, Zet z salonu - co dokładamy? ďťż

Zet z salonu - co dokładamy?

Niszczarka do głowy
Co robić/zmienić w seryjnym modelu 2010 - jeszcze przed wyjazdem z salonu i zaraz po? Co się opłaca od razu a co można zrobić później ewentualnie podłubać w garażu samemu bez wpływu na gwarancje. Wiem że będę brał wysoką owiewkę, crashpady i zakładał alarm. Jakieś inne sugestie?


Zamiast alarmu polecam auto casco...
Co do reszty dodatkow, to hulaj dusza ile w portfelu masz

Nie wiem czy seryjnie montuja tank-pad, ale wg mnie to "must be".
Poza tym jesli zamierzasz zmienic mocowanie tablicy i wyrzucic ten sliczny blotniko-uchwyto-chlapacz, to lepiej to zrobic w salonie. Chodzi o gwarancje w przypadku gdyby stalo sie cos z elektryka, ktorej w zadupku nie brakuje
Ja założyłem alarm w salonie i nie żałuję, bo się zesrał i naprawiali sami, bo zakładali sami resztę zakładaj sam, gwarancji nie stracisz, jeśli zmienisz kolektor wydechowy jak ja to zostaw oryginał żeby w razie problemów z silnikiem założyć go i dostarczyć moto do naprawy z seryjnym wydechem. Przewody hamulcowe, lusterka, kierunki, crash pady, wydech, kolektor, wyświetlacz biegów, klamki wymieniałem sam. Tank pad na zbiornik najlepiej założyć w salonie tak jak kolega wyżej napisał oby zbiornika po drodze nie porysować
na początek moim zdaniem obowiązkowo jakieś ładne dedykowane crash pady i owiewka


ewentualnie pług , no i ubranie motocyklowe , potem stojak oraz akcesoria do polerowania na lans pod blokiem lub facebooku . W dalszej kolejności zestaw turystyczny, sakwy, kufer, elementy nośne.
ale najsampierw tankpada . Warto też pomyśleć o blokadzie na tarczę hamulcową.

... W dalszej kolejności zestaw turystyczny, sakwy, kufer, elementy nośne.
...bez jaj
ha ha ha ha ha normalnie bez jaj !!!
z jajami w sakwach trzeba ostrożnie
wyjezdzajac z salonu, obowiazkowo crash pady, a reszte wedlug uznania
ja u siebie dolozylem wyswietlacz biegow, przydaje sie nie powiem
Wydech...i crashpady
  • zanotowane.pl
  • doc.pisz.pl
  • pdf.pisz.pl
  • metta16.htw.pl