, Ściąganie w prawo... ďťż

Ściąganie w prawo...

Niszczarka do głowy
Witam,

Panowie spotkaliście się kiedyś z takim problemem ? moto leżało kiedys na boku i teraz troche sciaga w prawo... nie jest to cos mocnego ale po puszczeniu kierownicy ciagnie. Gdzie można próbować namierzyć przyczynę tego ? przypuszczam że niewiele już z tym zrobie i bede musial z tym żyć...

Proszę o opinię doświadczonych


Sprawdz czy lagi nie są przestawione na pólkach, u mnie było podobnie
dzieki ! sprawdze...

jakies zagrozenia dla kierujacego z tego wynikajace?
tak, zagapisz sie i gleba



Sprawdz czy lagi nie są przestawione na pólkach, u mnie było podobnie
odgrzeję kotleta dnia Pią 20:51, 29 Mar 2013, w całości zmieniany 1 raz
A w jakim stanie jest opona? Jaki ma DOT i jak wygląda? Przyczyn telepania jest wiele.
Jeżeli telepie to może tarcza/tarcze już trochę powichrowane ??
hajen dobrze gada jeżeli majster źle wyważył mogło ją po ząbkować i w winklach a później w wysokich prędkościach będziesz miał takie objawy
tez mialem delikatne sciaganie w prawo, moglem je zrownowazyc wychylajac sie na lewo i byl gites, po wymianie wydechu na akcesoryjny jedzie jak po sznurku, nie wiem czy to ma wplyw czy cos sie wyrobilo ale teraz zniklo:D
Bo teraz masz lżejszy wydech, z AMELINIUM, hahaha
Albo prawy poldupek mi schudl:) a tak na serio to moze i waga wydechu cos zmienila bo to minimalne bylo
czyli w pierwszej kolejności sprawdzić gumę z przodu + czy jest dobrze wyważone koło, dnia Pią 20:53, 29 Mar 2013, w całości zmieniany 1 raz
Daj spokój z wydechem, Wierzba wsadził pyte nie w tą nogawke co zwykle i mówi, że go ściąga na bok ;p
Mysle ze wydech to raczej nie jest u mnie sie to zeszlo przypadkiem z czyms innym, predzej ustawienie lag jak ci pisali albo opony, albo przeloz pyte do 2 nogawki mi pomoglo:)
sprawdź czy motocykl jest prosty, długa łata (poziomica i suwmiarka. łatę dotykasz do tylnej opony do jej rantów a druga osoba sprawdza sówmiarką odległość łaty od felgi, tak samo z drugiej strony. Równoległość mysi myć max+-8mm jak podaje serwis, niwelujesz to naciągiem łańcucha, jak sie pobawisz ustawisz na zero i masz idealnie prosty sprzęcik :p Ważne by pomiar z jednej i drugiej strony miał mniej więcej tyle samo, wszystko powyżej 8mm oznacza jakiś feler lub skręcenie główki ale to już razej wtedy są bardzo duże różnice
A co to jest łata ? :/ sorry ale nie wiem co to jest
dłuższy kawałek drewna.


A kolega myślał że chodzi o naszywkę na dziurę w gaciach
drewna lub kawałek aluminium / amolinum wpisz łata murarska i będziesz widział jak wygląda.

A kolega myślał że chodzi o naszywkę na dziurę w gaciach
no właśnie

A kolega myślał że chodzi o naszywkę na dziurę w gaciach dobre

Ale może niech posprawdza podstawowe rzeczy, w poprzednim moto tez tak miałem, ze lekko ściągał w jedna stronę, sprawdziłem ciężarki, później opony i okazało sie ze to przednia opona, pomimo na oko dobrego stanu, okazał sie trafiona, podjechałem do serwisu i sprawdzili, Magik z warsztatu poprzykładał ręce jak szaman i powiedział ze jest do wymiany, po wymianie motor jechał prosto jak po sznurku. Jak podjedzie do jakiegos warsztatu to sprawdz mu to za darmo i powiedza, opona, ciężarki czy rama do wymiany
Chociaz mial dwa wydechy po obu stronach może to go stabilizowało ?

Czy to może być to czy obstawiacie coś innego ? dnia Pią 20:55, 29 Mar 2013, w całości zmieniany 1 raz
Też miałęm podobnie po glebie że z jednej strony kiera była bliżej baku przy max. skręcie i na oko niby kiera była prosta ale jak pomierzyłem to się okazało że lekko krzywa , ale mi nic nie falowało i nie ściągał
U mnie po wymianie oleju w lagach jest podobnie. Sprawdzaliśmy ustawienie tylnego koła, ustawienie lag na półce, opony ipt. ale moto po puszczeniu kiery lekko w prawo idzie. Mogę to zbalansować ciałem bez żadnego wysiłku, bo wystarczy, że lekko w lewo się przechylę. Co najdziwniejsze, to kiedy puszczę kierownicę i odchylę się tak aby położyć się na tylnym siedzeniu, to moto jedzie prosto. W momencie zwykłego dosiadu i puszczenia kierownicy, moto leci lekko na prawo. Czasem bardziej, czasem mniej (to już pewnie zależy od stanu drogi). Nie mam pomysłów co to może być. Dodam, że główka ramy jest ok bo mechanik sprawdzał to bardzo dokładnie. dnia Pią 23:58, 26 Lip 2013, w całości zmieniany 1 raz
Kazde ale to kazde z750 sciaga delikatnie w prawo i juz 4szt mialem przyjemnosc sie smignac i wszystkie po 2007 sciaga w prawo. Moj po wymianie wydechu z orginalnego 10kg na zamjennik 2kg smigal jak po sznurku. Kiedys pewien zaprawiony motocyklista mi powiedzial ze z750 ma ten problem z wywazeniem z1000juz nie.
Mi w prawo ciagnal tez a jak puche zmienilem to przestal:)
To się dobrze składa, bo też planuję wymienić wydech.
odświeżam kotleta Panowie.
Ściąga lekko w prawo. Jak daje gazu i trzymam manetkę 2 palcami, czy nawet jednym jedzie prosto.
Puszcze gaz i kierownicę ściąga,
trzymam kierownice leciutko jedną ręką puszcze gaz jedzie prosto powyżej 100 km/h czy coś koło tego jedzie prosto.
jak tylko puszcze kierownice wygląda to tak że motor kładzie się leciutko w prawo i leci.
Z z 2004 wszystko ustawione tak jak ma być
w zimie wymieniałem lagi, były krzywe i zniszczone, wyjmowałem tylny amortyzator, czyściłem napęd kupę różnych rzeczy. Jedyne co to mam leciutko krzywą kierownice różnica 2 cm.
koło tył siedzi równo sprawdzane, lagi równo wchodziły w półki idealnie, koło przód spasowane tak samo idealnie bez problemów, wszystko po skręcane z motorem między nogami nie na stópce.
od tyłu jak się patrzy na motor to tak jak by tylne koło było lekko przesunięte w lewą stronę ? też tak macie mogę podesłać zdjęcie jak ktoś zainteresowany pomocą
  • zanotowane.pl
  • doc.pisz.pl
  • pdf.pisz.pl
  • metta16.htw.pl