,
Spadek mocy na 3 biegu, dziwne hamowanie.Niszczarka do gĹowy
Witajcie. Niedawno kupiłem 750kę i żeby nie było za kolorowo to już muszę pisać akurat w tym dziale.
Najsampierw - spadek mocy na 3 biegu. Na każdym biegu poza 3 jak odkręcę manetke to nawet na niskich obrotach zaczyna ładnie ciągnąc natomiast na trójce duuużo słabiej, jakby się dławił. Dzieje się tak tylko na 3ce i tylko na niskich obrotach. Co to może być? Powyżej 5-5.5 tys obrotów wibracje są też mocno przekazywane na cały motocykl... Po drugie primo to heble. Klocki są jak nowe, tarcze są ok, grube, równo starte ale pojawił się problem - podczas dohamowywania klamka chodzi jakby sztywno. Hamuje sobie lekko a tu nagle jest przeskok i staje w miejscu. Nierównomiernie chodzą te hamulce z przodu, na dodatek zaczęły piszczeć. Miło będzie jeśli któryś dobrodziej pomoże radą Po pierwsze primo w Zetach tak jest że koło 6 tys. obrotów dostają wibracji. Po drugie primo w motocyklach tak jest że najpierw hamujesz lekko, a jak bardziej dociśniesz to stajesz. Wiem, to nie jest mój pierwszy motocykl ani nawet pierwszy "duży" z tym że te hamulce chodziły normalnie a 2 dni temu zaczęły piszczeć, zupełnie inaczej czuć je na klamce i nie chodzi ta klamka płynnie. Między podhamowywaniem a mocnym hamowaniem jest odrazu duży przeskok i albo sie hamuje bardzo lekko albo bardzie mocno bo klamka "przeskakuje" i nie da się wypośrodkować tej siły Już myślałem, że te wibracje mam aż za mocne.. bo jak Vka prawie zaczyna chodzić i jest zupełnie inna charakterystyka pracy tak jakby. Może przesadzam z czepianiem się, xj600 które miałem nie wibrowało wcale prawie masz ori klamki.. czy może jakieś akcesoryjne :chinczyki"..??? Ori kalmki. Nic się nie działo jak kupowałem, dopiero po ponad tygodniu jazdy zaczęło się piszczenie a potem dziwna praca hamulców. Klocki to pierwsze co sprawdziłem ale są grube jak geslerowa... |
Podstrony
|