, jakiego koloru przewody wychodzą z wiązki do przerywacza ďťż

jakiego koloru przewody wychodzą z wiązki do przerywacza

Niszczarka do głowy
Witam, mam Z750 2008 rok, problem polega na tym że jak silnik ma około 100 stopni to po jego zgaszeniu nie chce już odpalić, na zimnym silniku odpala za pierwszym razem bez problemu choć teraz już pewnie aku podupadło a jest nowe, słychać że chce zakręcić rozrusznik po czym przygasa oświetlenie licznika i zaczyna coś prykać chyba na jakimś przekaźniku w ogonie. Jeśli by to była wina zaworów to powinien rozrusznik normalnie działać i po prostu silnik nie zatrybi. Czy może być to wina za słabej baterii bądź regulatora napięcia? Jak macie inne pomysły to poproszę o naprowadzenie na trop bo w weekend zamierzam dociec co jest nie tak a jak nie pozostaje warsztat

Pozdrawiam


Zaraz sie posypie wiec szybko sie poprąw, post nr 1 znajduje sie w powitalni...
teraz masz słaby aku, podładuj
A kiedy wymieniałeś świece ostatnio ?
Pierwsze co to naladuj aku, i swiece by sie przydalo obejzec


Mam go od niedawna i zaczynam dopiero ogarniać sprzęta. Świec jeszcze nie sprawdzałem ale skoro pali normalnie na zimno to świece są ok, ale sprawdzić nie szkodzi. Mam nadzieję że bateria psikusa robi bo za słaba jest. Rozgrzeje go do około 100 stopni zgaszę i spróbuje odpalić, jak nie zachula to podepniemy go pod przewody do samochodowego i jak dygnie to można powiedzieć że to wina akumulatora no chyba że myślę w złym kierunku nie jestem specem od tych tematów
aku rozładowałeś próbami odpalenia po naładowaniu przez jakiś czas będzie ok
skoro tyle co go nabyłeś to wymień świece bo to nie zaszkodzi a według mnie na pewno pomoże
Leć do moto-akcesoriów i tam na miejscu (przynajmniej w Gdańsku) mają taki tester akumulatorów,wynik dostaniesz na wydruku,wtedy bedziesz wiedział czy aku do wymiany,czy też szukać dalej innej usterki.
z tego co wiem kawa jak ma slaby aku to bedzie krecic ale iskry na swiece nie poda
Aku jest nówka (żelówka), dzisiaj podładowaliśmy aku co prawda nie do pełna 90 % jakieś i dygał za każdym razem przy każdej temperaturze, spr aku i co, na wyłączonym silniku miernik wskazuje 12, 31V a na odpalonym 11,96V czy być może nie ma ładowania? Jaka wartość powinna być na odpalonym silniku? Czy w razie nie trzymania parametru spr wartość przy prądnicy (alternatora) i szukać dalej np. przewody itp.?
jaki przebieg ? sprawdź zawory, synchro przepustnic, ewnetualnie pomierz napiecie zasilania pompy paliwowej, moze się gdzieś gubi lub spada, wszystkie odpowiedzi znajdziesz w serwisówce

Aku jest nówka (żelówka), dzisiaj podładowaliśmy aku co prawda nie do pełna 90 % jakieś i dygał za każdym razem przy każdej temperaturze, spr aku i co, na wyłączonym silniku miernik wskazuje 12, 31V a na odpalonym 11,96V czy być może nie ma ładowania? Jaka wartość powinna być na odpalonym silniku? Czy w razie nie trzymania parametru spr wartość przy prądnicy (alternatora) i szukać dalej np. przewody itp.?
Dawid toć ty ładowania nie masz
dobrze po mierzyłeś?
Tak mi się wydaje że nie ma, powinno być powyżej 13 V chyba a nie niecałe 12V, sprawdzę jeszcze raz przy aku i przewody i będę badać dalej, może coś wyjdzie w praniu
to pewnie że tak aku na wyłączonym zapłonie powinno mieć ok 12.4 na ładowaniu ok 13.6 sprawdź regulator napięcia tylko nie żadnym miernikiem tylko próbówką na wejściu masz trzy przewody jednego koloru na wyjściu dwa inne + i - są trzy możliwości regulator uzwojenie i nie wiem dokładnie jak jest w twoim roczniku ale obcięte magneto dla tego jak podepniesz miernik to przekłamie na obciętym próbka na masę i wpinaj
po robocie tak zrobię, może to jakaś pierdoła bo nieraz tak bywa a jak nie to będą wydatki hehe
jak co t służę pomocą jeśli jesteś z Ząbek koło Wawy to masz do mnie nie daleko i nikt tu na koszty nie będzie Cię naciągał i bajek pisał
A no stacjonuję w Ząbkach ale zetą nie ruszę się dalej bo jeszcze blach nie mam, kierunki tył do roboty i elektryka w czaszy do ogarnięcia (nie ma żarówek) trza tam pogrzebać poza tym czy wszystko ok, lusterka itp. moto jest z odzysku po kradzieży więc troszkę bzdetów brakowało ale już braki maleją jeszcze kilka części i będzie lux
Waski-11 naładowałem aku i było ok więc aku jest sprawne, pozostaje sprawdzenie regulatora napięcia tak jak to pisałeś no i ewentualnie alternator. Orientujecie się jakie napięcie powinno być na wyjściu z alternatora? Wiadomo że w miarę rośnięcia obrotów powinno rosnąć, wyczytałem że trzeba spr jakoś tam najpierw pierwszy przewód z drugim, pierwszy z trzecim i drugi z trzecim i wartości muszą być jednakowe ewentualnie minimalne różnice, jeśli było by ok to pozostaje regulator heh
tak bo alternator podaje napięcie 3-fazowe
serwisówka ELECTRICAL SYSTEM 16-33
ew. st. 541
a w realu to tak, na jałowych obr. napięcie ~ ok 20V wraz ze wzrostem obr. powinno rosnąć
natomiast ładowanie na jałowym ok. 14,10 - 14,50 to zalezy od stanu rozładowania aku, jeżeli masz poniżej 13V to jest problem
tu masz przykład mojego ładowania akku
http://www.youtube.com/watch?v=2nbq_ZV_DfA&feature=plcp
Pany poddaje się, napięcia bezpośrednio z alternatora to odczyty jakieś srakieś po rozpięću kości w których wiązka łączy się z przewodami regulatora w ogóle miernik nic nie pokazuje, też i próbówka nic heh będę szukał jakiegoś magika chyba jednak.

