,
radialna pompa hamulcowaNiszczarka do gĹowy
Hej, wkurza mnie miękka klamka hebla i długi czas reakcji, tzn trzeba sporo wcisnąć aby coś tam zaczęło hamować, radialna pompa powinna rozwiązać problem. Czytałem opinie ludzi którzy wymieniali zwykłe na radialne i byli zadowoleni, czy coś takiego powinno pasować czy powinienem na coś jeszcze zwracać uwagę?
http://allegro.pl/brembo-klamki-pazzo-racing-pompa-radialna-i4042347980.html Hej, wkurza mnie miękka klamka hebla i długi czas reakcji, tzn trzeba sporo wcisnąć aby coś tam zaczęło hamować, radialna pompa powinna rozwiązać problem. Czytałem opinie ludzi którzy wymieniali zwykłe na radialne i byli zadowoleni, czy coś takiego powinno pasować czy powinienem na coś jeszcze zwracać uwagę? http://allegro.pl/brembo-klamki-pazzo-racing-pompa-radialna-i4042347980.html dobra klamka ale lepszym wyborem i zarazem spełni oczekiwania to TA klamka . Nie ma nic lepszego dobra klamka ale lepszym wyborem i zarazem spełni oczekiwania to TA klamka . Nie ma nic lepszego Ale Cena... Hej, wkurza mnie miękka klamka hebla i długi czas reakcji, tzn trzeba sporo wcisnąć aby coś tam zaczęło hamować, radialna pompa powinna rozwiązać problem. Czytałem opinie ludzi którzy wymieniali zwykłe na radialne i byli zadowoleni, czy coś takiego powinno pasować czy powinienem na coś jeszcze zwracać uwagę? http://allegro.pl/brembo-klamki-pazzo-racing-pompa-radialna-i4042347980.html dobra klamka ale lepszym wyborem i zarazem spełni oczekiwania to TA klamka . Nie ma nic lepszego Bądźmy poważni...... Ja pytam serio... flamaster - kupuj,montuj i pisz czy lepiej działają! musisz testować, inaczej się nie da od poprzedniego sezonu mam taką jak w linku + kilka gratów do niej http://www.motosport.com/motorcycle/BREMBO-RCS-19-BRAKE-MASTER-CYLINDER musisz testować, inaczej się nie da od poprzedniego sezonu mam taką jak w linku + kilka gratów do niej http://www.motosport.com/motorcycle/BREMBO-RCS-19-BRAKE-MASTER-CYLINDER zmieniałeś coś jeszcze w całym układzie hamulcowym? czy tylko klamkę? jakie sa Twoje odczucia? tak zmieniałem panie qurwa tera to to chamuje tak zmieniałem panie qurwa tera to to chamuje a co zmieniałeś oprócz klamki i pompy? coś trzeba przerabiać? ja mam stalowe oploty i standardowe zaciski, musiałbym coś przekładać/dokładać/przerabiać? czy wywalam starą klamkę z pompą, mocuję radialną, zalewa płynem i wsio? tak zmieniałem panie qurwa tera to to chamuje a co zmieniałeś oprócz klamki i pompy? coś trzeba przerabiać? ja mam stalowe oploty i standardowe zaciski, musiałbym coś przekładać/dokładać/przerabiać? czy wywalam starą klamkę z pompą, mocuję radialną, zalewa płynem i wsio? robisz tak jak piszesz i ruuułaaaa kurna opcja fajna ale kasa przegięta i tak... coś w cenach 600-700 zł byłoby realne ale 1,3k to troszkę masakra, dziewczyna by mnie zajeb***** kurna opcja fajna ale kasa przegięta i tak... coś w cenach 600-700 zł byłoby realne ale 1,3k to troszkę masakra, dziewczyna by mnie zajeb***** wydajniejszą pompę masz już w 1000 a radiala po 2006 jeśli chodzi o ta pierwsza to w 100zł się wyrobisz jeśli o radiale to 260-300zł mówię o seryjnych albo ja jestem idiotą albo nie potrafię tego znaleźć na allegro coś takiego? http://allegro.pl/kawasaki-z-1000-03-06-pompa-hamulcowa-przod-i4007481422.html dnia Wto 22:24, 11 Mar 2014, w całości zmieniany 1 raz W zeszłym sezonie zamontowałem radialną pompę hamulcową z CBR'y 2012 w starej Hondzie CB750 i tak dobrze hamowało aż się zawieszenie zeszczało z wrażenia na koniec sezonu W zeszłym sezonie zamontowałem radialną pompę hamulcową z CBR'y 2012 w starej Hondzie CB750 i tak dobrze hamowało aż się zawieszenie zeszczało z wrażenia na koniec sezonu To teraz zawiechę musisz stjuningować. http://allegro.pl/kawasaki-zzr-1400-zx14-07-11r-pompka-hamulca-przod-i3983461111.html To samo co z1000 2007----> , Z750 R Lub GTR 1400 - taką założyłem , dzisiaj była mała jazda 30 km .Hamowanie pierwsza klasa , dozowalność znakomita + oplot stalowy http://allegro.pl/pompa-radialna-r1-z1000-r6-zxr-zx-r-gsxr-cbr-stunt-i3991014694.html jeszcze tu bez zbiorniczka http://allegro.pl/kawasaki-zzr-1400-pompa-sprzegla-radialna-stunt-i4042919761.html dnia Śro 15:14, 12 Mar 2014, w całości zmieniany 1 raz jak by ktoś z was potrzebował to mam tą pompę radialną z oem klamką z regulacją, zbiorniczkiem i czujnikiem stop jak by ktoś z was potrzebował to mam tą pompę radialną z oem klamką z regulacją, zbiorniczkiem i czujnikiem stop to zapraszam TU jak by ktoś z was potrzebował to mam tą pompę radialną z oem klamką z regulacją, zbiorniczkiem i czujnikiem stop to zapraszam TU no i tu mam problem, wyskakuje komunikat: Przepraszamy, ale tylko użytkownicy z uprawnieniami dostępu mogą czytać tematy na tym forum Jak napiszesz 20 postów, to w górnym panelu masz Grupy. Zapisujesz się tam do grupy Giełda i będziesz miał dostęp. Czyli zamiana pompy jest tak banalnie prosta ? Wystarczy wymiana pompy na radialna i hula ? Nie ma znaczenia ilo tloczkowe szczeki ? nom, zakładasz pompę radialną od sporta, taka pompa z reguły obsługują 8 tłoczków, odpowietrzasz, podłączasz czujnik stop i cieszysz się lepszym heblem ja bym tym radialem się tak nie zachwycał bo sama nazwa nie wiele mówi o śr tłoczka gsxr 750 k1 ma 6-tłoczkowe zaciski a wcale nie ma radialnej pompy możesz kupić radialną pompę o mniejszej wydajności ale fakt faktem jeśli chodzi o Z750 to raczej nie uda się trafić na słabszą a no właśnie No i o to wlasnie mi chodzilo bo wszystkie pompy maja raczej rozne pojemnosci w zaleznosci od ilosci tloczkow. Dzieki waski ! A po wymianie klamki co robimy z lusterkiem? jak je zamontować? klamki od sportów nie mają miejsca na lusterko... takie coś kupujesz od 636 04r będzie git ? |
Podstrony
|