,
KLOCKI PO WYMIANIENiszczarka do gĹowy
Mam pewien problem. W sobotę wymieniłem klocki w mojej S klasie
![]() No i teraz pytanie, czy to normalne po wymianie czy też może coś spierdzieliłem i trzeba coś poprawić? HILFE!!! Może przewrażliwiony jesteś ![]() Wszystko jest mozliwe ![]() A jeśli faktycznie nie odbijają to co zrobić? Nie chciałbym wymontowywać wszystkiego bo chyba trzeba by znowu zmienić płyn hamulcowy... no niestety musiałbyś, a zastosowałeś smar do tłoczków? jeżeli jest to lekki opór to raczej norma i po 10km zniknie, ale jeżeli większy to czeka Cię rozbiórka :/ No qrwiszka... Przed przekładką było ok, a teraz trochę przyciera. No ale z drugiej strony jest około 2mm różnicy pomiędzy tymi a poprzednimi klockami. Pośmigam kilka dni i się zobaczy. Wyczyściłeś tłoczki zanim je wcisnąłeś ? Jak nie to syf na nich może trochę przyblokować ich pracę. Wyciągnij zacisk, wyjmij klocki, wyciśnij delikatnie tłoczki i wyczyść. Możesz też dać lekko smaru do toczków, wcisnąć, jeszcze raz wycisnąć i wytrzeć. Ok. Dzisiaj spróbuję to zrobić bo jak tak dalej pójdzie to raz dwa i się tarcza skończy ![]() A propos, polecacie jakiś smar do tłoczków? No i czy czyścić je np benzyną ekstrakcyjną czy np papierem ściernym? Moja niewiedza jest wielka... Słuchaj, ja używam "Smaru miedzianego" ![]() ![]() ![]() http://www.rimkowalczyk.pl/smar-miedziowy-cu-1100-400ml-spray.html Pozdrawiam ![]() http://allegro.pl/pasta-smar-tloczek-zacisk-hamulcowy-ate-180g-i1583949547.html Coś takiego, tubka wielkości kleju "kropelka", w sklepach tańszy. Tylko uważaj byś nie wycisnął za mocno tłoczka, bo wyskoczy i będziesz musiał składać już z wymianą płynu. W prosty sposób możesz sprawdzić czy na 100% ocierają, przejedź się po możliwie prostej drodze gdzie nie będziesz musiał hamować. Zatrzymaj się przy użyciu tylnego i hamowaniem silnika, i sprawdź czy masz gorące tarcze. Smar miedziany mam w garażu więc bez problemu. Myślałem po prostu, że jest to jakis superkosmiczny produkt z NASA. Ale skoro tak to elegancko. Dzisiaj po południu testing czy obciera, a jak tak to demontaż i czyszczenie. Dzięki Panowie! dnia Śro 9:10, 27 Kwi 2011, w całości zmieniany 1 raz To nie jest miedziany! Jest koloru przezroczystego i rozpuszczalny w płynie hamulcowym. Tu jeszcze inna firma: http://allegro.pl/smar-do-tloczkow-i-cylinderkow-hamulcowych-malwa-i1581214211.html No to jak to sie ma do pasty miedzianej? Można czy raczej nie powinno się jej używać? Mi polecali do tłoczków ten, ze względu na właściwości co wyżej. Miedziany to można zastosować do prowadnic, nie wiem jak się zachowa gdy dostanie się do płynu hamulcowego. Słuchaj ja napisałem Tobie czego ja używałem do moich tłoczków w hamulcach ![]() ![]() ![]() Panowie Drodzy! Ja po prostu zbieram info co by babola nie pierdyknąć potem - zahamuję i pojadę... A co człowiek to sposób ![]() A do czyszczenia kupiłem specjalny środek do czyszczenia tarcz, zacisków itd. Mam nadzieję, że da radę. Pozdro ![]() ![]() Ja tez uzywam miedziowego: Liqui Moly. Dziala jak zloto. No to jeden zacisk opanowany ![]() ![]() Jutro ciąg dalszy bo mój Paciaciak nie pozwalał i trzeba było wrócić na łono rodziny ![]() Po zakończeniu operacji zdam relację. A co do smaru miedzianego to wszystkie śrubki dostały rozsądną dawkę ![]() No niech będzie ja też używam s.miedzianego i do tłuczków i do prowadnic.Do mycia mam preparat w spraju do czyszczenia hamulców i sprzęgieł z Wurth ![]() Do tłoczków dobry jest jakikolwiek smar obojętny chemicznie i odporny na wode. Np. miedziany, a do mycia do szczoteczka do zebow i mydełko i jest gitarka. Zrobilem tak u siebie i hula jak złoto |
Podstrony
|