, blokowanie się stacyjki z1000 2010r ďťż

blokowanie się stacyjki z1000 2010r

Niszczarka do głowy
hejo.
Mam problem w swoim zecie jak w temacie.
Problem polega na tym ze sie blokuje jak chce przekrecic i wl. zaplon
po krotszej lub dluzszej chwili udaje sie...

mial ktos moze taki problem???


Ja tak miałem,po prostu musisz psiknąć oliwą do zamków i będzie po problemie.
ok. sprawdze to. Choc znajomy mi mowil ze podobno sie niczym nie psika do stacyjki.
Mihoo a sa jakies specjalne smary do zamkow?? czy np. moze byc silikon spray albo jakis smar typu wd-40???

dzieki za odp.

wd-40???

dzieki za odp.


Wd-40 lepiej nie psikaj..

http://allegro.pl/listing/listing.php?string=smar+do+zamk%C3%B3w&search_scope=wszystkie+dzia%C5%82y


Dokładnie.... i tego smaru też dużo nie nalej,wystarczy 1-2 krople.
Ogolnie można smarowac ale sie tego nie zaleca. Olej w polączeniu z kurzem jakiego pelno na drodze zmienia sie w paćkę i z czasem stacyjka, zamek znow bedzie sie zacinal.
dzieki za rady. spruboje czyms przesmarowac. Tak sobie mysle czy silikon spray nie bylby najlepszy??? bo silikon i tak odparuje...
Silikon nie odparuje Nie ma zbytniej różnicy jakiego smaru użyjesz. Nie psikaj tylko WD40, bo to nie służy do smarowania jak wiele osób myśli. To ropuści Ci jedynie smar i wypcha wode, nic wiecej.
silikonu lepiej nie stosuj
ja smaruję stacyjki jak i korki wlewu paliwa smarem odpornym na niską i wysoką temperaturę i nic się nie zacina
ok. zastosuje sie do powyzszych rad
nie przejmuj się stacyjka się nie rozpuści a wd-40 wypchnie wilgoć potem przesmaruj i będzie banglało
dosc dziwna sytuacja. Klucz ktory byl zawsze uzywany jesm minimalnie skrzywiony...
ale wlasnie nim sie latwiej przekreca stacyjke niz drugim prostym...

oby tylko nie trzeba bylo wymieniac stacyjki. A tak swoja droga ciekawe jaki to koszt

Tak czy owak najpierw przesmaruje.

dosc dziwna sytuacja. Klucz ktory byl zawsze uzywany jesm minimalnie skrzywiony...
ale wlasnie nim sie latwiej przekreca stacyjke niz drugim prostym...

oby tylko nie trzeba bylo wymieniac stacyjki. A tak swoja droga ciekawe jaki to koszt

Tak czy owak najpierw przesmaruje.


A u mnie właśnie odwrotna tendencja. Klucz, który używałem cały czas miał delikatnie przekrzywiony grot i musiałem się czasem pomęczyć, by zablokować kierownicę. Ostatnio przez pomyłkę wziąłem nieużywany klucz i jak ręką odjął. Stary wyprostowałem i też bajka jest, aż chce się blokować kierownicę

Nie stosuj żadnego WD, bo później zapadki na sucho będą działać ,a świeżo nałożony smar po wd40 i tak wypłucze. Nie mówię już o kurzu który się później lepi do tego badziewia.

Najlepszy w tym przypadku bedzie silikonowy np. CX-80, bo nie klei się z kurzem.
Ile ludzi - tyle teorii....
U mnie od nowości ciężko chodziła stacyjka, zgłosiłem to na pierwszym przeglądzie i usłyszałem, ze jestem kolejny, który to zgłasza w Z1000. Powiedzieli, ze moto musi zostać dwa tygodnie jak każdemu i każdy jak ja dał sobie z tym spokój. Widocznie coś im nie wyszło ze stacyjką.
co można robić przez dwa tygodnie przy stacyjce?
ja w około 4 dni rozebrałem całe moto (kawa 636) aby wymienić łożysko za koszykiem sprzęgłowym co wiąże się z wyjęciem silnika zdjęciem skrzyni (mogłem sobie pooglądać szklanki od dołu panewki itp.) łącznie ze złożeniem
paranoja chcieli po prostu się Ciebie pozbyć dnia Wto 18:39, 18 Lut 2014, w całości zmieniany 2 razy
przesmaruje i zobaczymy. Moze opanuje sztukę przekrecania kluczyka do perfekcji.
Narazie nowe moto i nie jezdzi sie codziennie jak w sezonie wiec musze kombinowac.
Juz nawet nie blokuje kiery bo jak raz zablokowalem to myslem ze juz nie odblokuje... Ale sie na szczęscie udalo

