,
Zapłon do V8.Niszczarka do gĹowy
Cześć. Jestem nowy i myślę, że problem też jest nowy. Mam zabytkowy silnik v8, który chcę wstawić do moto. Silnik w oryginale miał klasyczny zapłon bateryjny, tzn. przerywacz, kopuła, cewka..... Mnie się jednak marzy praca silnika niezależna od baterii. Wymyśliłem sobie, że na koło zamach zamocuję magnesy, dam na blok silnika cewkę typu piła łańcuchowa, a wysokie napięcie z niej na kopułkę rozdzielacza. Mechanicznie wykonać dam radę, tylko całej reszty nie jestem pewien, tzn. czy to ma sens. Bo jak zrealizować zmianę kąta wyprzedzenia? Jak bym miał przerywacz, to nie ma problemu. Jakieś propozycje?
Witam.Powiem Ci że temat pierwsza klasa , tak jak i to forum .Jest to jak najbardziej do zrobienia , chętnie Ci w tym pomogę tylko na nowym forum http://www.motocdi.com/ Jak się już zarejestrujesz to napisz mi (mam ten sam nick) co to za silnik ewentualnie na Pw , chodzi mi o wykorbienia wału Kąt 90st. wykorbienia 90st. dolniak. Witam niestety dyskusje z tego forum musimy z różnych przyczyn przenieść we wszystkich tematach tutaj http://www.motocdi.com/diagnostyka-ukladow.html?sid=06a472c6b17ca6c77bf4536692803a07 ... zarejestruj się na nowym i tam zaczniemy temat pozdrawiam admin |
Podstrony
|