, Suzuki Rm 125 1995rok słaba iskra. ďťż

Suzuki Rm 125 1995rok słaba iskra.

Niszczarka do głowy
Witam mam suzuki rm 125 z 1995 roku pewnego razu się woziłem dostała trochę w dupę no i wszystko git chodzi dobrze przyjechałem do domu na drugi dzień już nie odpaliła sprawdziłem iskrę dałem inną świecę no i nie ma iskry przywiozłem mechanika stwierdził , że poszły cewki zamówiłem nowe założyłem no i nie odpalił motor iskra jest ale bardzo słaba strzela z tłumika i nic nawet na pych nie odpali zmieniałem świece i nic iskra bardzo słaba tyle co ją widać


Witam .. dla czego mieszanka zapala się w tłumiku ??? Inna sprawa skoro mechanik stwierdził ... Wymieniłeś i co dalej z mechanikiem ??
Ja to radził bym też kompresje sprawddzic , bo skoro 2t strzela w tłumik to raczej po pierścionkach
Wrzuć fotki jaki tam masz zapłon i cewki


kompresja jest dobra bo ma 10 atmosfer. mechanik lipa bo sam nie wie co jest i nie ma czasu.coś jest nie tak z iskrą zmieniałem już kabel od świec , fajkę , świecę no i nic słaba iskra nadal . a z statorem (uzwojenie)to może być że na nowym są tylko 2 nawinięte a na starym jest 6 nawiniętych cewek no i czy może za mały prąd dawać ? czy mogło się też koło rozmagnesować ?
Foty statora i wszystkiego co tam Masz podejrzane .. też całego motorka najlepiej zamieszczaj w naszej galerii ...albo do Dawida wyślij na maila
jeszcze poprosił bym o podanie maila Dawida bo nie za bardzo ogarniam to forum
http://www.zaplon.fora.pl/viewimage.php?i=329

opisz czy na środku uzwojenia to ciemniejsza taśma izolująca czy przepalona izolacja ??
nie to jest izolacja. jeszcze jak podłączę próbówkę do kabli co wychodzą od cewki 2 kable do jednego dam masę do drugiego przyłożę próbówkę i kopnę kopnikiem to się zaświeci próbówka.
za miast próbówki podłącz miernik i na zakresie prądu zmiennego zmierz napięcie powinno pokazać 30V z dużą tolerancją .... ( w crosowych wysoko obrotowych napięcie jest mniejsze przy rozruchu ... w większych pojemnościach na przykład ktm LC4 . miernik pokaże 40V .. )
już sprawdziłem pokazało niecałe 20 v
Zrób takie doświadczenie poskładaj to jak było moto na stojak wsadz np 3bieg i kręcąc kołem do tyłu ! obserwuj iskrę , potem napisz czy widać jakieś zmiany
ok jutro tak zrobię i napiszę
Witam piszę na prośbę autora tematu

Witam zrobiłem tak jak pan mówił wrzuciłem 3 bieg i kręciłem kołem do tyłu no i iskra jest powiem zajebi... tylko co mam teraz zrobić jak odwrócić zapłon i może kable dało by się przemienić ???
zamienić .. ale.... motocykl pracował ! uwaga przy zmianie przewodów na czujniku iskra w innym miejscu .... ! Może okazać się niebezpieczne dla silnika ... zmiana przewodów od statora nie ma z tym problemu ...... trzeba ustalić przyczynę usterki ... ! najczęściej cewki statora uegają uszkodzeniu .. sprawdz czy nie mają przejścia do masy .. czyli zmierz rezystancje po między rdzeniem i przewodami
witam zrobiłem tak że przemieniłem przewody od statora i motor pali tylko na pych tylko jeszcze kwestia ustawienia zapłonu i zmiany świecy jutro będę maił nową świecę to się okaże czy zapali na kopnik .
Witam mam problem z iskra motor zgasłmi podczas jazdy brakło iskry. Mechanik powiedzial ze wszystko jest spalone powymienialem wszystkie czesci dotyczące elektryki i iskra się pojawiła, niestety jeest prawie niewidoczna dlatego motor odpali ale nie moze złapac wysokich obrotow, wymienilem gażnik na nowy i nadal to samo. Nie wiem co mam robiś jak by ktos cos wiedział odezwijcie sie pozdro [/b
  • zanotowane.pl
  • doc.pisz.pl
  • pdf.pisz.pl
  • metta16.htw.pl