,
Lusterka montowane przy odważnikach kierNiszczarka do gĹowy
Hej,
Zastanawiam się nad wymianą stockowych lusterek w mojej zetce 750r 2005r. Niedawno widziałem CBR z lusterkami montowanymi przy odważnikach kierownicy. Bardzo mi się to podobało tylko jakoś wydaje mi się to niepraktyczne. Czy cokolwiek w tym widać? Czy ma sens inwestować w coś takiego? i co polecacie z lusterek by odświeżyć wygląd zetki jest wypas!!! 100xlepiej widzisz ,sam mam takie w z800 Masz je skierowane do góry czy do dołu? Ile dałeś? Masz jakieś foto? Przy skierowanych do góry i na zewnątrz w każdym będziesz widział 2 pasy ruchu, wypas. Przy kupnie zwróć uwagę, żeby miały w komplecie elementy montażowe, nie montuj na ciężarki, fabryczne ciężarki mają wewnątrz gumowy amortyzator, który może się rozpaść i zgubisz lustro. Tak z ciekawości, nie sprawia to problemu np. w korkach? Bo chyba takie lusterka zwiększają szerokość kierownicy? Co myślicie o tym: http://allegro.pl/lusterka-streetfighter-street-cafe-racer-i5259988747.html będzie to fajnie wyglądało w zetce? Tak z ciekawości, nie sprawia to problemu np. w korkach? Bo chyba takie lusterka zwiększają szerokość kierownicy? siemka, wszystko zależy jak je zamontujesz. A możliwości jest kilka. Podsyłam zdjęcia, co prawda z 1000. Te po lewej to ori. rizomy, a te po prawej to podróba z alledrogo (są odrobine wieksze) https://lh5.googleusercontent.com/-DHW4pnYqQxA/VT44BuWWCKI/AAAAAAAAAh8/O7jttCad0F0/w958-h539-no/2%2Bzety.JPG i z bliska te nieorginalne https://lh3.googleusercontent.com/-lKpU_aOxCOQ/VT44C_9jmMI/AAAAAAAAAiE/oQZza8hTpf4/w958-h539-no/1.jpg Widoczność rewelacyjna, wygląd agresywniejszy, jak dla mnie same plusy. dnia Pon 15:36, 27 Kwi 2015, w całości zmieniany 2 razy Tak z ciekawości, nie sprawia to problemu np. w korkach? Bo chyba takie lusterka zwiększają szerokość kierownicy? Jeżeli zdejmiesz ciężarki i zamiast nich zastosujesz dołączony zestaw montażowy, oraz dasz lustra do wewnątrz, to kiera będzie o jakieś 2cm węższa, widoczność rewelacyjna Mówicie że dobrze w nich widać?Kumpel miał w Z1000 i narzekał że widział tylko swoje łokcie. Musiał mieć mega szerokie bary. Wydaje mi się, że to kwestia ustawienia. Mówicie że dobrze w nich widać?Kumpel miał w Z1000 i narzekał że widział tylko swoje łokcie. To trzeba na drogę ustawiać a nie na bary Hehe ok w takim razie rozważę zakup.A tak poza tematem to ten nowy zet na zdjęciu wyżej jest po prostu przezajebisty.Ten z prawej wygląda przy nim jak komar Owszem, widać i wygląda to rewelacyjnie. Śmiało mogę polecić taki rodzaj lusterek, bo pół sezonu przejeździłem z takimi A może ktoś widział gdzieś takie lustereczka?Gdzie mógłbym je kupić? Jakby nie działało zdjęcie to wrzucam link http://zapodaj.net/images/72c639058a128.jpg ale u mnie się wyświetla dnia Sob 14:53, 02 Maj 2015, w całości zmieniany 1 raz Popraw link bo nie działa foto No i lusterka zmienione na te z allegrosza 79zł kpl + wysyłka. Moja ocena (same plusy jeden minus): + pomimo mniejszego lustra dużo większa widoczność (szkło jest wypukłe i to raczej dzięki temu) + nic nie zawadza przy kierownicy, nic nie odstaje + ze względu iż lusterka są przymocowanie bezpośrednio do kierownicy nie ma praktycznie żadnych drgań przy wysokich prędkościach jak to ma miejsce w OE - lusterka są montowane dużo dalej od głowy kierowcy co wydłuża czas spoglądania w tył. Na OE wystarczyło obrócić oczy a tu muszę wykonać mały ruch głową (ale myślę że to też kwestia przyzwyczajenia) Na poniższym zdjęciu widać o ile podnosi się komfort widoczności: No i jeszcze robi się dużo szerzej niekiedy może to być kłopotliwe No niby tak jednak jak dotąd nie miałem z tym problemu. Przejechałem na nich ok 200km No to w miejskich korkach jest szansa je stracić. 200 km to ja z doczepionymi skrzydłami mogę latać i też mi będą pasować Zrób te 200 km w ruchu miejskim i zdaj relacje czy nadal nie przeszkadzają |
Podstrony
|