, Regulacja lusterek Z750 ďťż

Regulacja lusterek Z750

Niszczarka do głowy
Lusterka w zetach poliftowych są przykręcane na śrubę oraz kontrę regulację mają na główce na górze koło szkła oraz na dole rurka wchodzi w rurkę, moje pytanie brzmi czy ta rurka co idzie w rurkę to jest element rozbieralny i da radę to jakoś naprawić? Przy większych prędkościach lusterko mi się składa ponieważ ma za słaby opór właśnie tam na dole gdzie wchodzi rurka w rurkę


tez mialem taki problem... Ale dokrecilem ta kontre na maksa ale reka mozna to przesunac... Lecac 224km/h nie skladalo mi sie
Też mam ten sam problem jak uda Ci się go rozwiązać to daj znać jak to zrobiłeś. Dodam, że mnie się składa nawet przy energicznym przyśpieszaniu ;/
Miałem to samo. Rozkręciłem, wyczyściłem, dokręciłem mocno i trzyma. Jeśłi pręt lusterka jest już tak mocno wyrobiony, chociaż niby od czego, to lekko napawać, podszlifować i skręcić albo owinąć raz czy dwa izolacja i skęcić.


Zrobilem tak jak mowi @MMisiek88. Kontra mocniej przykrecona, ale dalej mozna krecic lusterkiem w miare i sie trzymaja bez problemu, ale ja swoje wymienialem po tym, jak mi polamali na parkingu...
  • zanotowane.pl
  • doc.pisz.pl
  • pdf.pisz.pl
  • metta16.htw.pl