, Jakie klocki hamulcowe polecacie na przód? ďťż

Jakie klocki hamulcowe polecacie na przód?

Niszczarka do głowy
Cześć,
jakie klocki hamulcowe polecacie do założenia na przód?


Ja przerobilem u siebie niebieskie nissiny - byly drgania kiery, Galfery i tez byly drgania kiery. W koncu kupilem oryginały i problem znikł.

Jak bys chcial to moge Ci opylic po taniosci ktores z tych klockow. Sa praktycznie nowe.
Mnie najlepiej służyły SBSy (takie jak do ZX10),obecnie mam Galfery i minusęm jest minimalnie słabszy hebel oraz szum/hałas z kloców.

@zoltaibiza - a jak sprawa samego hamowania się miała w w/w?
Najpierw kupilem nissiny. Przy normalnej jezdzie nie bylo drgan tylko slyszalem i czulem chrobot jak klocki sie wzeraja w tarcze. Myslalem ze musza sie spasowac itp. ale to nie ustepowalo. A jak lecialem np. 200km/h i trzeba bylo ostro heblować to kiera rwala na boki dosc mocno.
Co do Galferow to tez drgania byly, moze ciut mniejsze i tak jak piszesz przy hamowaniu bylo je slychac.

Jak montowałem oryginaly to myslalem ze drgania beda tez bo juz myslalem ze cos mam luzne albo co. Bo przeciez Nissin to b.dobra firma. Ale na oryginalach drgań nie ma.

Najgorsze to byly mocne dohamowania z wysokich predkosci - bo te drgania z kiery szly jakby na cale moto.

Co do samego hamowania to nie dosc ze samo hamowanie na oryginalach jest wiele bardziej komfortowe ( bo bez zadnych drgań, chrobotów itp. ) to i skuteczniejsze, bo nie trzeba klamki tak cisnąć mocno jak przy tamtych. dnia Śro 11:51, 19 Sie 2015, w całości zmieniany 1 raz


A jakie to sa oryginalne klocki jakis model nr katalogowy czy cos?bo bede chyba sobie chcial wymienic na jakies. Narazie mialem sinterowe sbsy i sprawowaly sie dobrze. P.s. jaka cena za oryginal i gdzie kupiles?
Placilem za oryginaly cos 202zl za kpl na jedna tarcze. W ASO kupowalem.

Zapodaj jaki masz model moto to Ci moge sprawdzic ile kosztuja. A jak chcesz to moge Ci zapodac caly katalog czesci w pdf'ie, ale bez cen.
2004r kg zeta

2004r kg zeta

Article Number: 43082-0002
Designation: PAD-ASSY-BRAKE
Est. Retail Price: 197,14 PLN

To cena na jedną tarczę.


Można powiedzieć,że cena oryginału 100% wyższa niźli zamienników.

Można powiedzieć,że cena oryginału 100% wyższa niźli zamienników.

no ja za te Nissin'y placilem 330zł. za KPL. dołożyłbym jeszcze 70zł i mam oryginały.
Nie wspomne juz o Galferach ktore jeszcze po Nissin'ach kupiłem. Były tansze ale jak tak pozliczac to bym se kupil 2 kpl. oryginałów ;/
Czasem lepiej kupic od razu oryginały.
Ja mam EBC HH - według mnie idealne na droge, nie czuje żadnego szarpania, nie ma wnerwiającego piszczenia, siła hamulców bardzo dobra. Z oryginałem nie mam porównania. Przerabiałem też ferodo - jak dla mnie troche gorsze od EBC, wymagają lepszego dogrzania. dnia Czw 12:16, 17 Wrz 2015, w całości zmieniany 1 raz
Na oryginałach zrobiłem 26tys km i jeszcze się nadawały na 2-3 tys km
Założyłem ferodo - szumiały i piszczały... po czym zniknęły po 8 tyskm
Założyłem EBC - piszczały, szumiały i słabiej hamowały...
Sprzedałem moto i znowu mam fabrycznie nowe ale zamienniki to dla mnie żadna oszczędność... tylko oryginał. Nie wiem jaki producent je robi, ale nie mam kasy na eksperymenty
Ja w swojej zecie mam założone klocki TRW i hamują bardzo dobrze. Po tarczach nie widać, żeby jakoś specjalnie się zużywały. Nie mam też żadnych drgań na kierownicy.
u mnie założylem SBSy i naprawde je moge polecic!
Andrzej,jaki masz model SBSa (RS)?
Ja u siebie miałem SBSy, były całkiem niezłe ale założyłem oryginały i jestem w sumie bardziej zadowolony. Jezeli chodzi o motocykl to za szybko latam żeby bawić się w eksperymenty 😊
  • zanotowane.pl
  • doc.pisz.pl
  • pdf.pisz.pl
  • metta16.htw.pl