, Pozycja na Z750... ďťż

Pozycja na Z750...

Niszczarka do głowy
Witam w najbliższym czasie zamierzam zakupić Kawe Z 750 lecz mam taki problem.. Otóż jestem dość wysoki [ 190 cm ] i boję się trochę że nie będe się na nim czuł komfortowo...
Co myślicie o moim problemie, może jest na tym forum jakaś wyższa osoba moich rozmiarów jeżdżąca na małym zecie, która może się wypowiedzieć jak czuje się za kierą tej maszyny
Za odpowiedzi z góry Dziękuje...


Gabarytami mały Zet to, to samo co duży Zet. Mam kumpla 192 cm, który jeździ na dużym Zet i sobie chwali. Pogrubił, czyli podniósł lekko siedzenie kierowcy i stwierdził, że jest lepiej.
Ja mam 187cm i małego Zeta i bardzo mi się podoba i nic nie przerabiałem.

W razie drętwienia kolan można za dość niewielkie pieniądze kupić zestaw do podwyższenia lub obniżenia maszynki. dnia Wto 8:18, 08 Mar 2011, w całości zmieniany 1 raz
A ja kolegę Bikers zapraszam do powitalni.

Co do pozycji to jedź gdzieś do salonu czy komisu i posiedź chwilkę na zecie to sam będziesz wiedzieć czy Ci pasuje czy też nie.
Akurat tyż mam 187cm i na małym Zecie zaczynam trzeci sezon,pozycja nadzwyczaj wygodna (czytaj:miastowa),wiatr w N-ce doskwiera dopiero od ok 180km/h.
Jako alternatywa masz Zeta S,czyli z pełną owiewką,zatem wybór należy do ciebie.
Pozdro


No to uspokoiły mnie wasze odpowiedzi..
Nie zostaje mi nic innego jak szukać na allegro czegoś dla mnie .. ; )
I przy okazji wsiąde sobie przymierze się i co najważniejesze przejade i sam ocenie jak się czuje
Może macie jakieś dla mnie rady co do wyboru zeta ??

Może macie jakieś dla mnie rady co do wyboru zeta ??
Jedna, jak kupujesz uzywke to przed kazda decyzja kupna popros kogos zeby wylal ci na glowe kubel zimnej wody:D dnia Wto 17:26, 08 Mar 2011, w całości zmieniany 1 raz

Może macie jakieś dla mnie rady co do wyboru zeta ??
Jedna, jak kupujesz uzywke to przed kazda decyzja kupna popros kogos zeby wylal ci na glowe kubel zimnej wody:D

hehehe to jak on bedzie wygladal ?

[img]
[/img
Dzięki za radę może skorzystam....
Miejmy tylko nadzieję,iż będzie trochę cieplej na dworze
O to można być spokojnym- Wiosna idzie..

O to można być spokojnym- Wiosna idzie..

Niby tak,tylko wsiądziesz taki mokry na Zeta i Cię nieźle przewieje.
186, waga 106 i mysle ze najwiekszy motocykl w swojej klasie bedzie wygodny dla Ciebie
Mam 183 cm i 80kg i pozycja jest jak dla mnie zacna
A grunt to chyba przede wszystkim nastawienie, jak Ci podpasuje charakter moto to i siedzieć się będzie na nim wygonie niezależnie od gabarytów ciała
Nie zostaje nic innego jak szukać wymarzonego Zet-a..
195 cm, Z1000 i jezdzi sie spoczko. I wydaje mi sie ze nie wygladam jak na psie
dobrze ze powiedziales ze Ci sie wydaje
mały OT:
Co jest najważniejsze w seksie od tyłu?
...
Żeby być z tyłu
Szukam pomarańczowej zetki na sprzedaż ale mało jest na allegro...
Wg. mnie najlepiej pasujący kolor ...
Kolego poszukaj na forum Riuxa( właśnie niedawno po roku dałeś mu komentarz w jego galerii) miał lub dalej ma na sprzedaż pomarańczowego Zeta 750.Jeżeli go nie znajdziesz to podbij do Flaminga to jego ziomal i na pewno zna więcej szczegółów!
Pozdro! dnia Sob 9:42, 12 Mar 2011, w całości zmieniany 1 raz

Szukam pomarańczowej zetki na sprzedaż ale mało jest na allegro...
Wg. mnie najlepiej pasujący kolor ...