Jak ktoś ogarnia te tematy i ma niedaleko do Ząbek to zapraszam na pogrzebanie w zecie przy browarku
Ok jak nikt nie chce przy bronku zagrzebać przy zetorze to zamykamy temat, jeszcze raz zrobię sam podjazd do sprawdzenia i będę szukał cudotwórcy;) Pzdr
żadne cuda pokaż co ty tam podpinasz jakieś zdjęcie toć tego nie idzie zjebać
Ok problem z ładowaniem opanowany ale wyszedł nowy, nie zakładam nowego tematu żeby nie zaśmiecać forum. A mianowicie nie mam prądasa w lewej stronie tzn. światła, kierunki, brak długich i krótkich, zero kierunków, klaksonu, nie ma przerywacza do kierunków, mam do LED ale brak przewodów do jego podłączenia, coś wynalazłem luźnego w wiązce ale po sporym czasie kombinowania nici, ktoś ogarnia elektrykę w zeciorze po lifcie? Poniżej zdjątka wiązki. Jeśli ktoś ogarnia ten temat i jest z okolic to poproszę o namiar do gościa, chyba że ktoś z was się podejmie

http://imageshack.us/photo/my-images/845/imag0157gh.jpg/
http://imageshack.us/photo/my-images/525/imag0158w.jpg/
http://imageshack.us/photo/my-images/809/imag0159du.jpg/
Sprawdź najpierw wszystkie bezpieczniki. Może podczas kradzieży ktoś Ci poprzecinał kable. Sprawdź czy wszystko jest ze sobą połączone. Jeżeli masz jakieś luźne kable to powiedz jaki ma kolor izolacja to spróbujemy pomóc.
Jedyny luźny przewód to ten zaznaczony na focie poniżej. Kolor izolacji pomarańczowy. W ogóle nie ma przerywacza więc szukam przewodów w wiązce które do niego idą, chyba że to jest ten przewód a drugi szedł by do bezpieczników. Jeśli chodzi o elektrykę to cienko u mnie z tym tematem
http://imageshack.us/photo/my-images/580/imag0159i.jpg/
W związku z brakiem odzewu na pomoc w znalezieniu przewodów proszę admina o zamknięcie tematu...
Ale kurwa pomoc, jeździć nie ma komu a jak ktoś chce maszynę ogranąć to pomocy zero! Róbta se zamknięta fora i tak wam to huj da, admin możesz moje koto wyjebać z tego forum, jedyne co to poproszę o kontakt do waskiego o pomoc z wymianą uszczelniczy w lagach bo nie mam możliwości żeby to u siebie zrobić. Czy jeździcie czy tylko przed kompem ślenczycie to jeden huj widzę!!!!!!!! Podziały wam we łbie a pomocy nawet udzielić nie możecie!!!! Mam kurwa zete, jest moją kochanką i wolę sam jeździć niż teoryzować kto powinien być na forum i sraty taty !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! Dzięki kurwa za pomoc!!!!!!!!! .... Uzewnętrzniłem, się i huj!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! I jeszcze jedno, niech admin mnie zbanuje allbo konto skasuje- wole to niż wycięcie postu!!!!!!!!!!
nie jestem elektrykiem ale przerywacz jest w innym miejscu niz ten przewod co pokazujesz, na wysokosci zamkniecia zbiorniczka plynu chlodniczego powiedzmy, a tak wogole to sie nie zesraj to nie forum mechanikow, moze nikt nie wie do czego ten kabelek dlatego nie pisze nie wpadles na to?
Rozumiem wszystko Wierzba ale jak widzę o co się co niektórzy sprzeczają to żenada. Ja też nie jestem elektrykiem ale powoli jak coś jest nie tak dążę do ogarnięcia tematu. Wiem gdzie powinien być przerywacz, oblukałem serwisówkę a że schematów elektryki nie znam to sorrry, chodzi mi tylko o kolor przewodów i podpięcie, ciężko zdjęcie zapodać (nikt nikogo do niczego nie zmusza-to prośba!) Za szczere słowa sorry ale po to między innymi jest forum!!!!

P.S.A zesram się dopiero - z radości jak z ludźmi z forum w trasę ruszę !!!!!!!!!!!!

Temat można zamknąć. Ogarnięte i o dziwi sam wymodziłem i cyka lux....
  • zanotowane.pl
  • doc.pisz.pl
  • pdf.pisz.pl
  • metta16.htw.pl