,
Wymiana Klockow hamulcowychNiszczarka do gĹowy
mam pytanie czy mogę wymienic zajednym razem klocki hamulcowe z tylu i przodu mam kawasaki z750 z 2005 r
nie bardzo wiem dlaczego miałbyś nie móc niewiem gdzies przeczytalem i chcialem sie upewnic bo mam zero pojecia Mozesz bez problemu wymienic klocki i z przodu i z tylu. Pamietaj zeby wymienic z tym plyn hamulcowy i przeczyscic i lekko nasmarowac tloczki. Wazne jest tez to, zeby z przodu na obie tarcze dac ten sam model klocków. Pamietaj zeby wymienic z tym plyn hamulcowy i przeczyscic i lekko nasmarowac tloczki. moze ma ktos manuala ze zdjeciami?? SLyszalem o tym ze powinno sie smarować uszczelki, ale jakos zawsze mnie to przerażało powinno się, i pamietaj zeby tłoczki smarowac specjalnym smarem do tłoczków Ja bede wymieniał klocki za jakies 2-3 tygodnie, moze dluzej, chociaz nie wiem jak to bedzie. To wtedy moglbym cyknac pare fotek, ale nie obiecuje. Wszystko zalezy od kasy jaka bede dysponowal. Wąski cykaj foty zawsze się przydadzą No panowie,widać iż spora część z nas ma takie same plany serwisowe,mnie też to czeka,tylko wymieniam sam przód,ponieważ tyłu prawie wcale nie zjeździłem. PS:Jak będę szybszy od Wąskiego,to wrzucę fotosy z akcji "klocki". Pozdro Polecam klocki SBS STREET EXCEL !!! Rewelka! Polecam klocki SBS STREET EXCEL !!! Rewelka! czy te klocki są także produkowane do dużego zeta 03-06? Odnośnie klocków to czy można wymienić tylko na jednej tarczy z przodu? ponieważ olej z uszczelniacza zalał klocki z jednej strony (słyszałem ze nie da się ich odtłuścić) a druga strona jest tak powiedzmy 50% zużyta. Polecam klocki SBS STREET EXCEL !!! Rewelka! czy te klocki są także produkowane do dużego zeta 03-06? Buniek Ad.1 Ja zawsze zaciski i tarczę myję tym http://www.autokosmetyki.pl/w%C4%82%C5%BArth_zmywacz_uniwersalny_do_odtluszczania_i_czyszczenia_hamulcow_samochodowych,p839.html Spróbuj umyć same klocki, myślę że nie będzie problemu. Ad.2 Poszukaj w katalogu, bo nie pamiętam jakie oznaczenia ma Z1000 http://cat.sbs.dk/web_mc/sog.aspx?id=5 Odnośnie klocków to czy można wymienić tylko na jednej tarczy z przodu? ponieważ olej z uszczelniacza zalał klocki z jednej strony (słyszałem ze nie da się ich odtłuścić) a druga strona jest tak powiedzmy 50% zużyta. Buniek mam podobna sytuacje. Olej z uszczelniaczy zalał mi jedna stronę i klocki są do wyrzucenia. Ja kupiłem dwa komplety klocków, a mój wybór padł na ferrodo racing. Ponoć bardzo dobre klocki. Jak się będzie nimi hamowało zobaczę po wymianie. Poleciłbym Ci wymianę klocków na obu tarczach, dlatego ze masz wtedy pewność ze obie tarcze będą hamować w taki sam sposób i z taką samą efektywnością. I będą się zużywać równomiernie, równomiernie nagrzewać itp. Ja moje klocki próbowałem myc na różne sposoby, ale z doświadczenia wiem, że nic to nie dawało bo klocek był już tak nasączony olejem, że nie dość że efektywność znacznie zmalała to zużycie wzrosło diametralnie. Przed zimą wymieniłem uszczelniacze w lagach i olej a w tym tygodni pewnie wymienię klocki i płyn hamulcowy, bo już klocuszki zamówiłem i będą w poniedziałek lub wtorek. dlatego ze masz wtedy pewność ze obie tarcze będą hamować w taki sam sposób i z taką samą efektywnością. I będą się zużywać równomiernie, równomiernie nagrzewać itp. AMEN Nawiasem mówiąc.... widzę, że jedna z łatwiejszych spraw w serwisie motocykla sprawia tu problemy marekx72 może jakiś lamer udzielił takiej rady drugiemu lamerowi, że lepiej nie wymieniać przodu i tyłu na raz, bo jak się coś źle zrobi, to w czasie jazdy można się ratować tymi, których nie ruszaliśmy zakładając jednak, że wszystko wykonane jest poprawnie- jesteś bezpieczny. Niemniej jednak, wiadomo, że po wymainie należy zrobić powolną jazdę testową. Pamiętajmy również, że klocki osiągają swoją pełną efektywność dopiero po pewnym dotarciu dnia Sob 18:44, 12 Lut 2011, w całości zmieniany 4 razy Mała pomoc: http://www.z1000.fora.pl/problemy-techniczne-z1000,11/filmy-porady-i-triki,1023.html A mianowicie chodzi o to: - CZYSZCZENIE ZACISKOW PRZEDNICH - http://www.youtube.com/watch?v=1Yo80Bm8L7w&feature=related Zamiast oleju czy specjalnych smarów do tłoczków można użyć jakiegokolwiek obojętnego chemicznie smaru. Np. Smaru miedziowego, przystosowanego do pracy przy niskiej prędkości współpracujących elementów i hydrofobowego. Pozdro Ja osobiście w celu wyczyszczenia rozebrałem wszystko na części pierwsze. Przy okazji zmusiło mnie to do wymiany płynu ja po wyczyszczeniu smaruje plynem hamulcowym tloczki;) Witam mam pytanie czy jest wielka filozowia jak bym sam sie zabral do wymiany klockow w moim z 2005 serwisówka i dasz rade:) pamiętaj o właściwym dokręceniu śrub Sezon minął,a Ty dalej walczysz z klockami? Ogarniesz,tylko musisz zachować pewna kolejność demontażu/montażu. Pamiętaj o wyczyszczeniu zacisku,nasmarowaniu tłoczków oraz zalaniu nowego płynu hamulcowego,nastepnie odpowietrzeniu całego układu ; poniżej wklejam kilka filmików z serii "how to..":PRZÓD i TYŁ Pozdro i nie wciskaj za mocno tloczkow bo potem ci ich nie wypchnie jak bedziesz pompowal, niech wystaja z 1-2mm |
Podstrony
|