, peugeot jetforce 2004(gaźnik) kłopoty z iskrą ďťż

peugeot jetforce 2004(gaźnik) kłopoty z iskrą

Niszczarka do głowy
Witam.Mam nie typowy problem , skuterek po swapie silnika i elektryki , moduł zapłonowy dosyć nie typowy bo posiada 8 wyprowadzeń .Iskra pojawia się tylko w momencie przyłożenia masy do połączonych przewodów(czerwono-czarny oraz biało czarny) jeśli są połączone lub rozłączone iskry nie ma .Ma ktoś jakiś pomysł?? Stawiam skrzynkę żywca

[img]


ten CDI jest w większej obudowie >?> zrób foty CDI .. możliwe ,że ma on przetwornice wewnątrz


Taki oto badziew
raczej ogromne ... pewnie ma przetwornice i immobilaizer .. wiem ,że peugeot takie stosuje .... jeśli nie ma cewki ładującej na statorze to na pewno ma przetwornice ...ale można spróbować zastosować elektrownie ze starszej wersji


Zapomniałem dodać najważniejszego , że iskra była i silnik palił na dotyk.
Immo to nie posiada i z tego co wiem to przetwornicy raczej też nie (chyba że jest przygotowany pod taki wariant)
Cewki sprawdzałem i przy kręceniu rozrusznikiem na wyjściu jest 50v
Skoro iskra się pojawia to cdi też raczej ok



dnia Nie 17:43, 13 Mar 2011, w całości zmieniany 1 raz

By krokodyl66 at 2010-02-05 zrób cos takiego ... zawsze działa ...
Tylko jest pewien szczegół bo ten moduł steruje elektryczną pompką oleju ........
podaje impulsy >?? czy po prostu załącza napięcie ???
Podaje imulsy zależne od obrotów silnika , zastanawiam się czy dało by się zrobić taki układ który by podawał impulsy do tej pompki . Można by było liczyć sygnały z impulsatora i zrobić jakiś dzielnik .Trudne by to było do wykonania ??
nie to nie jest trudne ... kwestia co to steruje ??? jakiego typu dozownik oleju ??
Cześć.Steruje to biegunem ujemnym , wydajność pompki to 0,00664 ml/suw(zasilanie pompki 12v)
Witam sterowanie sprawa nieistotna czy plus czy minus .. jakie napięcie .. też nie jest istotne .. pytanie jest typu co jest podajniekiem oleju? mini pompka z membraną czyli 1 impuls kliknięcie i 1 mini dawka oleju ..?
Dokładnie jest tak jak piszesz
nie będzie problemu -- ile impulsów na minutę przy wolnych obrotach ?? orientacyjnie ???-- mechanizm działa tak ,że wraz ze wzrostem obrotów wzrasta napięcie na statorze i układ elektroniczny zwiększa częstotliwość impulsów do pompki wraz ze wzrostem napięcia-- w układach dozowania sterowania tam gdzie precyzja nie jest bardzo istotna unika się dzielników częstotliwości .. stosuje się proste metody przelicz ile ma być dostarczonego oleju na minute przy wolnych obrotach .. ile przy 5 Tys ..//// z tego wyjdzie ile impulsów przy wolnych ile przt 5 tys.. wiadomo krzywa wzrostu liniowa dnia Pon 10:12, 14 Mar 2011, w całości zmieniany 2 razy
Dostałem na pocztę odpowiedż dla Ciebie od kolegi nyemi z Węgier tam jest zastosowany prosty dzielnik przez 2 Masz praktycznie gotowe rozwiązanie problemu-- fotki rozebranego CDI ściagnołem z forum elektroda.pl natomiast schemat jest dziełem nyemi --schemat cdi juz odrysowałem z płytki ..




Dzielnik zbudowany na 4040 dzieli częstotliwość ładowania CDI przez 256 ...czyli co 256 obrotów Masz ! impuls na pompkę ..długość impulsu zależna jest od R6 i C3 w układzie 4001 można to zbudować bez problemu natomiast CDI jest praktycznie takie jak na stronie z tym ,ze rezystor za miast 22K jest 2,2 K dnia Pon 12:50, 14 Mar 2011, w całości zmieniany 3 razy
  • zanotowane.pl
  • doc.pisz.pl
  • pdf.pisz.pl
  • metta16.htw.pl