,
zapłon husqvarna wr 360Niszczarka do gĹowy
Witam kolegów na forum !
Mam problem i byc moze ktoś z kolegow mi pomoz z powyzsza huską trafiła do mnie z rozgrzebanym zaplonem zamontowany był moduł CU2198/5G19/ posiadam manual od niej ale tam oprócz schematu blokowego nie ma nic na temat zastosowanego modułu tak ze nie wiem czy ten jest własciwy chociaz z wielkim trudem udało mi sie odpalic sprzet na nim ale nie było to powtarzalne iskra była bardzo słaba.Jest to zaplon typu bez impulsatora z którym tak naprawde mam do czynienia pierwszy raz w zyciu choc motocyklami zajmuje sie juz długo.Przede wszystkiem przewinałe cewke zasilająca CDI stara miała 125 omów ta nowa ma 140om.efekt jak wyzej.Zakup modułu jak wyzej szanse zero /Rp.sprzetu 1994/ zostaje coś dopasowac chinskiego albo cos dorobic.Prosze o sugestie co z tym fantem zrobić. POZDRAWIAM! Witam! Czy w motocyklu masz obecnie taki zapłon jak na zdjęciu w tym linku? http://produto.mercadolivre.com.br/MLB-166812734-husqvarna-wr-360250-magneto-bobinas-bobina-ingnico-_JM Ile jest u Ciebie cewek w statorze? dnia Wto 21:43, 12 Kwi 2011, w całości zmieniany 1 raz Dzięki kolego za zainteresowanie. Tak jest to dokładnie ten stator koło i cewka jak u mnie. Z tego co wyczytałem z manuala jest to wersja na USA POZDRAWIAM Zgodnie z wsczesniej przeczytaną info. t.j nietypowe CDI magneto2 kupilem moduł,stator i kolo dedykowne do Atala Hacker,Derbi Vamos,itd. wymienione dedykowne w sumie do 17 sprzętow koło i cewki sa bardzo podobne nawet stożek nawet pasuje ale moduł z kostką z szescioma wyprowadzeniami jest inny/ale według zapewnien sprzedawcy/jest dedykowany jak wyżej.Na module jest jedynie jeden napis"ADLETS" Moze ktoś ma jakąs informacje na temat tego modulu. Z góry dziękuje za jakeś info.na temat tego modulu byc moze jak sa wyprowadzenia? Witam fotki można zobaczyć?? to ważne ... CDI może być nawet 3 przewodowe .. podeślij fotki możliwie jak największej ilości elementów dnia Śro 19:18, 13 Kwi 2011, w całości zmieniany 1 raz witam! http://allegro.pl/modul-zaplonowy-suzuki-ad-atala-italjet-itp-i1484186569.html Taki wlasnie moduł kupiłem po zapewnieniu przez sprzedawce ze jest do zaplonu bezimpulsatorowego To fota obudowy a schemat wyprowadzeń dostałeś ? możliwe ,że jest sprawny kwestia zmiany pinów ... CDI typu magnet ... nie wszystkie są takie same istnieje kilka parametrów jakimi się różnią to na przykład napięcie przełączenia (od 10 do 40V) następnie cewka może dostarczać różne napięcia akurat ten parametr nie jest tak istotny --generalnie temat Masz prosty ..powinieneś aktywniej zadbać o jego rozwiązanie .. zrób fotki nadające się do wklejenie na stronę dnia Czw 9:19, 14 Kwi 2011, w całości zmieniany 1 raz Dzięki za zainteresowanie ale nie ma rozrysowanych pinow choć o nie prosiłem sprzedawce.W tej chwili zamontowalem nowy stator który kupiłem dedykowan do tego modulu cewka ma opornosć 280 omów tak ze nap. wzbudzenia tez wieksze ale bez efektu jak na razie.Z starego modułu wychodziło 5 przewodow ktorych przewody kolorystycznie zgadzaja sie ze schematem blokowym jaki posiadam. Przy czym stary modul jest zasilany przez cewki/stator/ odizolowane galwaniczie od masy ,nowy stator jest wyprowadzony jednym przewodem drugi jest zapiętyna statorze do masy.Ale nie uwazam zeby był to problem bo w starym module jedno z wyprowadzen jest zapiete do masy przez 56 omów.Tak ze ta masa dla cewki ładującej jest na module Fotki .. naprawdę to pomaga zrób wklej do tematu - sam zapłon bez opisanych pinów to po prostu puszka zalana żywica .. wewnątrz może być dowolne urządzenie elektroniczne małych rozmiarów .. a nawet może być pusta -oczywiście pisze teoretycznie == Akurat to na linku jaki wysłałeś jet to coś produkowane przez kogoś i nawet schematu podłączeń nie raczył udostępnić .. tego typu obudowy nie są używane przez producentów CDI w sumie sprzedawcy nie można się dziwić on za wszelką cenę zawsze zapewni ,że sprzedaje to co potrzebujesz -- sprzedawca ma zadanie sprzedać ! dnia Czw 10:52, 14 Kwi 2011, w całości zmieniany 1 raz |
Podstrony
|