A co do serwisów to szkoda gadac czasami. Mam samochod na gwarancji i jak zglaszalem usterke/skrzypenie recznego jak jest zaciagniety to powiedzieli ze ten typ tak ma. I nie pogadasz bo mowia ze wszystkie tak maja... ehh dnia Wto 18:42, 18 Lut 2014, w całości zmieniany 1 raz
Być może,tylko u mnie faktycznie dwie krople starczyły by wszystko lekko chodziło.
Ja z kolei zauważyłem, że u mnie (Z 750) przez zimę, jak mniej odpalam, stacyjka zaczyna się zacinać coraz częściej.
Wkładając kluczyk nie mogę swobodnie przekręcić w prawo, muszę delikatnie szarpnąć w lewo, przycisnąć do dołu i wtedy idzie, jak nie za pierwszym razem to za drugim.
Ogólnie mi to nie przeszkadza bo działa za każdym razem, nie Wiem tylko czy kluczyk się wyrabia czy też coś zaczyna się psuć - stacyjka.

Mam również problem z wyjęciem kluczyka, możliwe, że ta stacyjka to u większości ciężko chodzi. Mam tylko jeden kluczyk, więc porównania nie mam czy to stacyjka czy może kluczyk
Może i Ja czymś w takim razie przesmaruję delikatnie skoro pomogło.
przesmaruj i będzie banglało jak należy mam trzy kluczyki i każdym płynnie przekręcam stacyjkę
A czym ostatecznie przesmarować ?? Pojawiło się kilka pomysłów, co w końcu najlepsze ?

A czym ostatecznie przesmarować ?? Pojawiło się kilka pomysłów, co w końcu najlepsze ?
wymiana na nowe
Ja po zimie zawsze leje na stacyjkę i w zamek do wlewu paliwa kapkę oleju. I nie mam żadnego problemu

Ja po zimie zawsze leje na stacyjkę i w zamek do wlewu paliwa ........
....kapkę oleju. I nie mam żadnego problemu
hehe ja pomyslalem o tym samym

jesli chodzi o stacyjke wyczulem ja i juz nie mam problemu z blokowaniem choc uwazam ze i tak cos jest na rzeczy bo w poprzednich motocyklach nie bylo najmniejszego problemu...
fachowcem jak koledzy nie jestem ale skoro to problem czysto mechaniczny z zamkiem pomóc może zwykły spec od zamków ( nie złodziej żeby nie było tylko zwykły dorabiacz kluczy/slusarz) Koszt to ok 40-50z bo tak się wstępnie z nim umówiłemł. Mam 2 różne kluczyki 1 do stacyjki (lekko krzywy) i 2 do wlewu. Ma mi w tej kwocie przerobić aby był tylko 1 kluczyk. Zapewne rozebranie stacyjki jest o wiele bardziej skąplikowane niż wlewu ale powinien to ogarnąć i wcale dużo nie zapłacisz.
Ja mam znowu inny problem ze stacyjką - nie mogę ustawić jej w pozycji lock a tym samym nie mam blokady. Spotkliście się z tym problemem?
blokując kierownicę trzeba trafić bolcem w otwór!
ja przekręcam kiere max następnie kluczyk w kierunku lock delikatnie ruszając kierownicą prawo lewo i nie mam większego problemu
Semi,jak wjedziesz na warsztat,to daj znać - oblukamy czy masz blokadę.
hehe myślisz że jest taka opcja że jej nie mam? byłoby to zabawne przyznam:) Mati wiem że trzeba trafić ale kręciłem kręciłem i nic. Mihoo chciałem odstawić do Krzyśka w sobotę ale ta pogoda tak mnie kusiła...bałem się ze się popsuje zaraz i trzeba korzystać Dobrze się stało bo przez weekend wykryłem jeszcze kilka rzeczy do zrobienia takich jak nie gasnące czasami światło stop (czasami się zacina) i brzęczenie. Ja go zlokalizować nie potrafię ale kumpel twierdzi że to blaszki przy zaciskach z przodu. Mihoo jak możesz podeślij mi na priv nr tel do siebie to Ci puszcze sms jak będę jechał do Krzyśka. aha i odpisz mi jak możesz na posta w sprawie lusterek:) Kazali pytać Ciebie więc będę Cię męczył
Mamy tu coś takiego jak Kontakowi
http://www.z1000.fora.pl/kontaktowi,24/mihoo-gdansk-3miasto,1262.html
Mam nadzieje że Michał się nie pogniewa
Marcin,wszystko już załatwione,ale dzięki.
  • zanotowane.pl
  • doc.pisz.pl
  • pdf.pisz.pl
  • metta16.htw.pl