,
Wyciek oleju przy uszczelce głowicy Z750 2009Niszczarka do gĹowy
Witam,
moto mam od tygodnia. Wszystko zaczęło się od kropli na nogawce spodni, które przyuważyłem po 3 dniu. na początku myślałem że to może jakaś substancja którą koleś czyścił silnik. Jednak po wytarciu go dokładnie szmatą (oraz spodni) problem się powtórzył. dzisiaj zrobiłem fotki. Czy to tylko uszczelka waszym zdaniem? czy może to być coś więcej? co z tym robić? tzn wiem że muszę pojechać do mechanika, ale czy to może być większy problem niż wymiana uszczelek? po prawej stronie w delikatnie, gorzej jest po lewej stronie dnia Pią 22:10, 17 Kwi 2015, w całości zmieniany 2 razy Ewidentnie uszczelka pokrywy zaworów.. Do wymiany, choc ja mialem ten sam problem przy regulacji zaworow okazalo sie ze sama uszczelka byla super elastyczna i nie wskazywala na utrate swoich wlasnosci mianowice stwardnienie pod wplywem ciepla i substancji chemicznych z oleju.. Ja wyczailem ze sruby pokrywy posiadaja swoj ogranicznik na jaka glebokosc maja sie wkrecic i jesli podkladki gumowe na lbie sruby sa juz (zmiazdzone zbyt rozlane) to sruba nie docisnie wlasciwe pokrywy a uszczelka przepusci.. Mi sie udalo wyjsc z sytuacji i wyciolem wybijakami nowe uszczelki srub z silikonu na uszczelki i sprawa sie wyjasnila a w pierwszej kolejnosci sprawdz sobie uszczelki srub pokrywy.. a uszczelkę zaworów sam wymieniałeś czy w serwisie? ile wyniosła robocizna? sama uszczelka to z 80 zl pytanie ile za robociznę? nie mam narzędzi a i boję się sam tego podjąć @edit: uszczelki wyglądają normalnie, nie rozłażą się dnia Pią 22:25, 17 Kwi 2015, w całości zmieniany 2 razy Ja grzebe osobiscie sam przy moto.. ale Narzedzi jako takich specjalistycznych czy nie typowych nie potrzeba tylko ogrom wodzy do nerwow i cierpliwosci.. A i jesli sam nigdy nie sciagałes baku przyda ci sie pomoc przy wypieciu spinki przewodu paliwowego.. Mi po zimowaniu przez ok 200 km tez cos sie pociło pod zaworami ale potem ani kropelki. pytałem sie mechanika i powiedzial mi ze po zimie to normalne bo uszczelka musi sie ułozyc po tak długim postoju. no ja przez tydzien 600 już zrobiłem, a foty z dzisiaj. Fakt moto stało w garażu przez zimę To norma u większości Zetów, ludzie nowymi wyjeżdżali z salonu i po kilku tyś. km tak się działo Miałem taki sam objaw przed zimą tylko, że mi mniej leciało co nie znaczy, że uszczelka do wymiany Od wymiany jak narazie wszystko szczelne i suche A ja nie miałem tego typu problemu zarówno w małym jak i dużym Zecie. W moim Zecie z 2009 r. zauważyłem podobne zjawisko. Wyciagnąłem sprzęt po zimie, zrobiłem pełen serwis i wybrałem się na tor. Oglądając z kolegą sprzęt zauważyłem, że z prawej strony się poci. Zobaczymy co będzie dalej, jeśli zjawisko to ustanie nie biorę się nawet za wymianę uszczelki. Raczej nie ustanie skoro raz się pojawiło będzie pojawiać się częściej :/ Gdzie dorwać najtaniej uszczelkę pod pokrywę zaworów i dekiel alternatora? Przy 22tys.km mam zaledwie leciutkie zapocenie, ale mechanik od oględzin orzekł, że pasowałoby ją kiedyś wymienić. Jeśli to lekkie zapocenie to można uszczelkę lekko "liznąć" czarnym silikonem,powinno dać radę i oleum nie będzie wyciekać. Tylko jak podniesiesz dekiel aby liznąć uszczelkę w tym miejscu co cieknie to już lepiej po całości bo uszczelka będzie ruszona i na bank zacznie cieknąć z innej strony Zamiast ciapać się silikonem idź do mechaniora (magika) i niech to Ci ogarnie. I daj nową uszczelkę, nie oszczędzaj na maszynie U mnie to nie wygląda tak poważnie, jak u autora wątku. Nic nie cieknie, a jedynie pojawił się półsuchy nalot przy uszczelce. Usterkę usunąłem szmatą Jako, iż nie wymaga to natychmiastowej interwencji zostawię to sobie do dłubania zimą. dnia Nie 19:48, 05 Lip 2015, w całości zmieniany 1 raz Blondi - to wiadomo,ale chłop oczekuje alternatyw,więc piszemy co w szopie można by zrobić. |
Podstrony
|