, silnik gasnie przy roznych obrotach z1000 2008 ďťż

silnik gasnie przy roznych obrotach z1000 2008

Niszczarka do głowy
witam
tak jak w temacie mam problem z gasnacym silnikiem...
zdarza sie to wielokrotnie.
opis problemu:
1 - odpalam silnik, chodzi 10 sekund, sam gasnie
2 - jade, obroty 4000, gasnie
3 - jade, obroty 7000, gasnie
z tego co zauwazlem nie wplywa na to ani kat pochylenia sprzeta, ani wyboje, dlatego sadze ze to nie czujnik kata pochylenia ani czujnik wstrzasu.
czujnik rozlozonej stopki chyba tez nie, gdyz potrafi sie wylaczyc na postoju na biegu neutralnym, tak wiec czujnik nie ma tu nic do gadania.
nie krztusi sie, praca wrecz idealna. wyglada to tak jakbym wyciagnal wtyczke z kontaktu i koniec, nagle i bez ostrzezenia.
nie wiem co robic. moze macie dojscie do serwisowki, chodzi mi o ilosc czujnikow i ich dokladny opis za co odpowiadaja.
mam tez pytanie czy zeta mozna podpiac pod komputer i wyciagnac z niego wykaz bledow z jego wewnetrznego kompa, czy jest zapis takich rzeczy, tak jak w samochodzie.
ciekawi mnie koszt komputera do zeta oraz poszczegolnych czujnikow.
wydech wymieniony przy 5000km wiec nie ma to zadnego wplywu, bo problem zaczal sie przy 8000, wczesniej sprzet chodzil jak zyleta, KN tez raczej nie ma na to wplywu>
obstawiam ze to czujnik lub komp.
podejrzewam tez imobilaiser w kluczyku, lub najmniej kosztowna sprawe, czyli ten maly czerwony przycisk przy starterze, moze on cos odcina, choc watpie.
prosze o jakiekolwiek wskazowki, podejrzenia, cokolwiek...
no i czy ktos mi to naprawi za darmo haha...


bezpiecznik?
Mi to wyglada na luzne klemy na akumulatorze lub poluzowany jakis przewod ale razczej beda to klemy.
Tak jak Cerb pisze, obstawiam klemy. Kolega w swojej Fazerce miał podobne objawy i wystarczyło doprowadzić do porządku klemy na aku i śmigał jak talala


Tutaj masz sewisówkę do Twojego modelu Zeta:

http://www.z1000.fora.pl/ogolne-z1000,10/serwisowki-do-duzego-zeta,2628.html

W Zetach komputer podaje kody błędów FI przez "zegary",wszystko masz w manualu;jednak zanim będziesz coś dokupować (komputer/czujniki/etc),to najpierw posprawdzaj kabelki.

PS: cztm ,jesteś od wczoraj i już wszystko chcesz za darmochę?

Pozdro
Też obstawiam że coś nie łączy dnia Pon 19:36, 13 Cze 2011, w całości zmieniany 1 raz
Jak koledzy pisali sprawdź klemy, ostatnio miałem ten sam problem jadę a tu nagle brak prądu, silnik zgasł, awaryjek brak pierwsze co to klemy i patrze a tu jedna luźna.
dzieki za podpowiedzi. wszystko sprawdzilem i nic z tego, klemy jak nowe, bezpieczniki w normie.
a co z ukladem zasilania paliwa, moze wtryski padaja, czy to mozliwe??? poza tym poluzowana klema chyba nie daje takiego efektu - przeciez w samochodzie na wlaczonym silniku odlacze akumulator i silnik nadal bedzie dzialal z ladowania alternatora o ile mi wiadomo - podpowiedz kolegi
pojawily sie nowe objawy. przy dowolnych obrotach nagle potrafi odciac moc i obroty spadaja momentalnie do 1500, silnika nie slychac, wciskam sprzeglo, kilka ruchow manetka gazu i silnik sam sie budzi. jednak sa chwile kiedy to nic nie daje i musze walnac starterem

