,
Robi 151Niszczarka do gĹowy
Witam serdecznie.
Wszyscy piszecie o motorach a ja zapytam o traktorek... jak to mówią - jak się nie ma co się lubi ... ale do rzeczy. Urządzenie - jak w temacie. W zeszłym roku działał i wszystko było OK. W tym roku nie pali. iskra słaba, niebiesko-fioletowa, ale malutka strasznie. przy zakropieniu paliwka do cylindra, wykonuje 3 może 4 cykle i zdycha. Poszukiwałem modułu zapłonowego do tego traktorka, ale niestety jest praktycznie niedostępny. Wpadłem więc na pomysł, żeby może złożyć coś samodzielnie, albo ew. naprawić. Od razu mówię, że wszelkie manipulacje czy ewentualna naprawa będzie wykonywana pewnie do 2 albo co 3 weekend z tego tytułu, że traktorek jest w innym miejscu niż jestem ja i dostęp tylko wtedy jak zajeżdżam do rodziców. Czy ktoś z Was spotkał się z tym ustrojstwem? ktoś w czymś takim grzebał? coś się komuś udało? wszelkie sugestie bardzo mile widziane Pozdrawiam Paweł Tak, spotkałem się z tym. Zmieniłem świece i było dobrze... Może tak do rzeczy.. napisz co próbowałeś robić. Jak na razie nie wiemy nic oprócz tego że nie pali i jakaś tam świeca ma taką iskrę. Może po prostu sprawdź na innej? I skąd wiesz, że nie pali od świecy? Z tego co piszesz ("o zakrapianiu cylindra") to wynika, że masz zapchany gaźnik/paliwo nie dochodzi. Sprawdź to. Witam zamieść foty i coś więcej napisz o silniku .. pojemność marka ..model .. typ zapłonu To nie jest traktorek tylko glebogryzarka produkcji węgierskiej , to raz poza tym są różne wersje tego modelu zapłon w nich to prosty moduł tyrystorowy w starszej wersji sterowany przerywaczem w nowszej czujnikiem indukcyjnym.Starszy moduł jest w takiej blaszanej puszeczce a nowszy jest w czerwonej plastykowej obudowie. Nie wiemy która wersję posiadasz więc ciężko coś poradzić. Witam serdecznie. od razu do rzeczy. Z tego co mówicie - jest to nowszy model z układem na tyrystorze w plastykowej puszce - tylko czarnej, a nie czerwonej. do modułu dochodzą z tego co pamiętam trzy przewody. Odnośnie świecy - sprawdzane było na 3 nowych świecach - bo staruszek z założenia kupuje kilka "na zapas". przy każdej sytuacja taka sama. Z tego co pamiętam - rezystancja cewki WN około 40 omów. Odnośnie gaźnika - działa na bank. paliwp jest podawane. co najwyżej może być rozregulowany trochę - ale mimo tego silnik powinien odpalić... a nie chce. iskra sprawdzana poza cylindrem w najnormalniejszy sposób - tak jak opicujecie - świeca zapięta na przewodzie WN, umasowiona do np. aluminiowego korpusu silnika Co do dokładnych pomiarów - najwcześniej w następną sobotę będę mógł jakieś wykonać. ma ktoś może jakieś dane do tej cewki co siedzi w silniku i wychodzą z niej 3 kabelki? |
Podstrony
|