No i pomarańczowe są najszybsze

No i pomarańczowe są najszybsze
zaraz po czarnych
po zielonych
Jestem za Madrasem A zielona i czarna uzupełniają podium

Jestem za Madrasem A zielona i czarna uzupełniają podium

Bikers jakiego rocznika szukasz? Bo jest we Wrocku pomarańcza z 2009 r
Szukam modelu przed rokiem 2007 z powodu funduszy jakimi dysponuje ..
Ale i tak mnie coś ciągnie do pierwszej wersji, może to za sprawą tego design-u
siema, witam po zimowej przerwie. Rychu widzę że pamięć nie zawodzi . Zet właśnie do sprzedania za niedługo wrzuce na allegro . Jak tam latacie coś ?
No ja dziś 250km zrobione razem z plecakiem i malina
Riux chyba nie chcesz zamienić Zeta na R1 ?
pozycja jest ok, ale dla mnie to siedzisko jest troche za twarde
co do siedziska to zawsze można zrobić małą żelową przeróbkę
słyszałem właśnie o takiej przeróbce a ile takie coś może kosztować..?
Ja obniżałem kanapę, zakładałem wkładkę żelową i nowe obicie i zapłaciłem ok 280 zł wszystko robiłęm w firmie Mario-moto z Rybnika

http://www.z1000.fora.pl/galeria,2/moj-maly-zetorek,1993-30.html dnia Nie 22:56, 13 Mar 2011, w całości zmieniany 1 raz
No to ładnie Rychu, rozdziewiczyłeś sezon . My dzisiaj na spokojnie tylko gumy rozgrzalismy
Mam pytanie do posiadaczy wersji "s". Czy drętwieją wam ręce na eSce przy jednostannej prędkości, z powodu oporu wiatru, który naciska na wewnętrzną stronę łokci ??

W niedzielę jak leciałem na A4, jechałem sobie spokojnie 130-140km/h i ciągle czułem opór wiatru na rękach w okolicach łokci, co spowodowało po przejechaniu około 30km paskudne drętwienie całych rąk do tego stopnia że musiałem pilnie się zatrzymywać bo przestawałem czuć w rękach kierę

W żadnych poprzednich motorach mi się takie coś nie działo, nawet jak jeździłem gołym Z1000 to nie było takich problemów, prócz tego, że powyżej 150 urywało mi łep

Mam pytanie do posiadaczy wersji "s". Czy drętwieją wam ręce na eSce przy jednostannej prędkości, z powodu oporu wiatru, który naciska na wewnętrzną stronę łokci ??

mi nie dretwieja nigdy nie mialem z tym problemow chyba jest cos nie tak z motongiem
Ja natomiast mam całe 170cm w kapeluszu i Zecik jest po prostu idealny. Fakt, nie stąpam całą stopą i odrywam się od siedzenia powyżej 220km/h ale po mieście bajeczka
Wcześniej śmigałem na Sradzie i R6 i w porównaniu z nimi Zet to jak wygodny fotel w zestawieniu z taboretem. dnia Wto 15:20, 19 Lip 2011, w całości zmieniany 1 raz
Czesc i czolem
Krotkie pytanie odnosnie wysokosci mojej Zetki.
Jako ze moto bylo zakupione przez kobiete w salonie kawasaki, motocykl zostal (przypuszczam ze fabrycznie choc nie wiem czemu) obnizony do jej wzrostu. Z tego co sie orientuje to standard powinien miec 815mm , moj ma chyba 775 (dzis dokladnie sprawdze)..Moje pytanie: czy kwestia obnizenia lub podwyzszenia to zmiana tych dwoch linkow (tak w anglii sie to nazywa...) ktore lacza amo z wahaczem (chyba..)?
Przygladalem sie zawieszeniu i w zasadzie nic tam nie widze zmodyfikowanego..Dzis zmierze te linki i wowczas moze bedzie wiadomo czy to to i jaka jest roznica miedzy tymi a standardowymi (i tu prosze aby ktos o dobrym sercu i odrobinie czasu podal dlugosc standardowych). Zatem jesli zalozymy ze to kwestia tylko tych linkow to kolejne pytanie - jak skomplikowana jest wymiana tego ?Czy wymagany jest podnosnik albo jakis stand? Czy ktos o nienajgorszych umiejetnosciach mechanicznych ( umiem robic i pic bimber) poradzi sobie?
Chcialbym aby motocykl mial swoja pierwotna wysokosc.Mam 182cm wzrostu i 92 kg..Siedzac na kawie mam wrazenie ze jednak jestem za nisko..Serdeczne dzieki za uwage i ewentualna pomoc. dnia Czw 12:01, 25 Cze 2015, w całości zmieniany 1 raz
Podnieś na tylnym amurku i pójdzie w górę. tzn powinno pomóc. W sumie ja swoją wcześniejszą kawe tylko obniżyłam 1.5cm ale pogorszyło komfort.
A Z750 jest wygodna, nie leży się jak na sporcie. Jest dla mnie moto idealne.
Żeby obniżyć albo podwyższyć Z-eta to właśnie z tyłu wymienia się te "linki" ( łączniki amora ) a z przodu lagi możesz mieć za bardzo wpuszczone . Tu masz link do aukcji z zestawem obniżającym http://allegro.pl/obnizenie-zawieszenia-trw-kawasaki-z-750-od-2007r-i5472439834.html dnia Czw 14:59, 25 Cze 2015, w całości zmieniany 1 raz
Ja kupiłem obniżony na dźwigniach Ultima Alloy. Od osi do osi jest 18cm.
Człowiek z allegro, który ma oryginalne dźwignie podaje wymiar 17,5cm.
Jak te pół centymetra przekłada się na wysokość siedzenia?

