,
Pozycja na Z750...Niszczarka do gĹowy
Witam w najbliższym czasie zamierzam zakupić Kawe Z 750 lecz mam taki problem.. Otóż jestem dość wysoki [ 190 cm ] i boję się trochę że nie będe się na nim czuł komfortowo...
![]() Co myślicie o moim problemie, może jest na tym forum jakaś wyższa osoba moich rozmiarów jeżdżąca na małym zecie, która może się wypowiedzieć jak czuje się za kierą tej maszyny ![]() Za odpowiedzi z góry Dziękuje... ![]() Gabarytami mały Zet to, to samo co duży Zet. Mam kumpla 192 cm, który jeździ na dużym Zet i sobie chwali. Pogrubił, czyli podniósł lekko siedzenie kierowcy i stwierdził, że jest lepiej. Ja mam 187cm i małego Zeta i bardzo mi się podoba i nic nie przerabiałem. W razie drętwienia kolan można za dość niewielkie pieniądze kupić zestaw do podwyższenia lub obniżenia maszynki. dnia Wto 8:18, 08 Mar 2011, w całości zmieniany 1 raz A ja kolegę Bikers zapraszam do powitalni. Co do pozycji to jedź gdzieś do salonu czy komisu i posiedź chwilkę na zecie to sam będziesz wiedzieć czy Ci pasuje czy też nie. Akurat tyż mam 187cm i na małym Zecie zaczynam trzeci sezon,pozycja nadzwyczaj wygodna (czytaj:miastowa),wiatr w N-ce doskwiera dopiero od ok 180km/h. Jako alternatywa masz Zeta S,czyli z pełną owiewką,zatem wybór należy do ciebie. Pozdro No to uspokoiły mnie wasze odpowiedzi.. Nie zostaje mi nic innego jak szukać na allegro czegoś dla mnie .. ; ) I przy okazji wsiąde sobie przymierze się i co najważniejesze przejade i sam ocenie jak się czuje ![]() Może macie jakieś dla mnie rady co do wyboru zeta ?? ![]() Może macie jakieś dla mnie rady co do wyboru zeta ?? ![]() Jedna, jak kupujesz uzywke to przed kazda decyzja kupna popros kogos zeby wylal ci na glowe kubel zimnej wody:D dnia Wto 17:26, 08 Mar 2011, w całości zmieniany 1 raz Może macie jakieś dla mnie rady co do wyboru zeta ?? ![]() Jedna, jak kupujesz uzywke to przed kazda decyzja kupna popros kogos zeby wylal ci na glowe kubel zimnej wody:D hehehe ![]() ![]() [img] ![]() [/img Dzięki za radę może skorzystam.... ![]() Miejmy tylko nadzieję,iż będzie trochę cieplej na dworze ![]() O to można być spokojnym- Wiosna idzie.. ![]() O to można być spokojnym- Wiosna idzie.. ![]() Niby tak,tylko wsiądziesz taki mokry na Zeta i Cię nieźle przewieje. ![]() 186, waga 106 i mysle ze najwiekszy motocykl w swojej klasie bedzie wygodny dla Ciebie ![]() Mam 183 cm i 80kg i pozycja jest jak dla mnie zacna ![]() A grunt to chyba przede wszystkim nastawienie, jak Ci podpasuje charakter moto to i siedzieć się będzie na nim wygonie niezależnie od gabarytów ciała ![]() Nie zostaje nic innego jak szukać wymarzonego Zet-a.. ![]() 195 cm, Z1000 i jezdzi sie spoczko. I wydaje mi sie ze nie wygladam jak na psie ![]() dobrze ze powiedziales ze Ci sie wydaje ![]() mały OT: Co jest najważniejsze w seksie od tyłu? ... Żeby być z tyłu ![]() Szukam pomarańczowej zetki na sprzedaż ale mało jest na allegro... ![]() Wg. mnie najlepiej pasujący kolor ... ![]() Kolego poszukaj na forum Riuxa( właśnie niedawno po roku dałeś mu komentarz w jego galerii) miał lub dalej ma na sprzedaż pomarańczowego Zeta 750.Jeżeli go nie znajdziesz to podbij do Flaminga to jego ziomal i na pewno zna więcej szczegółów! Pozdro! dnia Sob 9:42, 12 Mar 2011, w całości zmieniany 1 raz Szukam pomarańczowej zetki na sprzedaż ale mało jest na allegro... ![]() Wg. mnie najlepiej pasujący kolor ... ![]() No i pomarańczowe są najszybsze ![]() No i pomarańczowe są najszybsze ![]() zaraz po czarnych ![]() ![]() po zielonych ![]() Jestem za Madrasem ![]() ![]() Jestem za Madrasem ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Szukam modelu przed rokiem 2007 z powodu funduszy jakimi dysponuje .. Ale i tak mnie coś ciągnie do pierwszej wersji, może to za sprawą tego design-u ![]() siema, witam po zimowej przerwie. Rychu widzę że pamięć nie zawodzi ![]() ![]() No ja dziś 250km zrobione razem z plecakiem i malina ![]() Riux chyba nie chcesz zamienić Zeta na R1 ? ![]() pozycja jest ok, ale dla mnie to siedzisko jest troche za twarde co do siedziska to zawsze można zrobić małą żelową przeróbkę ![]() słyszałem właśnie o takiej przeróbce a ile takie coś może kosztować..? ![]() Ja obniżałem kanapę, zakładałem wkładkę żelową i nowe obicie i zapłaciłem ok 280 zł wszystko robiłęm w firmie Mario-moto z Rybnika http://www.z1000.fora.pl/galeria,2/moj-maly-zetorek,1993-30.html dnia Nie 22:56, 13 Mar 2011, w całości zmieniany 1 raz No to ładnie Rychu, rozdziewiczyłeś sezon ![]() ![]() Mam pytanie do posiadaczy wersji "s". Czy drętwieją wam ręce na eSce przy jednostannej prędkości, z powodu oporu wiatru, który naciska na wewnętrzną stronę łokci ![]() W niedzielę jak leciałem na A4, jechałem sobie spokojnie 130-140km/h i ciągle czułem opór wiatru na rękach w okolicach łokci, co spowodowało po przejechaniu około 30km paskudne drętwienie całych rąk do tego stopnia że musiałem pilnie się zatrzymywać bo przestawałem czuć w rękach kierę ![]() W żadnych poprzednich motorach mi się takie coś nie działo, nawet jak jeździłem gołym Z1000 to nie było takich problemów, prócz tego, że powyżej 150 urywało mi łep ![]() Mam pytanie do posiadaczy wersji "s". Czy drętwieją wam ręce na eSce przy jednostannej prędkości, z powodu oporu wiatru, który naciska na wewnętrzną stronę łokci ![]() ![]() ![]() ![]() Ja natomiast mam całe 170cm w kapeluszu i Zecik jest po prostu idealny. Fakt, nie stąpam całą stopą i odrywam się od siedzenia powyżej 220km/h ale po mieście bajeczka ![]() Wcześniej śmigałem na Sradzie i R6 i w porównaniu z nimi Zet to jak wygodny fotel w zestawieniu z taboretem. ![]() Czesc i czolem ![]() Krotkie pytanie odnosnie wysokosci mojej Zetki. Jako ze moto bylo zakupione przez kobiete w salonie kawasaki, motocykl zostal (przypuszczam ze fabrycznie choc nie wiem czemu) obnizony do jej wzrostu. Z tego co sie orientuje to standard powinien miec 815mm , moj ma chyba 775 (dzis dokladnie sprawdze)..Moje pytanie: czy kwestia obnizenia lub podwyzszenia to zmiana tych dwoch linkow (tak w anglii sie to nazywa...) ktore lacza amo z wahaczem (chyba..)? Przygladalem sie zawieszeniu i w zasadzie nic tam nie widze zmodyfikowanego..Dzis zmierze te linki i wowczas moze bedzie wiadomo czy to to i jaka jest roznica miedzy tymi a standardowymi (i tu prosze aby ktos o dobrym sercu i odrobinie czasu podal dlugosc standardowych). Zatem jesli zalozymy ze to kwestia tylko tych linkow to kolejne pytanie - jak skomplikowana jest wymiana tego ?Czy wymagany jest podnosnik albo jakis stand? Czy ktos o nienajgorszych umiejetnosciach mechanicznych ( umiem robic i pic bimber) poradzi sobie? Chcialbym aby motocykl mial swoja pierwotna wysokosc.Mam 182cm wzrostu i 92 kg..Siedzac na kawie mam wrazenie ze jednak jestem za nisko..Serdeczne dzieki za uwage i ewentualna pomoc. dnia Czw 12:01, 25 Cze 2015, w całości zmieniany 1 raz Podnieś na tylnym amurku i pójdzie w górę. tzn powinno pomóc. W sumie ja swoją wcześniejszą kawe tylko obniżyłam 1.5cm ale pogorszyło komfort. A Z750 jest wygodna, nie leży się jak na sporcie. Jest dla mnie moto idealne. Żeby obniżyć albo podwyższyć Z-eta to właśnie z tyłu wymienia się te "linki" ( łączniki amora ) a z przodu lagi możesz mieć za bardzo wpuszczone . Tu masz link do aukcji z zestawem obniżającym http://allegro.pl/obnizenie-zawieszenia-trw-kawasaki-z-750-od-2007r-i5472439834.html dnia Czw 14:59, 25 Cze 2015, w całości zmieniany 1 raz Ja kupiłem obniżony na dźwigniach Ultima Alloy. Od osi do osi jest 18cm. Człowiek z allegro, który ma oryginalne dźwignie podaje wymiar 17,5cm. Jak