,
Zapłon ze skutera - kto pomoże z regulatorem?Niszczarka do gĹowy
Witam.
Mam prośbę - mianowicie poszukuję osoby, która podrzuci mi schemat regulatora napięcia do zapłonu od skutera. Zwykły regulator: To totalna porażka - napięcie skacze sobie jak chce.... Dodatkowo fabrycznie światła zasilane są z oddzielnych cewek i dodając gazu świecą mocniej (paląc żarówki ) Zacznę może od początku zapłon wygląda tak: Chciałbym, aby cała instalacja w WSCe była zasilana bezpośrednio z akumulatora. Zatem możemy wykorzystać wszystkie cewki z iskrownika, które podepniemy pod regulator. Domyślam się, że będę musiał przeprowadzić małe przeróbki w celu połączenia cewek. Prosiłbym o pomoc dnia Pon 23:06, 29 Sie 2011, w całości zmieniany 1 raz Siema Wg mnie tobie podpasywałby ten schemat lecz podejrzewam że niektóre elementy trzeba by było pozmieniać. W tym wypadku nie musiałbyś nic grzebać przy statorze PS Jakiś ciu..ty musisz mieć ten regler ja u siebie mam 35W cewkę ładowania i najtańszy regler do GY6 i napięcie oscyluje (zależnie od obrotów) w granicach 13-14.8V na akumulatorze, nie wiem jak jest na wyjściu do zasilania. dnia Wto 4:01, 30 Sie 2011, w całości zmieniany 1 raz Właśnie wadą chińczyków i w ogóle motorowerów itp że światełka idą z prądnicy zamiast z akumulatora. To takie robienie na złość a schemat regulatora zamieszczę w południe dnia Wto 5:23, 30 Sie 2011, w całości zmieniany 1 raz Dziękuję za szybką reakcję maras52 - wolałbym wykorzystać wszystkie cewki do zasilenia regulatora - tak, aby wykorzystać całkowity potencjał cewek na ładowanie aku. stoZek - słyszałem, że taki regulator, aby zrobić muszę odczepić zielony przewód i ostatnią cewkę (drut wychodzący z niej) odczepić od masy i bezpośrednio podłączyć do regulatora. Czyli pewnie coś na wzór: Narysuje ktoś schemat odpowiedni? Albo powie co i jak przewinąć? z-tomku niestety koledzy chyba Nas nie lubią i nie chcą pomóc Podał wam Maras schemat.... AudioBas Powiedz mi ile Ci wychodzi kabli napięciowych NN z statora ? (sorry ale net mi nie pozwala na zobaczenie fotek :/ ) Chodzi mi o sam obwód NN, bez obwodu zapłonowego. Bo jeśli dobrze kojarzę to powinny wychodzić 2 kable (ładowanie + światła) Bo jeśli tak to najprościej było by zmontować regulator napięcia i oba wejścia "odmasować" i podpiąć pod osobne mostki i dalej na wejście reglera. Podaj parametry tego statora, moc, jakie tam masz aku, ile wat ściąga (lub ile ma zamiar ściągać) Ci instalacja. Spróbuję coś wykminić. Podaj parametry tego statora, moc, jakie tam masz aku, ile wat ściąga (lub ile ma zamiar ściągać) Ci instalacja. Spróbuję coś wykminić. Zwykły od chińskich skuterków nie mam pojęcia jakie ma parametry ISKROWNIK: 1. NIEBIESKO BIAŁY - IMPULSATOR 2. CZARNO CZERWONY - CEWKA ŁADUJĄCA MODUŁ 3. BIAŁY - CEWKA ŁADOWANIA AKU (ale pierw idzie do regulatora napięcia) 4. ŻÓŁTY - CEWKA ŚWIETLNA (ale pierw idzie do regulatora napięcia) 5. ZIELONY - MASA Jeśli tak masz spięte kable to polecam najpierw zrobić jeden myk, a mianowicie żółty odpiąć (i zaizolować) od regulatora i w jego miejsce wpiąć biały, pin do zasilania świateł zostawić wolny, zielony ma masę motocykla. Podpiąć oświetlenie pod aku i sprawdzić napięcia Bo szperając po forum wyczytałem że jest to podobne rozwiązanie jak w Simsonie w cewce ładowania/stop (jedna cewka, jedno wyjście krańcowe i jeden odczep). dnia Pon 23:27, 12 Wrz 2011, w całości zmieniany 2 razy Robiłem tak - kiepsko.... Poszukuję schematu regulatora który w 1000% wykorzysta potencjał cewek (wszystkich). Pomożecie? ja też mam zamiar przerabiać wsk-ę na taki zapłon.. AudioBas ile dałeś za ten zapłon?? Magneto 69 zł Iskrownik 65 zł Moduł 35 zł Cewka z fajką 25 zł Blacha alu 87 zł (ale wyjdą z niej 3 zestawy) Tokarz 60 zł Śruby: 5 zł edit: A co do kosztów to jeszcze czujnik zegarowy 65 zł, lampa stroboskopowa 105 zł edit 2: No i jeszcze ściągacz magneta 23 zł Robiłem tak - kiepsko.... Poszukuję schematu regulatora który w 1000% wykorzysta potencjał cewek (wszystkich). Pomożecie? To może tak : I opis wyjść : |
Podstrony
|