, wymiana amortyzatora tył ďťż

wymiana amortyzatora tył

Niszczarka do głowy
Mam ochotę wymienić tylny amorek w zecie (rocznik 2005), bo ten który mam jest za miękki dla mnie. Buja czasem przy wyjściu z zakrętów, ogólnie troszkę pływa moto, a mam ustawione wszystko na największą twardość. Wiecie od jakiego moto będzie pasował tylny amorek, który będzie twardszy i będzie miał większą możliwość regulacji? Wrzuciłbym coś twardszego ale nie chciałbym przy tym za wiele przerabiać

P.S. Macie może sprawdzone jakieś progresywne sprężyny na przód w dobrej cenie? Przód też chciałbym troszkę poprawić Jeśli temat przewinął się na forum to przepraszam. Przejrzałem kilka tematów ale nie znalazłem odpowiedzi na swoje pytania.


Poszło PW
PMka odebrana, dotyczy jednak sprężyn na przód. Ma ktoś jakieś doświadczenia z tylnym amorkiem? Z 636 albo Z1000 nie da się przełożyć bez większych modyfikacji?
Ulaa chyba miała akcesoryjny amor, ale to raczej gruba kasiora. Poza tym sam wahacz nie jest specjalnie sztywny. Poza tym, pływanie jest spowodowane rowniez przez przód, a tam nie masz dużego pola do popisu


Możesz dać od Z 1000 /2003-2006/ bez przeróbek . wahacz pójdzie niżej o ok. 20 mm czyli podwyższysz tył dnia Wto 19:53, 30 Kwi 2013, w całości zmieniany 1 raz
Kompletnie bez przerobek? fajna opcja by dla mnie byla. A jak z twardoscia w tysiacu?
Jest ciut twardszy
jest jedno rozwiazanie... wolniej jezdzic
Jeśli zdecyduje się na poprawę zawieszenia to na przód myślę, że pójdą progresywne sprężyny i twardy olej. Nawet przy maksymalnie skręconym amorku z Z1000 tył w górę pójdzie? Próbował ktoś amorek na tył z 636 wsadzić?
kazik masz 750 z pierwszego tłoczenia?

kazik masz 750 z pierwszego tłoczenia?

Info masz w pierwszym poście (2005r.)

kazik masz 750 z pierwszego tłoczenia?

Info masz w pierwszym poście (2005r.)
próbuje ogarnąć problem, rocznik widziałem zapewne chodzi o małego?

kazik masz 750 z pierwszego tłoczenia?

Info masz w pierwszym poście (2005r.)
próbuje ogarnąć problem, rocznik widziałem zapewne chodzi o małego?

Dokładnie

Jeśli zdecyduje się na poprawę zawieszenia to na przód myślę, że pójdą progresywne sprężyny i twardy olej. Nawet przy maksymalnie skręconym amorku z Z1000 tył w górę pójdzie? Próbował ktoś amorek na tył z 636 wsadzić?
jeżeli chodzi o amor z 636 05-06 taką modyfikacje zrobił Krzychu i moto poszło o 2 cm do dołu problem rozwiązały pałki z innego moto
u Ciebie rozwiązaniem jest zaadoptować amor z Z1000 03-06 wysokość się nie zmieni zwykły serwis sprawdzenie ciśnienia ew dobicie oczyszczonym Azotem 120kg wagi kierowcy i dalej daje radę
jeżeli chodzi o przedni zawias to masz trochę kupe
widzę że masz zacięcie sprężyny to jakieś 380 zł china zapodawał do siebie na przód w Z1000 03-06 ja bym Ci radził zaadoptowanie bebechóe ze sportowego motocykla i ustawieniu pod siebie
z własnego doświadczenia omijam gęstsze oleje (15W)
  • zanotowane.pl
  • doc.pisz.pl
  • pdf.pisz.pl
  • metta16.htw.pl