,
Testy zapłonu na uCNiszczarka do gĹowy
Poszukujemy 2 osób do testów zapłonów na mikrokontrolerze , chętni proszeni są napisać w temacie jaki posiadają motocykl oraz o podanie charakterystyki jaką chcą mieć w zapłonie. Zapłon nadaje się 2t i 4t jest możliwość obsługi CDI i TCI i długości czasu iskry w wypadku tego drugiego, interesowały by nas osoby z motocyklami o większych silnikach niż 125ccm.
dnia Pon 22:16, 29 Sie 2011, w całości zmieniany 4 razy
Tak więc jeśli byłaby taka możliwość to jestem zainteresowany testowaniem takiego wynalazku w swoim bolidzie Silnik 155ccm 2T, dość sportowa charakterystyka. Póki co mam najzwyklejsze AC-CDI z zewnętrznym impulsatorem. Teraz by się ktoś przydał z dużym 4t. Nie wiem o jak duży 4takt chodzi. Jeśli wystarczy Cagiva 350 T4E to też bym chętnie popróbował gdyż jeżdżę na chińskim cdi. Ale niestety w poniedziałek wyjeżdżam na dwutygodniowe szkolenie ale jeśli to nie robi problemu chętnie bym się zapisał na ten eksperyment. Przeanalizuj jakie teraz Masz krzywe od ilu stopni zaczyna się na ilu ukończy i przy jakiej RPM ? I napisz jaką krzywą chcesz mieć ? Poszukamy w sieci czystej tabelki do rysowania . albo prostego programu .. prace jeszcze trwają -na razie możesz narysować pisakiem i podesłać foto .. nie szalej z przyspieszaczem najbardziej wysilone single dochodzą do 39 st honda xr /// ktm Lc4 kończy na 36 Ja chciałbym takie jak w oryginale (teraz nie pamiętam ale gdzieś mam ściągnięta tabele z danymi, którą pozyskałem na zaplon.pl.tl-mozę jutro wrzucę) ale musiał bym ją porównać np. z Suzuki Dr 350. W oryginale był moduł zbudowany na elementach dyskretnych więc podejrzewam, że krzywa ma raczej łagodny przebieg, cewka wyzwalająca jest pojedyncza i odseparowana od masy Tak jak Mówisz, nie chcę szaleć z przyśpieszeniami chyba, że chwilowo-dla dobra nauki Też sie przymierzałem do zrobienia modułu na uC TCI dla jawy 350, jak podeślesz schemat to mógłbym też przyłączyć sie do prób. Chętnie bm pomógł ze swoim 2T350 Jawa albo 4T1600 w poldolocie ale brak czasu mnie dyskryminuje:) Z niecierpliwością czekam na relacje:) EDIT. Halo chłopaki co słychać w temacie kontrolera zapłonów?? Robi się coś?? My czyli ja i jack63 mamy parę pomysłów. Np zastosowanie czujnika spalania detonacyjnego coby zbytnio nie wyprzedzać zapłonu. dnia Pią 15:06, 14 Paź 2011, w całości zmieniany 1 raz Witam! To mój pierwszy post, więc wypadałoby się przywitać Cieszę się, że jestem na tym bardzo pomocnym forum! A w sprawie tematu, posiadam Yamahę SR 500, jeśli dalej jest potrzebny tester, chętnie się piszę Kolego motodynamo "nie szalej z przyspieszaczem najbardziej wysilone single dochodzą do 39 st honda xr /// ktm Lc4 kończy na 36 " Jakim cudem 500 singiel dochodzi do 50 ?? skąd te dane o wyprzedzeniu 50 st ?? dnia Pią 12:15, 04 Lis 2011, w całości zmieniany 1 raz Tutaj mamy dla 50 na szprycy , poszukam dla tej 500 to wkleje Witam, rok już czekam na wasze testy, możecie napisać jak mają się wasze prace i jakie macie ewentualne problemy?? Ja tez buduję zapłon na uP;). Serdecznie pozdrawiam. Witam zrobione przetestowane działa -- Problem był .. jest śmieszny Witam, można prosić o link do schematu, mapy zapłonu, opisu twojego zapłonu??. Chcę uniknąć błędów. Na jakiej podstawie zrobiłeś mapę zapłonu?? Serdecznie pozdrawiam. temat nadal aktualny ... jest kilka wersji --- z opcjami do zmian parametrów --- jeśli ktoś zainteresowany i posiada podstawową wiedzę w temacie pracy silnika najlepiej 4T -- zapraszamy -- chętnie stworzymy mapę do silnika 50cc 4T jaki pracuje w większości popularnych chińskich skuterów dnia Sob 15:11, 13 Lip 2013, w całości zmieniany 1 raz --- jeśli ktoś zainteresowany i posiada podstawową wiedzę w temacie pracy silnika najlepiej 4T -- zapraszamy -- chętnie stworzymy mapę do silnika 50cc 4T jaki pracuje w większości popularnych chińskich skuterów W takim razie od czego zaczynamy?? Mam swój nie ukończony projekt, może to mnie zmotywuje. Mamy skończonych kilka różnych są sprawdzone działają na kilku pojazdach teraz zostaje przetestowanie na silnikach małych popularnych najlepiej 4T chiński 50 cc .... do tego trzeba pomierzyć magneto wyznaczyć kąty sprawa banalnie prosta --- z czym nie mamy problemów to PCB projektowanie w SMD -- mamy dobre wysoko sprawne przetwornice --- natomiast niedomaganie ---- szukamy kogoś kto potrafi opracować program najlepiej zbliżony do tych jakie oferują firmy sprzedające zapłony tuningowe gdzie użytkownik z poziomu komputera przez usb może zmieniać sam parametry przy tym na wskażnikach obserwując ustawienia podstawowe silnika---oczywiście początkowo można tworzyć coś prostego -- Następny temat będzie związany z silnikami zasilanymi wtryskiem ... jak na razie usprawniamy jeszcze poprzednie Witam wszystkich, jestem nowym użytkownikiem forum. Trafiłem przypadkiem szukając modułów do swojej maszyny. Motocykl jaki posiadam to Cagiva e900, silnik Ducati. Mam jeden spalony moduł a drugiego brak(kupiłem w takim stanie) jestem chętny do testów, jeśli jeszcze poszukujecie dużego silnika, jeśli nie a już Macie coś opracowane to mogę zakupić gotowe rozwiązanie. Fabryczne moduły są poza moim budżetem. Pozdrawiam Masz wtrysk czy gaźnik? Osobny moduł od wtrysku i zapłonu? dnia Wto 23:59, 20 Sie 2013, w całości zmieniany 1 raz Mam dwa gaźniki Mikumi, chyba całkowicie wolne od jakichkolwiek kabli. Daje link do schematu i zdjęć modułów nie mogę jeszcze wklejać adresów stron, nie wiem jak inaczej mogę dać link do swoich zdjęć dopiero po kilku postach można wklejać to jeden z mankamentów tego forum ,,,, postaram się w takim razie opisać: standartowa kostka w czarnej zalewie, ciut inaczej wyglądają kostki. Trzypinowa i dwupinowa w równym rządku. W trzypinowej: -pin pierwszy, masa -pin drugi, plus z przekaźnika -pin trzeci, minus cewki zapłonowej W dwupinowej: -pin pierwszy i drugi to cewka dająca impuls To wyczytałem ze schematu mam nadzieję, że poprawnie Zakładaj temat na motocdi.com ok, dziękuję za pomoc http://www.motocdi.com/cagiva-e-900-jeden-modul-uszkodzony-drugiego-brak-t356.html |
Podstrony
|