,
Zet z salonu - co dokładamy?Niszczarka do gĹowy
Co robić/zmienić w seryjnym modelu 2010 - jeszcze przed wyjazdem z salonu i zaraz po? Co się opłaca od razu a co można zrobić później ewentualnie podłubać w garażu samemu bez wpływu na gwarancje. Wiem że będę brał wysoką owiewkę, crashpady i zakładał alarm. Jakieś inne sugestie?
Zamiast alarmu polecam auto casco... Co do reszty dodatkow, to hulaj dusza ile w portfelu masz Nie wiem czy seryjnie montuja tank-pad, ale wg mnie to "must be". Poza tym jesli zamierzasz zmienic mocowanie tablicy i wyrzucic ten sliczny blotniko-uchwyto-chlapacz, to lepiej to zrobic w salonie. Chodzi o gwarancje w przypadku gdyby stalo sie cos z elektryka, ktorej w zadupku nie brakuje Ja założyłem alarm w salonie i nie żałuję, bo się zesrał i naprawiali sami, bo zakładali sami resztę zakładaj sam, gwarancji nie stracisz, jeśli zmienisz kolektor wydechowy jak ja to zostaw oryginał żeby w razie problemów z silnikiem założyć go i dostarczyć moto do naprawy z seryjnym wydechem. Przewody hamulcowe, lusterka, kierunki, crash pady, wydech, kolektor, wyświetlacz biegów, klamki wymieniałem sam. Tank pad na zbiornik najlepiej założyć w salonie tak jak kolega wyżej napisał oby zbiornika po drodze nie porysować na początek moim zdaniem obowiązkowo jakieś ładne dedykowane crash pady i owiewka ewentualnie pług , no i ubranie motocyklowe , potem stojak oraz akcesoria do polerowania na lans pod blokiem lub facebooku . W dalszej kolejności zestaw turystyczny, sakwy, kufer, elementy nośne. ale najsampierw tankpada . Warto też pomyśleć o blokadzie na tarczę hamulcową. ... W dalszej kolejności zestaw turystyczny, sakwy, kufer, elementy nośne. ...bez jaj ha ha ha ha ha normalnie bez jaj !!! z jajami w sakwach trzeba ostrożnie wyjezdzajac z salonu, obowiazkowo crash pady, a reszte wedlug uznania ja u siebie dolozylem wyswietlacz biegow, przydaje sie nie powiem Wydech...i crashpady |
Podstrony
|