,
z1000 2010rok nowy model- ogranicznik mocy?Niszczarka do gĹowy
Hello
Na wstępie przepraszam jak zaśmiecam forum ale nie znalazłem nic na temat nowego z1000 i blokady mocy Posiadam z francji sprowadzoną zete, w dowodzie mam wpisane 74,2kw, czyli zblokowana, dzwoniąc do znajomego na serwis, podając kod silnika twierdzi ze nie ma zadnej adnotacji na temat tego by ten silnik był zblokowany. Czy ktoś z forumowiczów przerabiał ten temat w nowej zecie i moze podzielić się wiedzą na ten temat? Kurcze najdziwniejsze jest to, że jak nim jeżdzę nie czuję żeby miało 108 kucy tylko duzo więcej...może dlatego ze wczesniej smigalem 80 konną XJ6 z 2009roku? Może jest ktoś ze śląska posiadający ten model i chciałby się "przejechać" na moim i porównać? czasem ze względu na kategorie prawo jazdy w różnych krajach, wpisują na przykład niższą moc w dowodzie, ja miałem z750 z włoch i miałem 25kw przy chyba 5tys obrotów(ale nie jestem pewien) i tak samo mi wpisali w Polsce, a moto miało pełną moc, może tak samo jest w tym przypadku pzdr No ale jak jezdzisz to czujesz ze czegos mu brakuje? Jaka predkosc maksymalna? Jak startujesz od zera i sobie w glowie liczysz do 3 to masz predkosc w granicach 100kmh? W ten sposob to sprawdz bo to co powiedzial wania123 moze byc prawda. Albo jedz na hamownie To jest też raczej prawda to co mówicie, nie wierzę w to, że ktoś kupuje z1000 po to by miec 108 kucy... Wąski rozbiłeś moje uczucia ale pozytywnie kurcze ogólnie przeskok z XJ6 na zete jest dla mnie tak ogromny ze przy przyspieszaniu na jedynce nie jestem w stanie liczyć z dwóch powodów, wzrok i błednik nie potrafi nadążyć za przyśpieszeniem hehe Jeżeli masz francuza i nie było w nim grzebane to masz na bank 100 koni takie są u nich przepisy i motocykle na rynek francuski są dławione do 100 koni - hamownia pozostaje albo porównać z krajowym - choć skoro dla Ciebie zasuwa to widocznie wystarcza tyle ile ma, to są okazje z Francji właśnie Okazja czy nie okazja to moto w dobrym stanie sie kupilo i zadowolony jestem z zakupu nawet jezeli ma te 110kucy:-) choc nie wydaje mi sie... Nie odbiegajac od tematu, ma ktos zete gdzies w rejonie Katowic co bym mogl sie spotkac z ta osoba i dla czystej ciekawosci to sprawdzic? Rozumiem ze nikt jeszcze nie przerabial tematu ze sciagnieciem ograniczenia w nowych rocznikach? jak chcesz to podaj vin to mi kumpel sprawdzi jak jest zblokowany i ile kosztuje odblokowanie i co trzeba zrobić z nim dnia Śro 14:19, 12 Wrz 2012, w całości zmieniany 3 razy JKAZRTOODEA006399 Z1000 2010R dzieki Lubon za pomoc!! Z vinu wychodzi że ma blokadę jeśli nie był ruszany to koszt 200 zł i czas ok 2 godz w przyszłym tygodniu dnia Śro 19:25, 12 Wrz 2012, w całości zmieniany 1 raz I wszystko jasne, powiedz mi tylko gdzie bym miał podjechać? jestem z Sosnowca... On jest ze zgierza kurcze kawałek drogi...ale jak by była pogoda to nie jest problem śmignąć, i tak Lubon wielkie dzięki za pomoc i chęci. Stawiam Piwo przy okazji!! Kurcze ciekawi mnie ta blokada ogolnie w jaki sposób jest zrobiona...czy elektronicznie czy mechanicznie...sam się na pewno za to nie zabiorę... Tam na tym "dzikim zachodzie" przymierzali się żeby całkowicie ograniczyć moc przy homologacji wszystkich moto do 100kM. Czyżby to oznaczało, że już to wprowadzili??? ...a że my w Unii jesteśmy to do nas też takie przepisy przelezą.... trzeba kupować i gromadzić koniki na zapas!!! elektroniczna jest blokada wiesz każdy chce zarobić on powiedział że 200 zł może ktoś Ci taniej to zrobi a może masz już kaganiec zdjęty nie wiem trzeba na przyszłość uważać na moto z Francji albo hamować go ale sprzedawcy wiedzą o tym i nie zawsze chcą się na to zgodzić - twierdząc że jest odblokowany ale jak co to tego już nie wiedzą dnia Śro 21:45, 12 Wrz 2012, w całości zmieniany 2 razy Z Sosnowca do Zgierza masz cały zajebistą drogę 2 godziny i jesteś no przecież masz serwisy koło siebie kawy uderz do nich będziesz miał bliżej Dokładnie odległość nie jest problemem tylko pogoda i czas ;/ a co do ogranicznika to i tak cena przyzwoita za ściągnięcie blokady... Przyznam szczerze, że nawet jeżeli jest zablokowany to myśle ze przeskok z 80 kucy na te 110 a pozniej 140 lepiej posłuży niż bym miał z miejsca zrobić taki przeskok.. I tak jak mówisz LUBON sprzedawcy pewnie nie beda chcieli jechac na hamownie ale nawet jezeli jest taki koszt jak mowisz to wydaje mi sie ze problem z kupnem we francji w miare dobrych pieniadzach i sciagniecie kaganca w PL to juz nie jest taki problem... Podjadę w najbliższym czasie do kawy sie dowiedzieć co i jak sie je i jakie koszta Dzięki za pomoc, odwdziecze sie jak wpadniecie do Inter Motorsu do katowic Akurat u Ciebie jest 200 zł a znajomy miał buella i musiał kompa ze stanów kupować bo nawet nikt softa nie mógł wgrać nowego i jeszcze był mechanicznie na przepustnicach przycięty trochę tu koszty żadne według mojej oceny. Czy duży przeskok? Zakładam że liczyłeś się z tym kupując go więc nie widzę powodu by jeździć kastratem - jeśli się czujesz na siłach. Koń Twój, Ty jego panem żeś. dnia Czw 9:32, 13 Wrz 2012, w całości zmieniany 2 razy Ok znalazłem prawdopodonie co jest blokowane w z1000... jak można wstawić zdjecie w poscie? Ok znalazłem prawdopodonie co jest blokowane w z1000... jak można wstawić zdjecie w poscie? Wszystko masz TUTAJ! Ok więc tak...pierwsza ilustracja od znajomego z serwisu. Oznaczenie FR na rynek francuski blokada drugie foto, zlokalizowane w motocyklu. Ogólnie to wygląda na to ze przez to cała przepustnica się nie otwiera. Zastanawia mnie jedynie fakty wolnego otworu powyżej tej ilustracji czy to po prostu w tym miejscu na górze z poczatku nie było tego "bolca" a ktos już go przełożył na dół, czy ogolnie nie powinno go być bo ze zdjęcia serwisowego wygląda na to że blokada jest na tym dolnym miejscu czyli tak jak na zdjęciu... Jutro to wykręce... poprawiłem fotosy // mihoo |
Podstrony
|