,
z1000 2003 czornyNiszczarka do gĹowy
http://allegro.pl/kawasaki-z1000-2003r-i1606042710.html
cena: 10500 rocznik: 2003 pochodzenie: Żyrardów Co powiecie na temat tego cuda? Za motocyklem przemawia lokalizacja - w weekend mam 2 km żeby obejrzeć. I cena;) Leżał, bądź jechał na lewej stronie. Czy malowany (to zdaje się malowanie z amryki?)? Kapeć tylni na oko do wymiany, przód pewnie też. Na co zwrócić uwagę? Może to kolega z masłem w chłodnicy sprzedaje;) dnia Wto 7:56, 10 Maj 2011, w całości zmieniany 2 razy To tak na szybko: -dekiel przetarty,więc leżał/coś było,reszta zrobiona/pomalowana -lusterka malowane -raczej kapcie do wymiany +stalowe oploty Cena bardzo przystępna! Przy oględzinach sprawdź tą nieszczęsną lewą stronę,klamki i ciężarki z obu stron,mocowanie lampy i czaszy (czy są wszystkie zaczepy).Sprzedający nie podaje przebiegu,więc zwróć uwagę na stan napędu,ogólny stan wizualny oraz właściwości jezdne tego egzemplarza. Generalnie jeśli byłby amerykański to brakuje mu czerwonej kanapy kierownika. To tak z grubsza.Jedź,patrz,macaj i pisz jak to wygląda. Pozdro Poprawiłem Ci link żeby nie było problemów z szybkim dostępem do moto. Na moje oko coś dziwnie wygląda ten ZET. Cena może być adekwatna do stanu technicznego. panowie jak się na szybko zorientować czy to nie aby ten egzemplarz: z1000.fora.pl/ogolne-z1000,10/maslo-w-ukladzie-chlodzenia-z1000-2003-r,2423.html Dzwoniłem to typa, oprócz tego co opisane wyżej, to pochwalił się że jakaś uszczelka na silniku popuszcza lekko. Umówię się z mechanikiem i podjadę. Zobaczymy ile to to warte. mam do niego jakieś 10km. jak chcesz to Ci go sprawdzę. byłoby super już sie z gościem umówiłem dnia Śro 12:29, 11 Maj 2011, w całości zmieniany 1 raz Trzymam kciuki Byłem, obejrzałem przejechałem i odjechałem. Silnik był rozgrzany do 50 stopni jak przyjechałem - właściciel powiedział że to wyjazd z garażu. Silnik płakał spod lewego dekla i za chłodnicą, dosyć dużo ciekło. Co do jazdy testowej - miałem problem ze zmieszczeniem się w lekki łuk -nie chciał skręcać. Natomiast przy niskiej prędkości, lekki ruch kierownicy powodował nurkowanie motocykla - i siłowanie się z kierownicą - wina czego? Także nie ma co oglądać. Oki byłem widziałem. Wrażenie średnie, Motocykl był malowany w polsce bo obecny właściciel sie nim przewrócił na lewa stronę. Jeździ nim trzy lata. Wady: -lakier jest położony średnio na baku jest jeden purchel (nie rdza tylko farba odeszł od szpachli) koszt pomalowania 400zł -przetarty dekiel od sprzęgła (był spawany ale nadal nie jest do końca szczelny) koszt nowego około 600zł -brak tych plastikowych wykończeń dekli silnika koszt około 300zł - poobcierane końcówki kierownicy koszt nowych 150zł - opony do wymiany koszt od 350zł do 1200zł -kierownica jest po tej wywrotce krzywa nowa 200zł - napęd jest nierówno wyciągnięty (do wymiany ) koszt nowego 600zł - pomalowane oryginalne lusterka mi sie poprostu niepodobają nowe 150zł -z lewej strony jeden ze spawów od wzmocnienia silnika jest pociągniety pędzelkiem (na ramie jest widoczna odrobina korozji pod bakiem, na główce ramy itd podejrzewam że poprostu ktoś zrobił niby zaprawkę bo ten spaw jest widoczny reszta rdzy poprostu jest pochowana) - przednia felga jest w jednym miejscu zarysowana - przy lewym secie pasarzera drży podnużek (zakleili go taśmą żeby nie brzęczało) - troszkę głośno pracuje sprzęgło ale to w zetach norma (o sprzęgle trzeba myśleć za sezon) koszt 600-700zł ramę mierzyłem normalną miarka i mieści sie długość w normie lagi ładne nie prostowane zawieszenie i rama ogólnie sprawiają wrażenie zadbanych i nie uszkodzonych oprócz tych korozji w ukrytych miejscach ale tym bym sie nie przejmował, gdyby zrobić wszystko co wymieniłem powyzej motocykl wygladał by na bardzo zadbany uważam że wart jakiś sensownych pieniążków podejrzewam że koleś puści go za 9000zł ale nie dam sobie za to głowy uciąć. suma kosztów to : około 3000zł + 1000zł na dodatki których nie zauwazyłem no i masz cacuszko Powiem Ci, że o wiele przychylniej spojrzałeś na ten egzemplarz. Silnik ciekł jeszcze przy pokrywie zaworów. Pewnie nie robiłeś jazdy testowej - bo właściciel był niechętny - bo prowadzi się kiepsko. I to zadecydowało najbardziej na minus. Nie wiem skąd to dziwne zachowanie motocykla - ciśnienie w przedniej oponie? Zły rozmiar opony? czy palnięta geometria motocykla. Dodatkowo przedni hebel bardzo miękki - kiepsko hamujący. trzeba by na pomiar jechać hebel był miękki ale dlatego ze zapowietrzony (wyczuwalne to było ) nie robiłem jazdy próbnej Gromo sprzedaje swojego ja bym się nie zastanawiał i cena też fajna ten którego ogladaliśmy wyszedł by więcej jak byś chciał go wyszykować sprawdz na forum w dziale ogłoszeń dnia Sob 12:57, 14 Maj 2011, w całości zmieniany 1 raz |
Podstrony
|