, lusterka do końcówek ďťż

lusterka do końcówek

Niszczarka do głowy
Zastanawiam się czemu mają służyć oryginalnie montowane lusterka.
Widać w nich słabo i wąski zakres - i tak trzeba się lekko oglądnąć. Nie widać co jest za mną, czyli np siedzących na dupie psów z wideo .

Być może lepiej sprawdzą się takie okrągłe montowane do końcówek kierownicy. Ktoś używa, może podzielić się opinią?

Zdecydowanym minusem tego rozwiązanie będzie poszerzenie moto i tym samym mniejsza poręczność przy przeciskaniu się w korku. Ale może warto..

Pozdro.


Ja mam takie lusterka:
link. Mocowane są na kierownicy więc wystarczy lekko przesunąć manetki do wewnątrz. Lusterka te nie poszerzają motocykla, widoczność jest naprawdę przyzwoita no i wyglądają kozacko
Na dniach będę zamawiał takie jedno bo ostatnio gdzieś przyhaczyłem i mi odpadło
A jak z ew. przeglądem, to ma jakąś homologację?

A jak z ew. przeglądem, to ma jakąś homologację?

Przegląd przeszedłem bez problemu z tymi lusterkami. Czy mają homologację to pojęcia nie mam ale raczej nie mają.


http://www.puig.pl/lusterka_akcesoryjne/do_kierownicy/lusterka_puig_mp_do_konca_kierownicy_czarne-p2016.html

Ja mam takie, są montowane kołkami rozporowymi więc wymusiło to zmianę kiery bo w fabrycznej są gwinty do ciężarków.
Poszerzenie jest właściwie niewyczuwalne.
Widoczność? Jadąc na Z-lot testowałem torby tekstylne na tył i co jakiś czas sprawdzałem ręką czy nie poleciały w pole, aż ustawiłem lusterka tak żeby było je widać. W przypadku fabrycznych lusterek o widoczności powinno się raczej milczeć, w tych widać wszystko.
Swoje mam zamontowane tak, że zwierciadła są nad kierownicą, Mariusz ma pod kierownicą i też na widoczność nie narzeka.
wszystko super ale zdecydowanie nie minie sie 2 busow stojacych rownolegle :/
ja to osobiscie wolabym takie ktore mialby dluzsze ramiona a samo szklo bylo zlamane na pół w jednym lusterku aby wiecej ogarnac
Pomierzyłem wszystko w garażu i wyszło mi poszerzenie na strone 2,2cm jeżeli zostawiasz ciężarki, przy zwierciadłach obróconych dłuższą częścią na zewnątrz, obracasz do wewnątrz i są węższe niż kiera, widoczność bez większych strat.

wszystko super ale zdecydowanie nie minie sie 2 busow stojacych rownolegle :/
ja to osobiscie wolabym takie ktore mialby dluzsze ramiona a samo szklo bylo zlamane na pół w jednym lusterku aby wiecej ogarnac


Dobry pomysł. A widział ktoś takie, bo ja nie
Frato pisał, że ma założone poszerzenia wiec do niego uderzaj.

wszystko super ale zdecydowanie nie minie sie 2 busow stojacych rownolegle :/
ja to osobiscie wolabym takie ktore mialby dluzsze ramiona a samo szklo bylo zlamane na pół w jednym lusterku aby wiecej ogarnac


Dobry pomysł. A widział ktoś takie, bo ja nie

ta u rodzicow w aucie
http://www.moto-style.pl/pl/p/Barracuda-lusterka-Retro-Stone-czarne/46 Takie lusterka mi sie strasznie spodobały i mam 2 pytania.
1. Czy beda pasowaly do kawasaki z750 2005?
2. Czy trzeba coś przerabiać przy ich montażu ( na jakiej zasadzie sie je montuje)? dnia Pon 20:22, 28 Maj 2012, w całości zmieniany 1 raz
  • zanotowane.pl
  • doc.pisz.pl
  • pdf.pisz.pl
  • metta16.htw.pl