, Rejestracja motocykla sprowadzonego ze Stanow-swiatla? ďťż

Rejestracja motocykla sprowadzonego ze Stanow-swiatla?

Niszczarka do głowy
Witam po krótkiej przerwie
Czy sprowadzając motocykl ze Stanów trzeba zmieniać reflektory?
Czytałem dzisiaj"Motocykl" na kwiecień i tak tam pisze.Temat o przeglądach technicznych strona 17.Mozliwe,że H-D to tak ale Kawasaki?


Reflektory w Stanach są symetryczne, w Europie światła świecą asymetrycznie, w Polsce i krajach których jeździmy po prawej stronie światła ustawione są tak, aby bardziej oświetlały prawą stronę drogi i pobocze, więc możesz mieć problem przy przeglądzie technicznym, i raczej będziesz musiał zmienić reflektor na wersje europejską, no chyba że w SXie da się to jakoś przestawić w każdej lampie
Ja poprzednie moto mialem angola i nic nie zmienialem. Raczej nikt sie tego nie uczepi. Masa anglików jezdzi u nas na drogach bez zmienionych lamp.
Ale jest jeszcze inna opcja by temu zaradzic.. demontujesz lampe, wysylasz do Oskara ( uzytkownik forum ) i on Ci zamontuje do lampy soczewki z xenonem nawet.
Luknij w moj temat to bedziesz wiedzial o czym mowie.

Ja poprzednie moto mialem angola i nic nie zmienialem. Raczej nikt sie tego nie uczepi. Masa anglików jezdzi u nas na drogach bez zmienionych lamp.
Ale jest jeszcze inna opcja by temu zaradzic.. demontujesz lampe, wysylasz do Oskara ( uzytkownik forum ) i on Ci zamontuje do lampy soczewki z xenonem nawet.
Luknij w moj temat to bedziesz wiedzial o czym mowie.


Nikt raczej się nie doczepia, ale może się przyczepić jakiś gliniarz parę dobrych kilometrów od domu i będzie problem bo zbierze nam dowód. Jest jeszcze kwestia kierunkowskazów, bo w stanach po odpaleniu świateł kierunki delikatnie świeca cały czas, i zaczynają migać po włączeniu kierunkowskazu, a wtedy raczej na pewno policjant się doczepi

Tak jak kolega pisał, w razie czego pisz do Oskara, chłopak zna się na rzeczy i na pewno pomoże Ci ogarnąć sytuacje Temat z jego pracami i kontaktem znajdziesz tutaj :

http://www.z1000.fora.pl/reklama,82/xenon-bi-xenon-przerabianie-lamp-na-soczewkowe-motocykle,7412.html


dzięki ale..
czy sposób świecenia reflektorów nie zależy od ksztaltu szyby reflektora,jak jest "ponacinana" a nie od soczewek w środku,które sa zarowkami?
Rozproszenie światła nie zależy przecież od żarówek,dlatego w autach z Anglii zmienia się cale wkłady a nie żarówki?
Co do kierunkowskazów,to nie zauwazylem,aby ciut świeciły po starcie silnika,nawet w nocy.hm,może nie zwracalem tak dokładnie uwagi,muszę się przy okazji przyjrzec
Ok,ogladalem te lampy od Oskara i widzę,ze szkło jest czyste tzn.soczewka "robi" za reflektor.
Tylko jedno pytanie.Oskar chyba używa szyb ze Stanów bo maja znaczek DOT tzn.ze sa dopuszczone do ruchu po drogach amerykańskich/DOT-department of transportation,ichniejsze ministerstwo transportu powiedzmy,tak jak na każdym kasku musi być ten znaczek/.
Wiec pradoks w sumie,bo zamieniany jedna szybke z DOT na druga,jeśli polskie prawo nie dopuszcza tej pierwszej to dlaczego można jeździć z ta od soczewek?
Panowie,nie wiem dlatego pytam no i pozdrawiam z NYC,właśnie wczoraj spadł kolejny śnieg!Chyba wiosnę w Ameryce odwołali. dnia Sob 15:57, 21 Mar 2015, w całości zmieniany 5 razy
JERZYK-NYC
sorki ale chciałbym mieć twoje problemy , nie słuchaj tych co jakieś żarniki wstawiają i jest git , gówno śmierdzi ,spłukać sie nie da i dalej śmierdzi.
krótko , sciągasz ten moto do Pl z kompletem papierów i przechodzisz normalną rejestracje i inne procedury , jak się dojebią do reflektorów to jest ustawa ale odsyłam Cię do artykułu znanym wszystkim ,i nie ma "dick" co odmówi , prędzej doczepi się do żarników bo to każdy chyba wie jak to wygląda i swieci
jeśli Twój moto pali, ma światła, kierunkowskazy , nie hałasuje ( wiadomo) ma hamulce ,klakson, licznik (alternatywa w km/h ) nie przejmuj się twój moto jest jak najbardziej sprawny na Pl drogach.

No,i Bogu dzięki.Nie mam więcej pytań na ten temat.Dziękuje bardzo za wyczerpująca odpowiedz.Pozdrawiam Jerzyk