,
Zapłon Yamaha tzr50 < 2003 r.Niszczarka do gĹowy
Witam!
Trafiłem na tą stronę szukając jakichkolwiek informacji na temat zapłonu z yamahy tzr, dokładnie takiego jak na zdjęciach: www.fotosik.pl/pokaz_obrazek/763f4ab985cde2e7.html www.fotosik.pl/pokaz_obrazek/c620c538f116f8ed.html Mój problem polega na tym ze nie potrafię znaleźć iskry na tym zapłonie. Oryginalny schemat do tego zapłonu znajduje się na ostatniej stronie te serwisówki: www.tnij.org/schemat Próbowałem czytać jakoś ten schemat i podłączyć żeby była jakoś ta iskra lecz niestety nie udało mi się to. Bardzo bym prosiło pomoc w podłączeniu tego zapłonu tak żeby była na razie chociaż iskry, najlepiej gdyby narysował mi ktoś taki bardzo prosty schemat, bez stacyjki itp. byłbym bardzo wdzięczny. Pozdrawiam! dnia Śro 16:02, 09 Mar 2011, w całości zmieniany 4 razy Nie ma co kombinować z podłączaniem zapłonu bez stacyjki czy bez akumulatora. Najlepiej będzie podłączyć wszystko tak jak powinno być w oryginale bez zbędnego kombinowania. Powiedz dlaczego tak kombinujesz?? Kupiłeś moto w gratach i próbujesz złożyć? Nie masz aku i chcesz zrobić zapłon na "krótko" ? W ogóle opowiedz cała tą sytuacje żebyśmy mogli cokolwiek pomóc. pozdro Mam silnik z tego motoroweru i robię po prostu swap do innego motoroweru. Stacyjkę mam tylko nie z tego, aku, cewke, moduł tez mam . Na razie potrzebuje by była tylko ta iskra, chce zobaczyć czy wgl. to będzie wszystko mi działać. Witam Bardzo fajnie ,że wkleiłeś foty ... Twój stator nie posiada cewki ładowania CDI (CDI powinno być zasilane napięciem co najmniej 40V wzrastającym wraz z obrotami .. lub przez przetwornice gdzie nawet od małych obrotów mamy wysokie napięcie zasilania CDI .. około 300V )a więc potrzebujesz CDI z przetwornicą .. takie CDI mają niektóre skutery Piaggio nowszej generacji mają też peugeoty ale tam jest immobilaizer . i musiałbyś dostać kompletny z kluczykami ... Poniżej jeszcze daję zdjęcie oryginalnego modułu i cewki. www.fotosik.pl/pokaz_obrazek/85a4dc92648ef701.html www.fotosik.pl/pokaz_obrazek/24ccdfa2eaa6e94d.html www.fotosik.pl/pokaz_obrazek/25f9cc9cca55b862.html www.fotosik.pl/pokaz_obrazek/f79ace52742f785e.html Mam w sumie prawie całą instalacje (tylko to co na zdjęciu) brakuje według mnie tylko przekaźnika(pożyczę z skutera) i przerywacza(mam z simsona) www.fotosik.pl/pokaz_obrazek/3cd1dad02b7839d1.html Da rade z tych rzeczy zrobić tylko tak żeby była iskra? na razie na niczym innym mi nie zależy. Pozdrawiam dnia Śro 16:02, 09 Mar 2011, w całości zmieniany 1 raz fotki fajne ale po między www i kropką zrobiłeś przerwę w adreach fotek dla tego nie otwierają się popraw to ale super było by gdybyś foty zamieszczał na tym serwerze http://imageshack.us/ Masz fajne dobraej jakości fotki dobrze zrobione więc były by mile widziane na forum dnia Wto 22:32, 08 Mar 2011, w całości zmieniany 1 raz spację muszę wstawiać dlatego ze macie na forum blokadę przed spamem. Jutro wieczorem będę mógł zrobić normalnie to poprawię wszystko. Potrafisz odpowiedzieć na moje pytanie? nie wiem ?? za mało jest informacji może ktoś z forum zna te elementy >>>? a spróbowałbyś namalować jakiś prostszy schemat na podstawie oryginalnego? Koledze brakuje cewki do ładowania CDI , bez tego to nie odpali , mógł byś zastosować transformator zasilany z cewki od świateł i jakiś prosty CDI z minimalnej liczby elementów. jak znajdę czas narysuje .. niestety mam teraz inne zajęcie robię testy CDI na mikrokontrolerach ..... Koledze brakuje cewki do ładowania CDI , bez tego to nie odpali , mógł byś zastosować transformator zasilany z cewki od świateł i jakiś prosty CDI z minimalnej liczby elementów. To w jaki sposób w oryginalnym motorowerze jest iskra? nie rozumie. Napisze mi co muszę mieć żeby była iskra? ten oryginalny moduł jest potrzebny? dnia Śro 18:10, 09 Mar 2011, w całości zmieniany 1 raz Musisz mieć coś co wytworzy 300V .. czyli przetwornice ... bo w starszych konstrukcjach 300V wytwarza dodatkowa cewka na magnecie .... natomiast w Twoim za miast tej cewki jest przetwornica wewnątrz CDI .. i to uległo uszkodzeniu prawdopodobnie jeśli posiadasz chociaż małe doświadczenie możesz samemu wykonać prostą przetwornice i zastosowac proste CDI będzie to działało o ile ... nie będzie potrzebne sterowanie opóżnieniem ale nie przypuszczam aby tutaj było to stosowane By null at 2010-03-01 CDI musi być sprawne. Spróbował byś namalować schemat? By krokodyl66 at 2010-02-05 takie coś zbuduj i schemat 2 opposty wyżej ... (małe modyfikacje potrzebne --w czasie uruchamiania podpowiem ) TUTAJ znalazłem foty zaplonu zasilanego z 12V dnia Śro 13:30, 16 Mar 2011, w całości zmieniany 1 raz |
Podstrony
|