,
ile oleju w lagi ?Niszczarka do gĹowy
Serwisówka Z750 2004 - 2006 Jest taka sama jak po 2006r.? Bo z tego co patrzyłem to niby wszystko to samo jest ![]() Jeśli wszystko się zgadza to temat do zamknięcia ![]() No mysle ze jednak serwisowki beda sie roznic chocby dlatego ze modele od 2007 roku maja zawieszenie upside down. w serwisówce >2007r jest: prawa laga 469ml +/-4ml lewa laga 485ml +/-4ml Jeżeli Potek masz tego Z-ecika z Avatara to masz model 2006 r dlatego ci pasuje z serwisówką od 2006 . Od 2007 jest już nowy moedel Z-ecika ![]() Jeżeli Potek masz tego Z-ecika z Avatara to masz model 2006 r dlatego ci pasuje z serwisówką od 2006 . Od 2007 jest już nowy moedel Z-ecika ![]() Z avatara to on ma Z1000 model 2003-2006! ![]() Z avatara to on ma Z1000 model 2003-2006! ![]() Faktycznie , sorry jestem jeszcze zielony jak kawasaki ![]() ![]() No to jak masz Potek nowego małego Z-ecika 2007 to podaj maila to ci wyślę serwisówkę ![]() Ten z avatara to wybrałem z galerii avatarów... ![]() ![]() Tak wygląda po 2006 r? Jeśłi tak to ja mam na 100% tego przed 2007r. czyli 2003-2006r ![]() To w takim razie nie ma co wysyłać ci serwisówki bo mam od nowego małego Z-eta od 2007 r Odgrzeję trochę zamiast zakładać ten sam temat ![]() Pytanie do małego z750 2009 jaki był lany ori olej do lag ? 5w czy 10w ? Bo pytałem w 1 sklepie gdzieś sprawdzali i dostałem infomacje, że 5w. Zamówiłem 10w mimo wszystko bo wyczytałem na forum że ori lane było 10w. I drugie pytanie jeżeli wymieniam uszczelniacz w 1 ladze bo mi leje i zmieniam olej czy zmieniać olej od razu w 2 ladze jak będę miał wszystko rozebrane ? Co do oleju to nie wiem, niech ktoś inny się wypowie. ale chyba 10W Natomiast co do wymiany, to skoro robisz w jednym, to wymień i w drugim. Ale chyba zdaje mi się, że przy wymianie oleju nawet zaleca się wymianę uszczelniaczy. Tak jak to bywa w życiu co dziennym, lepiej wymienić i z głowy ![]() Tak piszą w serwisówce. Uszczelniaczy nie chcę się czepiać skoro są poskładane ori i nie ciekną ![]() no to Twoja decyzja, ja bym wymieniał ![]() czym chcesz przepłukać ? wodą ? ![]() raczej przechylić aż cały wycieknie i potem zalać nowy przepłukać benzyną ekstrakcyjną parę razy aż zacznie czysta wypływać odczekać aż wyparuje i zalać świeży olej ![]() I zalać 469 ml jak po demontażu ![]() no to szakal powodzenia,daj znac czy wszytko w po robocie jest OK. jest OK zrobiłem tak z 2-3tyg temu i nic się nie dzieje, u mnie przed-lifcie lałem 115mm od górnej części lagi czyli mniejsza wartość ml u mnie 385mL, na innych forach tez tak polecają płukać i jakoś jeżdżą i żyją i nic się nie dzieje:P jak wylejesz stary olej i wlejesz nowy od razu to dupa bo muł i syf na dnie zostanie... Skoro wypłukałeś cały olej to dlaczego lałeś mniejszą wartość skoro nie było żadnych resztek oleju czyli w sumie tak jak po kompletnym demontażu lagi? I jeszcze mnie nurtuje jedna sprawa otóż w serwisówce jest napisane 106 mm +/- 2 mm od górnej części lagi ale bez sprężyny w maxymalnym złożeniu więc jak odmierzyłeś to skoro lagę miałeś poskładaną ![]() bo pytałem o to ile oleju, chciałem wlać większą wartość ale żaden forumowy fachowca nie odpowiedział na pytanie, pewnie jakbym coś chciał coś kupić to od razu milion odpowiedzi ![]() ![]() ![]() Ja jednak po wypłukaniu wleje tą górną wartość ![]() ![]() Mam jeszcze pytanie ktoś się spotkał z takimi uszczelniaczami pyłowymi ? ![]() Takie dostałem ze sklepu gdzie sprężynka ma być na ZEWNĄTRZ i będzie ona widoczna ... Taki uszczelniacz pyłowy jest u mnie i nie mam żadnej sprężyny w tym uszczelniaczu ani w środku ani na zewnątrz ... ![]() Spotkał się ktoś ma ktoś coś takiego gdzie na zew. jest widoczna sprężynka bo ja pierwszy raz takie coś widzę ![]() Ja mam taki uszczelniacz założony i właśnie sprężynka jestu widoczna, Poprzedni własciciel wymieniał olej podobno w serwisie, wiec chyba tak ma być ![]() Masz zdjęcia jak to wygląda u Ciebie ![]() Jeśli kupisz oryginalne uszczelniacze w kawie to dostaniesz takie jak miałeś. Ale większość zamienników ma tą sprężynkę na wierzchu jest to konstrukcja identyczna jak w zwykłych uszczelniaczach daje to większą żywotność ponieważ w miarę wycierania się gumy sprężynka dociska ją z powrotem do powierzchni a z czasem jeszcze niektórzy dokręcają tą sprężynkę żeby jeszcze lepiej trzymała. Ogólnie mi się te zamienniki wizualne nie podobają ale co do praktyki zdaje sobie sprawę że są trwalsze i pewniejsze. Zdarzało się iż zostawiałem uszczelniacze oryginalne jeśli były w dobrym stanie ze względu na kwestie wizualne. Jutro popytam po ile chodzą oryginalne bez sprężynek i jeżeli cena nie będzie zabijać to zakupie, bo jeszcze zastanawiam się nad tą aukcją tylko nie znam w ogóle tej firmy i nie wiem jak długo uszczelniacz potrzyma: http://allegro.pl/uszczelniacze-zawieszenia-kawasaki-z-750-04-12-i4763144227.html Bo na pewno się nie skuszę na tamte paskudne ze sprężynką ![]() Tour max nie jest najgorszy myślę że można się na to skusić Tm wychodzi 180 zł z przesyłkami itp. Dzwoniłem dziś za ori uszczelniaczami pyłowymi to stoją 56 zł za sztukę wychodzi jakies 120 zł z wysyłką + uszczelniacze olejowe Ariette za 50 zł wychodzi 170 zł ![]() ![]() ![]() W moim zecie w weekend też padł uszczelniacz w lewej ladze i dlatego chciałbym znów odgrzać temat i zapytać jak to jest w końcu z tym olejem, no bo w serwisówce napisane jest że olej to KAYABA 01 (10-15) 5W a wszedzie w internecie, i na forum znajduje info, że kazdy zalewa 10W więc jak to w końcu z tą oliwą ? Lej śmiało 10w ![]() |
Podstrony
|