, Obniżenie motocykla ďťż

Obniżenie motocykla

Niszczarka do głowy
Jak w temacie,mam 168cm wzrostu i nie dotykam obydwiema stopami ziemi,mam zamiar to zmienić,czy ktoś to już robił ? Czy sie zmieniło prowadzenie motocykla? I czy tylko jest opcja 30 mm Lust Racing maxymalnego obniżenia czy da sie więcej ?


Najpierw spróbuj opuścić go na zawieszeniu (regulacja tylną sprężyną) a jak będzie za mało to kombinuj z tym zestawem. Znam ten ból z za wysokim moto bo przy swoich 170 cm jeździłem na KTM SD990 a on kanapę miał na 86 cm, wystarczyło opuścić na tylnym zawiasie i było ok.
A czy przypadkiem to nie zmieni miękkości pracy zawieszenia tylnego?
Zmieni, ale tragedii nie będzie. Amortyzacja będzie szybciej osiągać swój kres jeżeli chodzi o jazdę po większych nierównościach (dołki, zjazdy z krawężników itp). Jak nie warzysz 150 kg to powinieneś dać rade;).


Zamówiłem ...raz kozie smierć ..3cm niżej zobaczymy czy bedzie różnica.Odpisze po zamontowaniu.
Gdzieś na forum jest nawet opisane jak tą operację przeprowadzić - krok po kroku!
Oooo było by super znaleść to info bo dostałem ale z instrukcji nic nie wynika nawet nie ma podanej siły przykręcania śrub tylko opis ze trzeba zmienić naciąg łańcucha
No i zmieniłem .....75£ poooszłłłoooo ... w kanał ..3 cm nic a nic nie zmieniło serwis by skasował 60£ za robociznę zajęło mi to z 30min z czego połowa to odkręcenie tylnego błotnika i dupa nic sue nie zmieniło nadal mam problem ..nie polecam 3 cm
Zmieniłeś ustawia tylnego amorka?
Daniel a jakie ustawienia proponujesz?
Musisz zrobić cos takiego:



Czyli rozkrecić sprężynę na maksa.
Admin co ty mnie tu ?Fota to nie Z ale jakaś V-ła a i nie widze abym miał coś tam do skręcania czy odkręcania zawieszenia nie chce dotykać bo jest po fajnym profesjonalnym ustawieniu magika od Moto G.B (przy zakupie koles mi ustawił pod moje kilogramy i technikę jazdy) jak na razie jest OK poproszę zonę aby zrobiła foty jak siedzę z kuframi i pod obciążeniem aby było widać co dało 3cm niżej i moje 100Kg ciała na motocyklu.
Bo to fota z mojego Duka:), ale zasada działania jest ta sama ale skoro tak jak piszesz masz zawiechy regulowane pod siebie to faktycznie nie ma co ruszać. Ja osobiście Zeta nie musiałem obniżać i nawet przy moim wzroście było ok.
Powoli sie przyzwyczajam jedynie trzeba uwazac na stopke boczna bo jest teraz za dluga i moto stoi bardziej wyprostowany mam nadzieje ze po obladowaniu motocykla pujdzie nizej i bedzie ok
JA TDM900 obnizałem na kościach co zawias z tyłu trzymają, i z przodu na lagach. Poprawiło DUŻO! (względem tego że już dosięgałem nogami podłoża). Problem ze stopką był- spory problem. A obniżony może 1 1,5-2cm. Więc uważaj jak parkujesz, bo łatwo przechył złapie, i będzie gleba nie wiadomo kiedy.
Tak ...wiem...wlasnie musze cos zrobic z tym ...myśle o podcięciu stopki i zespawaniu

Tak ...wiem...wlasnie musze cos zrobic z tym ...myśle o podcięciu stopki i zespawaniu

Przed obniżeniem Tigera 1050 też zamówiłem od razu stopkę do obcięcia - NIEPOTRZEBNIE! motocykl nie siada na tyle żeby się wywracał!
Dociołem ...o jakieś 1.5 cm i jest oooowiele lepiej,Grisza tu chodzi o to aby po zamontowaniu kufrow i obciążeniu moto było stabilne a ta stopka była nie ten teges.Teraz jest GIT!!
REM jak będziesz miał możliwość zrób fotkę
Zapodam film ...ponownie..bo wklejanie jest dla mnie uciążliwe i po jakimś czasie uciekają z internetu jak sie nie opłaca abonamentu itp.
Oto filmik
http://youtu.be/hzLldGbNnYM