ps.
nie ma sprawy MIHOO, stawiam "LABEL 5" kazdemu kto trafi w sedno sprawy. poza tym forum przegadam od czasu gdy kupilem sprzeta wiec od 3 lat ale dopiero teraz sytuacja zmusila mnie aby sie zalogowac

ps2.
mam ogolne pytanie:
jak wygalda sprawa elektroniki oraz elektryki w zetach? czy maja jakies typowe dolegliwosci tak jak np. triumph speedtriple.
pytam o wasze doswiadczenia odnosnie okablowania, czujnikow, kompa...
Moje doświadczenia z elektronika zamknely sie przy problemach z masą. Motocykl czasem nie chcial odpalić, czasem przerywał w czasie jazdy, dziwnie reagował na gaz. Problem tkwił w naderwanym kablu masy przy baku. Obejście do aku załatwiło sprawe. Sprawdz moze akurat to jest to.
sprawdz też gniazda bezpieczników, czy nie są "lużne" albo zaśniedziałe
Sprawdzaj miernikiem,bo na oko to może wszystko być ok.


ps2.
mam ogolne pytanie:
jak wygalda sprawa elektroniki oraz elektryki w zetach? czy maja jakies typowe dolegliwosci tak jak np. triumph speedtriple.
pytam o wasze doswiadczenia odnosnie okablowania, czujnikow, kompa...

Żadnych najmniejszych problemów z elektroniką A to co opisujesz stawiałbym na jakieś proste przyczyny U mnie było coś takiego ale raz przy 5 tyś. obr/min a raz przy 8 tyś. obr/min Już o tym komuś tutaj pisałem Ale jeszcze raz W "Z 750 S" filtr paliwa jest w zbiorniku przy pompce paliwa i czasem po wlaniu świeżo zalanego paliwa do dystrybutora a z niego do zbiornika , mogą dostać się zanieczyszczenia z dna dystrybutora a głównie woda jaka tam się za zwyczaj skrapla U mnie po wyczyszczeniu filtra oraz pozbyciu się w/w wody objaw zniknął i "Z-etka" odetchnęła pełną "piersią ' he he he Mam nadzieję , że u Ciebie też może być tylko coś takiego a nie coś poważnego z elektryką
dzieki PITRAK za info, mam nadzieje ze to Ty trafiles w sedno sprawy i Tobie bede wisial flasiunie LABEL 5 bo ta opcja mi najbardziej odpowiada odnosnie portfela
Ja tez mam takie podejrzenia, jedyna roznica, ze u mnie objawy sa przy kazdych obrotach - czy to po wlaczeniu sprzeta i pracy na luzie czy przy 190km/h gdzie szarpniecie bylo tak mocne kiedy zgasl silnik ze nikomu nie zycze takiego doswiadczenia. W zyciu nie mialem tak wielkich oczu
Ps. W sierpniu wioze sprzeta do polski do swojego mechanika. Mam nadzieje ze szybko wykryje usterke o ktorej nie omieszkam powiadomic


Ps. W sierpniu wioze sprzeta do polski do swojego mechanika.

Czy jestes obecnie moze w UK?
Witam ponownie problem rozwiazany przyczyna ciezka do zlokalizowania ale mechanik dal rady i wielki szacun Mianowicie bylo zwarcie w przelaczniku czerwonym kolo manetki gazu(nie pamietam jak sie nazywa chyba starter ).Nie bylo gdzies styku i dlatego przerywalo i rozlaczalo, po wyczyszczeniu tego przelacznika wszystko dziala poprawnie. Pozdrawiam

...ten maly czerwony przycisk przy starterze, moze on cos odcina, choc watpie....

Sam obstawiałeś na "low budżetową" usterkę i zgadłeś,więc flachę obalisz z mechaniolem

Cieszymy się,że to taka "pierdołka" i dużo nie kosztowała,chociaż pewnie nerwów było sporo

Pozdro
  • zanotowane.pl
  • doc.pisz.pl
  • pdf.pisz.pl
  • metta16.htw.pl