, Drgające lusterka w Z750s ďťż

Drgające lusterka w Z750s

Niszczarka do głowy
Nie wytrzymałem i wypróbowałem pewną opcję żeby usunąć te denerwujące drgania w lusterkach w Z750s, przez które g**no widać powyżej 120km/h.

Powiększyłem odrobinę dziurkę odpływową wody i przez nią wpuściłem trochę silikonu, potem powrzucałem około 300g małych ołowianych ciężarków, znów dodałem trochę silikonu żeby nie latało to wszystko w lusterku. Poczekałem aż wyschnie i jest bombowy efekt. Dzięki zwiększeniu ciężaru lusterka, drgania ustąpiły. Dzisiaj leciałem 160km/h i w lusterku wszystko widać i jest extra.

Niestety nauka wymaga poświęceń dlatego teraz potrzebuję kupić prawe lusterko, bo przy powiększaniu dziurki byłem zbyt ostry dla zetki i lustro pękło


ale po takim zabiegu juz go na gume nie postawisz
ale za to stoppie pójdzie bez problemu
po co cale lusterko kupowac, lepiej zawiez do kogos kto dorabia, za gora 30zl bedzie jak nowe


Na gumie może i by poleciał ale pewnie na lewo mnie będzie ściągać

A jeśli chodzi o dorabianie to już to kiedyś przerabiałem z lustrem w CBR. Te szkło jest osadzane w lusterku a potem kanty są zgrzewane i już jest to nie rozbieralne. Trzeba by było ściąć kant, a po włożeniu nowego szła zalać ten kant silikonem co nie wygląda już później zbyt apetycznie. Dlatego wolę jednak wydać kilka złociaków więcej i mieć tak jak powinno być, ale dzięki za sugestię
Jak dorabialem w XJ, to gosc tylko rogrzal obudowe i wcisnal lustro. w Zecie jest jednak troche inny system, jak przyjade do domu, to musze sie przyjrzeć
eLL jakie masz końcówki kiery?Jak w ogóle to jest to 1 przyczyna drgających lusterek szczególnie w 750-kach
Końcówki są oryginalne więc wszystko powinno być gites. Próbowałem też wykluczyć, że te drgania pochodzą np ze złego wyważenia koła no i przy wciśnięciu sprzęgła drgania znikają, więc ewidentnie jest to wina drgań przenoszonych z silnika
Drgania wynikaja z tego, ze w silniku nie ma walka wyrownowazajacego. Silnik Z750 musial byc tanszy od litra.
Wiem o tym, ale mogli chociaż japońce pomyśleć o tym, że taki europejczyk będzie chciał coś widzieć w tych lusterkach
japonce stwierdzili, ze ten europejczyk bedzie tak szybki, ze nic go nie zaskoczy od tylu
No chyba, że tak A nawiązując do Twojej propozycji żeby spróbować wymienić lustro rozgrzewając obudowę - poszedłem sprawdzić u szklarzy w okolicach czy dają radę mi tak naprawić te lusterko, to zrobili taką minę, jakby w ogóle nie rozumieli o co mi chodzi i jakby do tego potrzebna była jakaś kosmiczna technologia

Także pozostaje mi tylko zakup nowego lusterka

Drgania wynikaja z tego, ze w silniku nie ma walka wyrownowazajacego. Silnik Z750 musial byc tanszy od litra.

Silnik Z1000 roznicy sie tylko głowicą i może inną przekładnią. Z1000 tez cierpi na drgania przenoszone z silnika. A wszystko tak jak mówią poprzednicy brak wałka wyrównoważającego. A że silnik jest elementem nośnym ramy to w pewnym zakresie w lusterkach widać że tak powiem kupę

A ten motyw z ciężarkami w lusterku jest ciekawy. Kiedyś kombinowałem żeby jakos spróbować to stłumic kawalkiem gumy bo też mnie to czasem denerwuje że gówno widzę.
  • zanotowane.pl
  • doc.pisz.pl
  • pdf.pisz.pl
  • metta16.htw.pl