,
z1000 2005Niszczarka do gĹowy
panowie mam problem z moim zetem otorz do tej pory jak przekrecalo sie kluczyk jeszcze nie odpalajac motocykla pocykalo sobie cos w srodku i bylo dobrze a dzisiaj jak bylem w garazu
po przekreceniu kluczyka zaczelo cykac jak zwykle i nie przesalo dzwiek jak by drukarki atramentowej:) nie wiecie co to moze byc? A jak stan akumulatora? A jak stan akumulatora? w sumie mozesz miec racje poprzedni akumulator kleknal i wsadziem z enduro od znajomego a nowy mam jeszcze nie zalany moze byc tak jak bedzie nowy akumulator nie bedzie "drukowal"? Całkiem możliwe, mój już umierał i były podobne objawy. Naładowałem go i Kawa odpala od kopa. znaczy TOmo ogolnie ona nie ma najmniejszego problemu z odpalaniem fI tez nie swieci tylko napie.dala jak drukarka:) Całkiem możliwe, mój już umierał i były podobne objawy. Naładowałem go i Kawa odpala od kopa. moze innym sie przyda miales racje troche ja przeciagnalem jak nie padalo tacja myjnia akumulator inny i juz nie drukuje dziekuje:) jestes wielki Fanie że wszystko dobrze się skończyło Zapomniałem o temacie. Poradziłeś sobie, więc super że jest wszystko ok Pozdro Panowie jeszcze raz prosze Was o pomoc dzisiaj wybudzilem pomarancze z zimowego snu i wszystko bylo dobrze po 10km oswiecilo mi sie fi za chwile sama zgasla i tak kilka razy bylem juz z tym o mechanika i bylo dobrze teraz znowu wydaje sie ze nic sie nei dzieje zlego motocykl jedzie zbieral sie normalnie choc dwa razy zdazylo jej sie zadlawienie cos jakby sie zahlysnela bylo to wyczuwalne ale trwalo mniej niz sekunde juz nie mam pojecia co to moze byc mial ktos taki przypadek?? pomozecie? ja moim skromnym zdaniem stawiałbym na zasyfione paliwo Mialem kiedys cos takiego. A chodzilo o to ze miałem mało paliwa i poprostu przy ostrym kreceniu nie mial z czego pociagnac... Fi mi sie tez kiedys swiecilo przy baaardzo slabym aku... Nie wiem dlaczego, ale podladowalem i jazda na pewno paliwo !!! - albo za mało - albo syf po zimie się zebrał Ja tak miałem jak jechałem dosłownie już na oparach, gdy odkręciłem manetę to dławił i nie chciał jechać, zajechałem pod garaż i dosłownie przed garażem padł z braku paliwa tez tak mialem kiedys, syf w paliwie. Przy okolo 180 zabraklo ciągu, chociaz gaz mialem odkrecony. Do wyjezdzenia baku mial problem z paleniem i jakos nierówno pracował. Ale kontrolka mi sie nie paliła. Wypal albo zlej paliwo i przepal go wtedy na swiezym paliwie tak jak lubi dnia Pią 11:00, 11 Lut 2011, w całości zmieniany 1 raz zaszalej i na poczatek sezonu zalej mu 98 qmpel tak robil w swoim bandicie, nigdy nie mial z nim wiekszych problemow Czasami po długim staniu/nie odpalaniu przez kilka m-cy,jeżeli nie miałeś zalanej wahy pod korek,to mogła skroplić się woda i teraz prawdopodobnie Zetowi odbija się to czkawką;zrób jak prawią koledzy powyżej i powinno być si! Pozdro dziekuje Panowie troche zescie mnie uspokoili otoz paliwo bylo zalane pod sam korek ale gdzies od pazdziernika( wiem dalo sie jezdzic do polowy listopada) ale bylem po wypadku i nie bardzo dawalem rade bez narazania siebie i innych wiec odposcilem ale do sedna w pazdzierniku zalalem i tak stal najpierw poki bylo w miare cieplo przepalalem pozniej jak zrobilo sie zimno zostawilem w tym czasie okazalo sie ze aku padl kupilem nowy ale kumpel poradzil mi zeby nie zalewac go jeszcze na wiosne zalac a w ten czas dal mi swoj byc moze przez to ze to padlo takie troche ten aku:) dzieki od 6 rano w robocie myslalem czy ktos mi odpisze:) bo to prawie jak by mi sie dzieciak pochorowal:) EDIT jeszcze raz z zapytaniem laliscie kiedys jakies uszlachetniacze do paliwa? co do czyszczenia wtryskow etc? dnia Pią 21:53, 11 Lut 2011, w całości zmieniany 2 razy Nie słyszałem,że ten wtrysk w Zecie komukolwiek padł.Zatem jest b.dobrze zrobiony,raczej bezawaryjny i dożywotni,dlatego nie polecał bym "uszlachetniać" czymkolwiek,ponieważ jeszcze narobisz "bigosu"! Jeżeli już to zalej mu raz na jakiś czas 99oktanową na shell'u i kwita,ale to raczej dla Twojego świętego spokoju. Pozdro jeszcze raz dzieki Pany no wlasnie o ten swiety spokoj mi ciagle chodzi kumpel mi przebakuje ze to moze byc jakis czujnik z tych 2 po prawej stronie drugi od kierownicy stawial nie wiem jak on sie po polszemu nazywa bo mam serwisowke w cudzym jezyku:) i widac ze cos tam ktos kiedys musial dlubac Uszlachetniacze co czyszczą wtryski to są do diesli. To trzeszczenie to uzbrajająca się pompa paliwa. |
Podstrony
|