ps. jakby ktoś chciałby się zamienić za oryginały, pisać na pw. dnia Czw 17:52, 25 Cze 2015, w całości zmieniany 1 raz
Ok, wczoraj dokladnie zmierzywszy wysokosc siedziska i jest 775mm, 40 mniej niz standard, te 'linki' ( bo nadal nie wiem jak to sie nazywa..)
maja calkowita dlugosc 225mm wiec nie wiem jaka to jest roznica miedzy standardem.Z tego co wiem to to dziala tak ze dluzsze linki = nizszy moto i odwrotnie ( nizszy moto = dluzsze linki )
Czy wymiana jest skomplikowana czy jest to kwestia odkrecenia dwoch srub i wymienienia owego kawalka metalu?

http://www.ebay.co.uk/itm/310695650646?_trksid=p2060353.m1438.l2648&ssPageName=STRK%3AMEBIDX%3AIT

Pozdro
Ja już mam swoje dźwignie http://www.ebay.co.uk/itm/310354819454?_trksid=p2057872.m2749.l2649&ssPageName=STRK%3AMEBIDX%3AIT
Jaki tam smar dać w tuleje?
Skvrnsk, jak juz wymienisz to podziel sie informacjami jak Ci poszlo i czy duzo trudu bylo + ewentualne rady co robic a czego nie..
Dziekowac z gory .
Takie wątpliwości mnie naszły. Mój sprzęcior już jest obniżony, nie wiem o ile dokładnie, ale jest. Dźwignie z ebay mają o 20mm mniejszy rozstaw otworów. To jak one mają go podnieść o 30mm w stosunku do oryginału?!?!
Bo z tym wlasnie tak jest ze im dluzsze te laczniki tym nizszy motocykl i odwrotnie, krotsze sprawiaja ze moto idzie w gore..jak sie przypatrzysz zawieszeniu i skminisz jak to wszystko jest powiazane to zobaczysz ze ma to sens
Znam zasadę działania zawieszenia, ale nie o to chodzi.
Dźwignie, które kupiłem mają rozstaw otworów mniejszy o 20mm od moich, które obniżają moto.
To jakim sposobem te 20mm różnicy przełoży się na podwyższenie go o 30mm od oryginału. Przypominam, że mój jest obniżony. Niestety sprzedający ma urlop i też nie odpowiada.
@skvrnsk - zakładaj i wtedy wypowiesz się!
Założone. Potwierdzone. Jest 30mm. Fotorelacja niebawem.

ps. żeby nie było tak różowo... stopka do przeróbki(wydłużenia) lub wymiany z innego moto.
Norma ze skracaną nózią przy tego typu zabiegu.
Zatem kolejny zakup - ori stopka!
Stopka jest oryginalna, a żeby było zabawniej była po ślizgu i jest przytarta i przyrdzewiała.... więc kupiłem drugą :facepalm:
Teraz potrzebuję dłuższą od oryginału, ale mam już plan. Od spodu przyspawam grubą metalową płytkę w kształcie podstawki.
Dzieki za info, nie pomyslalem nawet przez chwile o stopce..Zastanawiam sie czy moja jest oryginalna po obnizeniu moto przez poprzedniego wlasciciela.
Ktos mialby czas i chec zmierzyc oryginal?
Pozdro


Są fajne regulowane stopki, ale cena rzędu 100$ odstrasza.
skvrnsk serdeczne dzieki.
To sie nazywa szybka i konkretna odpowiedz
No przejechałem dłuższy odcinek i powiem, że pozycja nie jest za wygodna na trasę - cały tułów leci do przodu i opiera się na rękach. Trzeba by rozpruć siedzenie i inaczej wyprofilować. 30mm to jednak trochę za dużo. Na szczęście mam wypuszczone lagi nad półkę ok. 20mm, to sobie to zniweluję. dnia Pią 14:30, 17 Lip 2015, w całości zmieniany 1 raz
Dupka w gorze:)
Wczoraj otrzymalem zestaw wiec od razu wzialem sie za robote.
Dzieki Skvrnsk i jego zdjeciom poszlo latwo i bezproblemowo.
Laczny czas ok 30 minut. Dodal bym tylko do tego tutorialu ze trzeba odkrecic srube kola i poluznic nieco lancuch..
Moj moto mial wzrosnac o 30mm..wzrosl o 60! Aczkolwiek czuje ze jest wlasnie tak jak ma byc. Moze faktycnzie troche jojca na bak wchodza no i stopka..Kat pod jakim stoi teraz kawa jest masakryczny:) musze szybko to zmienic bo siedzac teraz w pracy zagladam co chwile przez okno zastanawiajac sie czy jeszcze stoi czy juz moze lezy.
Praca faktycznie latwa i przyjemna. Minimum narzedzi potrzebne.
Raz jeszcze uklon e strone kolegi Skvrnsk. Dobra robota!
Pozdro
  • zanotowane.pl
  • doc.pisz.pl
  • pdf.pisz.pl
  • metta16.htw.pl