cylinder to jedna rura wydechowa w kolektorze by sie mniej grzala, wiec mozesz odpalic i ostroznie podotykac to wykluczysz te swiece. Ok dzieki za rade, gdyby ktos wpadł na cos innego to piszcie ![]() Dkrece swiece, założę bak i sprawdze jeszcze raz. do tego musze sprawdzić czy jest ładowanie bo przypomniałem sobie, że coś słabo kręcił dzisiaj Po co chcesz dokręcac świece ?? no chyba że w palcach ją przykręciłeś . do odpalaniu aku nie ma znaczenia jak odpali , wtedy sprawdź ładowanie ,uszkodzony aku po czasie i tak uwali regulator , maniek600 dalej myśli że to gaźniki , nie myl wtrysków z throttle bodies , to inny element i nie ma takiej możliwości że coś się odpieło i rozłączyło chyba że silnik wypadł z ramy. Nie pali na jeden gar. - świeca nawala - zatkany wtryskiwacz - uwalona cefkofajka - brak impulsu na cefke wtrysku lub cefkofajke ( ale to wykluczam !! ) Żeby się nie kosztować wymień 1 świece , nie pomoże ,zamień cefkofajki na inny cylinder i sprawdź czy to owy nie pali. Podziękował. napisałem 'dokrece' a chodziło mi ogólnie o wkręcenie bo mam je w domu ![]() Zastanawiam się czy od razu nie kupić kompletu świec (przeraża mnie późniejsza ponowna mordęka przy ich wykręcaniu) Jutro się tym zajmę jak zwerbuje pomocnika ![]() ostatnio mialem w cbr929 ze mi sie nie krecil na obroty mimo ze na jalowym rowno chodzil, dodawalem gazu a tu zamulal i jakbym trzymal dalej na gazie to by zgasl. okazalo sie ze airbox spadl z wtryskow z jednej strony, nie wiem czy to bylo bezposrednia przyczyna tej awarii, ale po zalozeniu poprawnie airboxow zaczal normalnie pracowac. mam dwie zetki w garazu 2004 i 2007 zadna nie jest na gaziorch bo takowych nie bylo w produkcji wiec doskonale wiem co z czym sie je, a przyklady podaje z wlasnej autopsji. wymienialem u siebie ostatnio swiece, przejebana sprawa zewnetrzne to kwestia 5 minut ale te wewnatrz to wiele nerwow i gorzaly ![]() Na szczescie mam młodego chłopaszka co mi pomógł bo jedną ręką nie ma szans tego robić... ide dzisiaj odebrać świeczki i jesli nie bedzie padać to może uda mi sie je dzisiaj wkrecic i sprawdzic czy hula Po wymianie świec i zagrzaniu moto chodzi równo, przez co bardzo mi ulżyło! Zastanawia mnie teraz natomiast rollgaz i pompka paliwa co do pompki, czy na rezerwie bedzie ona piszczec? rollgaz - po skreceniu go chodzi bardzo opornie jresli chodzi o powrot do stanu spoczynku... po skreceniu srobek tak tylko na styk jest lepiej, ale przeciez nie wypada jezdzic z loznymi, prawda? czy moze gdzies zaginal jakis element ? Nie odbijanie rollgazu może być spowodowane źle poprowadzonymi linkami, lub jedna z linek jest do wymiany, mianowicie juz się przerywa przez co blokuje ją w pancerzu, lub brakiem smaru w linkach i pod manetką, lub ciężarek kierownicy styka się z manetką i ja ociera ciezarków jeszcze nie mam bo zmieniałem kierownice, ale obstawiam, ze bedzie to brak smarowania bo przed rozkreceniem było ok ![]() |
Podstrony
|