te pół centymetra przekłada się na wysokość siedzenia? ps. jakby ktoś chciałby się zamienić za oryginały, pisać na pw. dnia Czw 17:52, 25 Cze 2015, w całości zmieniany 1 raz Ok, wczoraj dokladnie zmierzywszy wysokosc siedziska i jest 775mm, 40 mniej niz standard, te 'linki' ( bo nadal nie wiem jak to sie nazywa..) maja calkowita dlugosc 225mm wiec nie wiem jaka to jest roznica miedzy standardem.Z tego co wiem to to dziala tak ze dluzsze linki = nizszy moto i odwrotnie ( nizszy moto = dluzsze linki ![]() Czy wymiana jest skomplikowana czy jest to kwestia odkrecenia dwoch srub i wymienienia owego kawalka metalu? http://www.ebay.co.uk/itm/310695650646?_trksid=p2060353.m1438.l2648&ssPageName=STRK%3AMEBIDX%3AIT Pozdro Ja już mam swoje dźwignie http://www.ebay.co.uk/itm/310354819454?_trksid=p2057872.m2749.l2649&ssPageName=STRK%3AMEBIDX%3AIT Jaki tam smar dać w tuleje? Skvrnsk, jak juz wymienisz to podziel sie informacjami jak Ci poszlo i czy duzo trudu bylo + ewentualne rady co robic a czego nie.. Dziekowac z gory . Takie wątpliwości mnie naszły. Mój sprzęcior już jest obniżony, nie wiem o ile dokładnie, ale jest. Dźwignie z ebay mają o 20mm mniejszy rozstaw otworów. To jak one mają go podnieść o 30mm w stosunku do oryginału?!?! Bo z tym wlasnie tak jest ze im dluzsze te laczniki tym nizszy motocykl i odwrotnie, krotsze sprawiaja ze moto idzie w gore..jak sie przypatrzysz zawieszeniu i skminisz jak to wszystko jest powiazane to zobaczysz ze ma to sens ![]() Znam zasadę działania zawieszenia, ale nie o to chodzi. Dźwignie, które kupiłem mają rozstaw otworów mniejszy o 20mm od moich, które obniżają moto. To jakim sposobem te 20mm różnicy przełoży się na podwyższenie go o 30mm od oryginału. Przypominam, że mój jest obniżony. Niestety sprzedający ma urlop i też nie odpowiada. @skvrnsk - zakładaj i wtedy wypowiesz się! ![]() Założone. Potwierdzone. Jest 30mm. Fotorelacja niebawem. ps. żeby nie było tak różowo... stopka do przeróbki(wydłużenia) lub wymiany z innego moto. Norma ze skracaną nózią przy tego typu zabiegu. ![]() Zatem kolejny zakup - ori stopka! Stopka jest oryginalna, a żeby było zabawniej była po ślizgu i jest przytarta i przyrdzewiała.... więc kupiłem drugą :facepalm: Teraz potrzebuję dłuższą od oryginału, ale mam już plan. Od spodu przyspawam grubą metalową płytkę w kształcie podstawki. Dzieki za info, nie pomyslalem nawet przez chwile o stopce..Zastanawiam sie czy moja jest oryginalna po obnizeniu moto przez poprzedniego wlasciciela. Ktos mialby czas i chec zmierzyc oryginal? Pozdro ![]() Są fajne regulowane stopki, ale cena rzędu 100$ odstrasza. skvrnsk serdeczne dzieki. To sie nazywa szybka i konkretna odpowiedz ![]() No przejechałem dłuższy odcinek i powiem, że pozycja nie jest za wygodna na trasę - cały tułów leci do przodu i opiera się na rękach. Trzeba by rozpruć siedzenie i inaczej wyprofilować. 30mm to jednak trochę za dużo. Na szczęście mam wypuszczone lagi nad półkę ok. 20mm, to sobie to zniweluję. dnia Pią 14:30, 17 Lip 2015, w całości zmieniany 1 raz Dupka w gorze:) Wczoraj otrzymalem zestaw wiec od razu wzialem sie za robote. Dzieki Skvrnsk i jego zdjeciom poszlo latwo i bezproblemowo. Laczny czas ok 30 minut. Dodal bym tylko do tego tutorialu ze trzeba odkrecic srube kola i poluznic nieco lancuch.. Moj moto mial wzrosnac o 30mm..wzrosl o 60! Aczkolwiek czuje ze jest wlasnie tak jak ma byc. Moze faktycnzie troche jojca na bak wchodza no i stopka..Kat pod jakim stoi teraz kawa jest masakryczny:) musze szybko to zmienic bo siedzac teraz w pracy zagladam co chwile przez okno zastanawiajac sie czy jeszcze stoi czy juz moze lezy. Praca faktycznie latwa i przyjemna. Minimum narzedzi potrzebne. Raz jeszcze uklon e strone kolegi Skvrnsk. Dobra robota! Pozdro |
Podstrony
|