, Duży zet ciężko pali i słabo się wkręca 2005 ďťż

Duży zet ciężko pali i słabo się wkręca 2005

Niszczarka do głowy
Witam serdecznie Kolegów.
Krótki opis sytuacji: w sierpniu zaliczyłem niegroźnego szlifa w którym ucierpiał tylko zadupek i kierownica.
Przez zimę motocykl został naprawiony i sprawdzony. Między innymi miałem wyciągniętą pompę paliwową a bak wypłukałem z wszelkich syfów. Oczyściłem sitko przy pompie wszystko na nowo zamontowane. Przyszedł dzień odpalenia Zeta i powstał problem po 7 miesiącach nieodpalania powstał problem z zapaleniem. Po dłuższym czasie silnik odpalił ale gasł i nie pracował równo. Wymieniłem więc świece, ale problem nie ustał. W poprzedni weekend w celu sprawdzenia odpaliłem wkońcu motocykl i troche pojeździłem.
Z obserwasji mam pewne wnioski motocykl po przekroczeniu temperatury około 70 stopni pracuje równo wkręca się normalnie na obroty odcina się przy maxie tak jak to było do tej pory. Przelatałem 600km w 3dni akurat pogoda dopisała ale kazdego dnia ranem problem z odpalaniem był ten sam. Na zimnym silniku na otwartym ssaniu kręci kręci załapie pochodzi chwilke gaśnie kilka takich prób następnie wyłączam ssanie i odpalam trzymając go na lekkim gazie nierówna praca silnika nadal jest ale po osiągnięciu powiedzmy 40stopni w miarę praca silnika sie stabilizuje. Jednak zet nie chce się na wyższych obrotach trzymać anie zakręcić do odcinki dopiero po rozgrzaniu do ponad 70stopni (około) wszystko mu mija. Pali na dotyk kręci sie normalnie a silnik pracuje równo.

Poradźcie proszę co może się dziać? Pierwsze moje skojarzenie było, że może sąda ale chyba w zecie sądy brak wiec kolejny mój strzał na zdiagnozowanie problemu to zawory.

Dodam tylko, że przy szlifie silnik na milion procent nie ucierpiał a motocykl zgasł zaraz po glebie. Dlatego też nie kojarzył bym tego zdażenia z tym problemem. Poradzcie co zrobić. dnia Wto 0:27, 25 Lut 2014, w całości zmieniany 1 raz


Panowie poradźcie coś bo pogoda piękna i od biedy można śmigać ale wolał bym ten problem ogarnąć
PLEASE HELP !!!
z głupot do głowy mi przychodzi regulacja na przepustnicach do obrotów biegu jałowego
z grubszych tematów zmierz czujniki ciśnienia atmosferycznego i tego w kolektorze dolotowym(na przepustnicach)