,
Yamaha RD125LC MK1 z 83r poblem z napięciemNiszczarka do gĹowy
Witam
Mam problem z moją RD a dokładnie z prądem bo odpalam motor i włączam świtała i na wolnych obrotach wszystko ładnie chodzi świtała świecą w miarę jasno dodam gazu i światłą przygasają napięcie spada do 7V dlaczego ??? regulator się zepsuł puszcze gaz i napięcie wzrasta do 10V a mierzyłem napięcie prosto za regulatorem napięcia i tam bez obciążenie jest 1.7V dam obciążenie nawet małe i wzrasta do 10V. Kupiłem regulator do chińczyka i podłączyłem raczej wszystko dobrze i na kablu od ładowania akumulatora mam od 15V do 44V a na kablu co idzie na zasilanie świateł mam 0.7V nawet mała żaróweczka nie zaświeci co może być nowy wadliwy regulator czy może źle podłączyłem fazy nie w odpowiedniej kolejność Mam tam prądnice 3 fazową samowzbudną proszę o pomoc co i jak. Pozdro dnia Nie 22:08, 17 Kwi 2011, w całości zmieniany 1 raz uuu coś widzę że sam będę się borykał z moim problemem Witam Masz podłączony akumulator ?? czy bez akumulatora pomiary ?? Pomiary robione bez akumulatora bo aktualnie go nie posiadam. To jest przyczyna wstaw tam nawet mały 1Ah albo kondensator tutaj poczytaj http://www.zaplon.fora.pl/diagnostyka-ukladow-zaplonowych-cdi-ignition-elektronika-w-silniku,25/wsk-175-z-bezakumulatorowa-instalacja-elektryczna,192.html to jedynie przyczyną tych chłopotów jest brak akumulatora ??? a tak z ciekawość zapytam się co robi akumulator w regulatorze napięcia ?? główna! ale czy jedyna nie wiem jak regulator podłączyłeś ??/ regulator pilnuje aby nie przeładować akumulatora Zarazie przetestuję na oryginalnym regulatorze napięcia co się będzie działo. Raczej jak by podłączyć samochodowy akumulator to by nic nie dało bo jest zadurzy ?? czy można podłączyć na próbę ? nie będzie za duży ... do testów będzie dobry ... to na zarazie do testów podłącze samochodowy aku czyli kabel od ładowania aku do akumulatora i na kablach które wychodzą na światła mierzymy napięcie tak ???? bo wiecie chcę się upewnić czy mam dobry tok myślenia, nie jestem dobry z elektroniki i elektryki Witam! Mierzymy w ten sposób: 1. Najpierw po wpięciu aku w Twoją instalację (silnik nie pracuje), sprawdzasz woltomierzem na zakresie prądu stałego 20V, napięcie na jego biegunach. Czerwony krokodylek łączysz z "+", czarny z "-". Powinno być ponad 12V - zależy od kondycji aku. 2. Odpalasz moto i patrzysz na wskazania miernika - podczas pracy na wolnych obrotach a następnie dodawania gazu, napięcie powinno na biegunach aku wzrosnąć nawet powyżej 14V dzięki za dokładne wytłumaczenie :)pozdro Dzięki wszystkim za pomoc a w szczególność krokodyl-owi niezły z ciebie aligator w wiedzy o motocyklach wielkie dzięki dzięki dzięki dzięki dzięki Ładowanie się odnalazło jest Jeszcze raz dzięki nie potrzebnie kupiłem drugi regulator napięcia od chińczyka ale to tylko 56zł Jeśli istniejesz na innych forach wklej sobie jeden z banerów http://www.zaplon.fora.pl/propozycje-organizacyjne,47/banery,191.html jest tam wiele rozmiarów albo w stopce wklej linka na nasze forum .. w każdym razie postaraj się o reklame Ok postaram się zareklamować forum A tak się jeszcze spytam jakiej wielkość polecacie akumulator do mojej Yamahy nie ma ona rozrusznika czyli nie potrzeby jej duży akumulator jedynie co będzie musiał utrzymać to kierunki liczniki i wspomagać światła chyba. 4-7Ah powinno wystarczyć Za 40 kupisz kwasówkę 12v 7Ah dnia Wto 21:29, 19 Kwi 2011, w całości zmieniany 1 raz |
Podstrony
|