,
shimmy po założeniu kufra centralnegoNiszczarka do gĹowy
Cześć koledzy
Do z1000 2006 założyłem stelaż dedykowany Givi oraz kufer KAPPA K48N i tu zaczął się problem. Przy założonym kufrze już od prędkości 40km/h przy puszczeniu kierownicy wpada ona masakryczne shimmy, wystarczy złapać kierownicę i jest ok, generalnie jak się jedzie nie czuć tego na dłoniach. Jakieś pomysły na wyeliminowaniem tego zjawiska? poza poradą: Z nie jeździ się z kufrem. Pozdrawiam Paweł Z nie jeździ się z kufrem -.- spróbuj inny kufer zamontować na próbę Jedynie mogę Ciebie pocieszyć , że na tą chorobę nie choruje jedynie BMW niestety nawet YAMAHA FJR 1300 ma takie objawy podejrzewam , że tutaj w gre wchodzi rozłożenie masy w kufrach ja na przykład mam kufer GIVI Tech 55l plus sakwy OXFORD 38l i nie mam takich problemów dnia Wto 14:25, 01 Kwi 2014, w całości zmieniany 1 raz Jedynie mogę Ciebie pocieszyć , że na tą chorobę nie choruje jedynie BMW niestety nawet YAMAHA FJR 1300 ma takie objawy podejrzewam , że tutaj w gre wchodzi rozłożenie masy w kufrach ja na przykład mam kufer GIVI Tech 55l plus sakfy OXFORD 38l i nie mam takich problemów no prosze wszyscy mają a Pitrak nie ma . nie ważne czy moto w plastyku czy golas czy Z1000SX a ja nie zgadzam sie z tym co mówi Pitrak , oczywiście rozkład masy ma znaczenie , ale nie do końca ... A właśnie Pitrak rozszyfrowałeś skrót SX ?? Pierwsze wrażenia z jazd Kawasaki Z1000SX Lovtza Ten motocykl jest nie tylko znakomita maszyna do szybkiej turystyki. To także znak nowych czasów i dowód zmian które dokonują się w podejściu klientów i producentów do motocykli. Co prawda Kawasaki Z1000SX w wydaniu na rok 2014 nie przeszedł rewolucyjnych zmian, ale nowy model kryje w sobie kilka ciekawych nowości i z pewnością przypadną Wam one do gustu. Ta najważniejsza - nowy pakiet elektroniki, teraz obejmujący także system kontroli trakcji KTRC i bardzo dobrze przygotowany ABS z nowym układem hamulcowym. SX nawet przy dynamicznej jeździe pozostaje mistrzem stabilności i daje kierowcy poczucie pełnej kontroli nad motocyklem. W czasach gdy wiele motocykli zwykło się nazywać "sportowo-turystycznymi", Kawasaki przypomina nowym SXem znaczenie i wartość sportowego akcentu w tego typu pojazdach. Próby pogodzenia sportowego potencjału z komfortem to trochę jak łączenie ognia z wodą i często kończą się mniej, lub bardziej dyskusyjnym kompromisem. Już teraz mogę powiedzieć Wam, że Zielonym ta sztuka zdecydowanie się udała i już niedługo na rynek trafi wyjątkowa pod wieloma względami maszyna. Za sterami Z1000SX jest dynamicznie, motocykl prowadzi się bardzo dobrze, hamulce działają porażająco dobrze, a pozytywne wrażenia podkreślają precyzja sterowania i sportowy charakter pracy czterocylindrowca. Oczywiście motocykl nie składa się z samych zalet, ale o wszystkich plusach dodatnich i ujemnych przeczytacie już wkrótce w naszym raporcie z jazd tą maszyną. Pozdrawiam dnia Wto 14:35, 01 Kwi 2014, w całości zmieniany 1 raz Dzięki za odpowiedzi, sprawdzę jeszcze z innym kufrem, chociaż mam wrażenie że ten stelaż jest albo niedopracowany albo kupiłem niekompletny, dolne mocowanie jest na cybanty do stelaża zadupka a górne już tylko do plastiku schowka. Myślę nad dorobieniem uchwytu wewnątrz schowka który by usztywniał górne mocowanie i łączył ze je stelażem zadupka. Jakbyś miał chwilkę czasu to podrzuć zdjęcie jednej strony jak jest mocowany ten stelaż może faktycznie problem tkwi w mocowaniu tego mocowania a dokładnie rzecz biorąc miejsca mocowania mam na myśli obciążenie tyłu motocykla dnia Śro 7:15, 02 Kwi 2014, w całości zmieniany 2 razy Ja jak lece z samym centralnym to tez zadnej shimmy nie mam. zoltaibiza Ja nie mam z samym i z sakwami też nie zoltaibiza Ja nie mam z samym i z sakwami też nie No ja tez nic takiego nie zaobserwowałem a leciałem już w każdej możliwej konfiguracji i nic się nie dzieje. Troszeczkę dziwne może faktycznie problem dotyczy mocowania Ja latam w takim składzie "załadunkowym" Cześć Chwilkę mnie nie było Doszedłem czego mi brakuje dokładnie części nr 4 z poniższego pdf, jeśli ktoś miałby na zbyciu chętnie odkupię. http://www.motobagaz.pl/pdf/442FZ.pdf Pozdrawiam Paweł jak ja kupiłem stelaż tez tego brakowało wiec niestety musiałem dorobic już złożyłem zamówienie na taką blachę tylko z innym sposobem mocowania, rysunek znalazłem później ja mam stelaż samoróbkę i żadnej shimmy nie zaobserwowałem Puść kierownice w czasie jazdy i sprawdź wtedy. Jak trzymam kiere też nic nie mam. A jak jadę bez kufra to nie ma różnicy czy trzymam czy nie , kierownicę Puść kierownice w czasie jazdy i sprawdź wtedy. Jak trzymam kiere też nic nie mam. A jak jadę bez kufra to nie ma różnicy czy trzymam czy nie , kierownicę jeśli to do mnie to kolego mam kolejny motocykl z kufrem centralnym i wiem jak się sprawdza przy 636 miałem ori stelaż i nim miotało teraz mam samoróbkę i jest ok |
Podstrony
|