,
na co patrzeć przy zakupieNiszczarka do gĹowy
Witajcie,
jako że zamierzam kupić małego ZETA (04' - 06'), chciałbym abyście mi poradzili w kilku kwestiach, a mianowicie : -ROCZNIK (jest ważny ? czy może nie patrzeć czy 2004 2005 2006 a raczej patrzeć na stan techniczny wygląd itp) -Zarysowania na deklach (są one spowodowane jakąś glebą ? bo raczej są dość daleko odsunięte od butów) Mianowicie, do czego zmierzam, znalazłem fajnego ZETA 2004 23.500 (realny) kilometrów, od dość znajomej osoby no i nie muszę jechać pół Polski. Zastanawiam się czy jest sens szukać jakiegoś z 2006 od handlarza cofającego liczniki itp itd, niż od "pewniaka". Pozdrawiam na co patrzeć przy zakupie to chyba było na forum, rok nie ma znaczenia, technicznie to to samo, może cena trochę inna, generalnie jeżeli motek z takim przebiegiem jak napisałeś i dbane było to nie ma się co psuć, można zwrócić uwagę czy regulacji nie wymagają zawory no i na inne typowe wymiany, napęd, gumy itp bo to trochę kosztuje ja bym bez zastanowienia brał od zaufanej osoby, większość na rynku to bite sprzęty, handlarze robią cuda jak np szpachlowanie krzywej ramy i malowanie i jak ktoś nie ma doświadczenia to ciężko to wykryć no i jak już będziesz miał dostęp do giełdy to może coś z forum wyrwiesz dnia Pon 9:34, 19 Lis 2012, w całości zmieniany 1 raz bierz pewniaka Witajcie, Mianowicie, do czego zmierzam, znalazłem fajnego ZETA 2004 23.500 (realny) kilometrów, od dość znajomej osoby no i nie muszę jechać pół Polski. Zastanawiam się czy jest sens szukać jakiegoś z 2006 od handlarza cofającego liczniki itp itd, niż od "pewniaka". Pozdrawiam ..sam sobie odpowiedziałeś na zadane pytanie.. właśnie.. czy jest sens sie napinać i szukać niewiadomo czego jak masz pewniaka pod nosem..??? czesc .na sam pierw daj na tace najlepiej szeleszczace:) niezaszkodzi. sprawc DOKUMENTY, NUMERY RAMY ,SILNIKA, TABLICZKI ZNAMIONOWEJ czy sa i czy sie zgadzaja. nastepnie sprawdzenie na komedzie nikt nie przyjedzie i nie powie ze to jego skradziny pojazd jak go kiedys wystawisz na alegro hehe .a i zeby w umowie ci nie napisal ZAPOZNAL SIE ZE STANEM TECHNICZNYM I NIE BEDZIE ROSCIL bla bla bla.... bo to tez zamyka pewna droge nastepnie mozesz sprawdzic caly stan techniczny, ale to i tak co to za motocykl okaze sie jak nim nakrecisz kilka tysiecy myślę że ten podpunkt z kradzieżą odpada, moto od dwóch lat lata po Polskich drogach. ale dzięki za resztę informacji [/quote Jak jest tak jak mówisz to chyba nie ma się co zastanawiac! nie szukaj żadnego ulepa z 06 tylko bierz dobrego z 04 jeżeli taki jest patrz żeby był sprawny , a nie szukać rys na lakierze itp. wkońcu to nie nowe moto Nie zwracaj uwagi na rocznik, to drugorzędna sprawa. Nie przejmuj się też paroma ryskami. Najważniejsze żebyś świeżo po zakupie nie wpakował w motocykl jego równowartości Robertold czy ty przypadkiem nie brałeś zeta od Rycha ? tak brałem patrz czy prosty. Najlepiej postawić na prostym i zerknąć jak wygląda symetria przedniego koła do tylnego Trochę kotleta odgrzałeś A co do sprawdzenia moto to sprawdza się tak jak każde inne, jest multum poradników, a szczegóły co sprawdzić przy Z można wyczytać tu na forum Mam ten sam problem co autor tematu. Wydać kasę to nie problem, wydać ją dobrze robi się trudniejsze |
Podstrony
|