, Odblokowanie mocy,czyli zagięty przewód paliwowy ďťż

Odblokowanie mocy,czyli zagięty przewód paliwowy

Niszczarka do głowy
Witam użytkowników Zetów. Mam problem. Mianowicie sprowadziłem Kawasaki z750s rok prod 2006 ze Szwajcarii. Tam motor miał ograniczoną moc poprzez założony ogranicznik otwarcia manetki (blokada mechaniczna), po zdemontowaniu tejże blokady okazało się że do połowy (wcześniejsze ustawienie manetki) silnik rozkręca się do około 5 tyś obrotów jednak odkręcenie manetki dalej ( do skrajnego punktu) powoduje spadek prędkości obrotowej do około 3 tysięcy obrotów. Czy ktoś może się orientuje co jest nie tak, czy jest może jeszcze gdzieś jakaś blokada o której nie mam pojęcia, a może po prostu coś nawaliło. Z góry dziękuję za odpowiedź


Ja również miałem Z 750 S rocznik 2006-ty sprowadzoną z Szwajcarii Dziwię się , że masz zablokowaną Podejrzewam bardziej , że to coś nie tak z "Bike-m" niestety Po za tym najlepiej będzie jak zdejmiesz zbiornik i zobacz czy wężyk paliwa nie jest zablokowany (zagięty) Często to jest tego przyczyną Bo jeżeli założona jest blokada , to z forum bez oglądania i pełnego opisu co masz na wtryskach , mało kto może podpowiedzieć Tobie inne rozwiązanie Mam jednak nadzieję , że to tylko ten zagięty wężyk dnia Nie 11:17, 06 Maj 2012, w całości zmieniany 1 raz
Wiem że ciężko cokolwiek powiedzieć nie widząc maszyny. Jeśli chodzi o ten wężyk paliwa - wątpię raczej sprawdzałem i nie powinien być zagięty ale ręki nie dam sobie obciąć toteż na pewno sprawdzę. Dzwoniłem do serwisu i powiedzieli mi że może sterownik wtrysku (czy tam komputer jak zwał tak zwał) może być tak wysterowany że nie pozwala na większą prędkość obrotową, jednak jak przeglądam forum to nikt nie pisał nic żeby tak miał. Najlepiej byłoby pożyczyć od kogoś taki sterownik i spróbować wpiąć do mojego moto. Może być również sprawa że coś w moto jest niesprawne bądź uszkodzone, ale dlatego piszę tutaj na forum, może ktoś miał podobne doświadczenie i będzie mi mógł pomóc.
Mój (były ) motocykl stoi w naprawie i jakbyś mieszkał blisko Słupska to poprosiłbym o pożyczenie go na chwilę A tak to nawet nie będę próbował Tym bardziej , że "Bike" jest dawno sprzedany i po przez to już ma innego właściciela


Nad czym tu główkować, może zacząć od telefonu do aso kawasaki, czy wiedza, o co kaman.
No tak tak jest najprościej
Moje poprzednie moto było zblokowane (import z Niemiec). Wszystko miałem elegancko opisane w papierach - min. w dowodzie rejestracyjnym "moc ograniczona poprzez bolec w przepustnicy ... dalej podane wymiary śrubki". Kastracja jest i mechaniczna (rollgaz, przepustnica, gaźniki - jak są, wydech) i elektroniczna (sam komp i moduły). Przeglądnij papiery,tam musi być jakiś ślad. Z tego co piszesz temat leży w kompie - ktoś ci przesunął "punkt ograniczenia obrotów(cytat z innego forum)", możliwe też, że pozmieniał mapy. O kastrowaniu moto już dużo napisano, z całą pewnością wujek google pomoże.

Jeśli chodzi o ASO, to nie był bym taki pewien, że ogarną temat. U mnie wykręcili śrubkę ale nie ogarnęli modułu.

PS
Jeżeli chodzi o elektro to często w torbie z narzędziami jest zaślepka luźna, żeby zakryć właśnie taki moduł po odłączeniu. Temat zaślepki istotny - u mnie tak właśnie wykryto drugą zdławkę, bo nie doczytałem w papierach że jest "leistung..coś tam.. modul". dnia Pon 11:12, 07 Maj 2012, w całości zmieniany 2 razy
Wielkie dzięki za pomoc. Okazało się że to faktycznie przygnieciony przewód paliwowy, niby proste ale jakoś mi to umknęło przy montażu baku. Temat do zamknięcia, jeszcze raz wielki szacunek dla tych co chcieli pomóc, i szerokiej drogi.
Powodzenia Bracie
Podepnę się do tematu. W skrócie sprawdzałem ostatnio układ chłodzenia i zsunąłem na chwilę bak paliwa. Po zmontowaniu motocykl kręcił do 3,5 ty obrotów. Drogą dedukcji skoro ściągałem tylko bak zdjąłem go jeszcze raz posprawdzałem wszystko założyłem i tym razem kręcił do 5 tys obrotów. Wtedy zorientowałem się, że jest to wina zgiętego przewodu paliwowego. Próbowałem go przestawiać, tak by najlepiej leżał po zamontowaniu baku. Wtedy okazało się że jest lepiej bo kręci do 8 tys obrotów. Wychodzi na to, że konieczna będzie jego wymiana, bo nie uśmiecha mi się za każdym razem bawić w układanie węża co do milimetra a ma kręcić jak powinien. Teraz pytanie, czy ktoś orientuje się jaka średnica jest tego węża co wychodzi z pompy paliwa? ( nie mam suwmiarki a nie chce kupować w ciemno) Proszę o w miarę pilną odpowiedź. W jednym ze sklepów po wpisaniu modelu rocznika itp wyskoczył 5mm, ten będzie pasował?

Po sprawdzeniu no i wymienieniu dla potomnych :średnica przewodu paliwowego to 8mm. Można też kupić zamiast przewodu z tzw. z metra, przewód na szybko złączkach wtedy wypina się stary i wpina nowy takie plug and play.

Jak zauważyłem problemem tego oryginalnego węża jest to, że jest to jakby plastik zalany gumą taka rurka w wężu i to on się łamie przez co ten wąż się zagina ( u mnie przynajmniej tak było) Pozdrawiam dnia Pon 8:58, 17 Cze 2013, w całości zmieniany 2 razy
  • zanotowane.pl
  • doc.pisz.pl
  • pdf.pisz.pl
  • metta16.htw.pl