, podwyższenie przodu ďťż

podwyższenie przodu

Niszczarka do głowy
Witam co myślicie o podwyższeniu lag na przodzie, zawsze zjeżdżam jajami na bak co mnie denerwuje znacząco. Tak myślałem o wydłużeniu lag tak ok 2cm i w tedy zmieniła by się pozycja za kierownicą na wygodniejszą tylko jest pytanie co z trakcją jak moto będzie się zachowywał na zakrętach, wiem że połowa stwierdzi iż to głupi pomysł ale ciekamy moim zdaniem.


Jedyne co można zrobić by nie popsuć prowadzenia to zmienić kanapę.
Są firmy które profesjonalnie się tym zajmują, naprawdę różnica jest wielka. Druga sprawa to pozycja na motocyklu, klejnoty rodowe w odległości pięści od baku i cały czas trzymasz się kolanami baku.
kanape mam już zrobioną ale jak się jedzie dziennie np.500km to te trzymanie kolanami męczy za bardzo. Zastanawia mnie też smok olejowy czy po takiej modzie będzie dalej dobrze zanurzony w oliwie dnia Nie 19:56, 06 Gru 2015, w całości zmieniany 1 raz
OMFG!



Witam co myślicie o podwyższeniu lag na przodzie, zawsze zjeżdżam jajami na bak co mnie denerwuje znacząco. Tak myślałem o wydłużeniu lag tak ok 2cm i w tedy zmieniła by się pozycja za kierownicą na wygodniejszą tylko jest pytanie co z trakcją jak moto będzie się zachowywał na zakrętach, wiem że połowa stwierdzi iż to głupi pomysł ale ciekamy moim zdaniem.

Zmieniając długość lag zepsujesz całą geometrię moto. Zainwestuj w stompgrip-y ,a kolana i " wydmuszki" odpoczną
Przedłużanie lag to najgorszy pomysł jaki tylko istnieje, nie wiem nawet w jaki sposób chciałbyś tego dokonać??
Może podmiana na dłuższe od innego moto by coś pomogła, ale wtedy zapewne prowadzenie ulegnie pogorszeniu.

Chociaż słyszałem opinie że w Z750 przed 07 roku można bez straty właściwości jezdnych zamontować lagi z 1000.
najlepiej jest dźwignąć cały przód do góry jak się jedzie
do zeta mozna wszystko zaadoptować ... a co bedzie jak kierownik stwierdzi że to jednak nie to ??
Proponuje rozważyć zmianę moto ,skoro jest to uciążliwe.
koszt tej przeróbki byłby nie wielki i zawsze mozna powrócic do orginału, myslałem nad dorobieniem korków do lag o wysokości 2cm u tokarza. Wymiana tech wchodzi w gre tylko szkoda mi mojej zetki dobrze doposarzona i bez awaryjna a za S dużo nie wezmę, następca to b1250 lub vstorm-1000 jak by dobrze poszło. dnia Śro 19:59, 09 Gru 2015, w całości zmieniany 1 raz
zdajesz sobie sprawe z tego, jak bardzo ryzykujesz?
Lagi to jednak dość ważny element i sztukowanie go nie wróży nic dobrego.
Albo kompletna wymiana na dłuższe, albo nic innego
To jak narzekasz na Zeta to dobrze, ze nie miales do czynienia z Hondą VTR1000F, tam właściwie wysiadywałeś jaja non stop;).
Mam jeszcze jedno pytanie czy ktoś już podwyższał kierownice, bo tam chyba nie będą pasować standardowe elementy.
W jakim sensie - wymiana riserów?
O coś takiego:
http://allegro.pl/podwyzszenie-podwyzki-kierownicy-22mm-5-10-20-35mm-i5839934627.html
No to są tzw risery!
Tylko nie przeginaj zbytnio z wysokością,bo linek nie starczy.
no tak ale oryginalne mocowanie kiery jest pod skosem i pewnie tylko pilnik pomoże w dopasowaniu
Chłopie,jakim pilnikiem - to jest na zasadzie "plug & play",tylko zdejmujesz którąś sztabkę jeśli linki/przewody/kable/etc będą przykrótkie!
Obejzyj mocowanie w Zecie 750 z 2005r mocowanie kiery ,są one nie prostopadle tylko są rozwarte o ok 170stopni na zewnatrz dnia Nie 18:31, 13 Gru 2015, w całości zmieniany 1 raz
Już wiem o co chodzi,w takim razie pozostaje poszukać akcesoryjne podwyższenie pod ten model Zeta lub wymiana całych wieżyczek.
  • zanotowane.pl
  • doc.pisz.pl
  • pdf.pisz.pl
  • metta16.htw.pl